خبرگزاری کار ایران

بهترین نرم افزار های مورد نیازما چیست؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۶۴

نرم افزارهای کاربردی ویندوز لیستی مشخص دارد که ضروری ترین احتیاجات کامپیوتر را تشکیل می دهند اما با توجه به مراحل نصب پیچیده و حجم بالایی که دارند همیشه وجود نرم افزار جایگزین ایده خوبی است.

برای انتخاب یک نرم افزار جایگزین زمان زیادی باید صرف شود و مقاله های بسیاری را باید مطالعه کرد چه برسد به چندین نرم افزار و حتی نرم افزارهای کاربردی جایگزین .

یک روز پاییزی زیر باران...

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای گرفتن دارو به داروخانه مراجعه کرده باشید و زمانی که درخواست دارویی را می دهید مسئول داروخانه اعلام می کند داروی شما نیست ولی داروی مشابهی داریم که عوارض کمتری نیز دارد. پاییز سال 91 بود و باران شدیدی می بارید و من برای گرفتن قرص به داروخانه رفتم و نسخه خودم را نشان دادم ، دکتر داروخانه با ناراحتی گفت داروی شما را تمام کرده ایم.

من هم چتر خیسم را باز کردم تا به داروخانه ای در 20 کیلومتری آنجا بروم که خانم دکتر صدایم کرد و گفت بجای داروی داخل نسخه داروی مشابهی داریم که نه تنها با همان ساختار و ویژگیست بلکه گیاهی بوده و ایرانی است. با نا امیدی دارو را گرفتم (با خودم گفتم از هیچی بهتر است.) پس از یک هفته که داروی مشابه را مصرف کردم از نتایج آن شگفت زده شدم و واقعا معجزه کرد. این موضوع فکرم را به خود مشغول کرده بود و می دانستم چند سالیست که توسعه دهندگان  نرم افزارهای کامپیوتری  هم اقدام به ساخت نرم افزارهای مشابه و جایگزین نرم افزارهای سنگین و دشوار نموده اند.

در هر زمینه از کاربردهای کامپیوتر چندین نرم افزار مطرح و تخصصی تولید شده است که با وجود حرفه ای بودن سختی های خاص خود را دارند که این امر وجود نرم افزارهایی با تکتولوژی های نزدیک و سبکتر را اجتناب ناپذیر می کند. اما مسئله اینجاست که کمتر کسی این نوع نرم افزارها را می شناسد. این شد که برای گرد آوری نرم افزارهای کاربردی و ضروری کامپیوتر همه سایت های دانلود نرم افزار را زیرپا گذاشتم. تنها سایتی که در این زمینه علاوه بر نرم افزارهای مطرح، پکیج کاملی از نرم افزارهای جایگزین کاربردی را داشت سایت آنی یار بود و من هم در اینجا سعی کردم  برخی از نرم افزارهای ضروری مشابه در ویندورز را  به شما بشناسانم. این مقاله را از دست ندهید.

Windows7  SP1 Thin PCنسخه کم حجم

این نسخه از ویندوز 7 جهت اجرا بر روی سیستم‌های قدیمی است و سیستم‌های قدیمی و سخت افزارهای ضعیف را ممکن می‌سازد تا این سیستم‌ها بتوانند به سیستم عامل به روز مایکروسافت مجهز شوند. همانطور که گفته شد در آن امکان نصب نرم افزارهای تولید محتوایی (مانند Microsoft Office) وجود ندارد و صرفاً نرم افزارهای امنیتی، مدیریتی، اتصال از راه دور، مرورگر وب، پخش‌کننده فایل‌های چند رسانه‌ای، پیام‌رسان‌ها، مشاهده‌گر اسناد، NET Framework و Java امکان نصب شدن را دارند. لازم به ذکر است که این نسخه از ویندوز حجمی کمتر از یک پنجم نسخه کامل ویندوز ۷ را دارد و حداقل سیستم مورد نیاز به مراتب ساده و ضعیف‌تری در مقایسه با نسخه کامل ویندوز ۷ دارد.

نرم افزار Driver Magician جایگزین نصب درایورها

Driver Magician نرم افزاری بسیار فوق العاده برای مدیریت درایورهای رایانه و همین طور بروزرسانی درایورها است. این نرم افزار تا جایی که امکان دارد درایورهای نصب شده شما را از روی هارد دیسک جمع آوری کرده و از آن پشتیبان می گیرد تا بعد از نصب ویندوز از این فایل جهت بازیابی درایورها بدون نیاز به نصب مجدد آنها استفاده کنید. این نرم افزار به وسیله بانک درایورهای خود در وقت شما صرفه جویی می کند و دیگر نیازی نیست تا شما به دنبال یک درایور سراسر اینترنت را جستجو کنید.

درایور کمیاب پرینتر3005 HP LaserJet P

درایور چاپگر نرم افزاری است که پرینتر را بر روی کامپیوتر نصب می کند. هنگامی که پرینتر را خریداری می کنید ، غالباً با دیسک هایی همراه است که شامل نرم افزار مورد نیاز برای تکمیل مراحل نصب است. که البته آنی یار برای راحتی کاربران خود درایور پرینتر 3005 HP LaserJet P را در بخش درایور قرار داده است.

Free Download Manager جایگزین IDM

Free Download Manager نه تنها به شما کمک می کند تا سرعت بارگیری خود را بالا ببرید و هم بارگیری های شکسته را از سر بگیرید ، بلکه در منوی زمینه و وب سایت YouTube نیز ادغام می شوید تا بتوانید فایلهای ویدئویی مورد علاقه خود را با زحمت بارگیری کنید.

با استفاده از Free Download Manager می توانید چندین فایل ویدئویی فلش را هنگام مشاهده آنها بارگیری کنید. به سادگی ماوس را روی ویدیوی دلخواه خود بکشید و نمادی را که در گوشه سمت چپ فیلم ظاهر می شود ، انتخاب کنید.

از این گذشته ، برنامه به شما امکان می دهد تا فایلها و کل وب سایتها را از هر سرور از راه دور از طریق HTTP ، HTTPS یا پروتکل FTP بارگیری کنید ، بنابراین حتی می توانید با استفاده از پروتکل BitTorrent اسناد مهم را بارگیری کنید.

نرم افزار AeroAdmin جایگزین مناسب تیم ویور و انی دسک

اتصال به رایانه از یک مکان از راه دور برای دسترسی به برخی از فایلها یا به سادگی مشاهده دسک تاپ و فعالیت در حال انجام ، معمولاً به یک ابزار تخصصی نیاز دارد. ممکن است موضوع اعتبارنامه ای که برای دسترسی به برخی از ایستگاه های کاری لازم است وجود داشته باشد ، اما راه حل هایی وجود دارد که می تواند کل فرآیند را بسیار ساده تر کند و AeroAdmin یکی از این برنامه ها است.

این برنامه نسبت به بسیاری از ابزارهای مشابه مزیت بزرگی دارد ، یعنی واقعیت آن است که به همان صورت اجرا می شود ، بدون نصب و تنظیم لازم نیست. علاوه بر این ، رابط کاربری گرافیکی واقعا قابل فهم و استفاده آسان است ، بنابراین حتی کاربران با تجربه کمتری نیز نباید در عملکرد AeroAdmin مشکلی داشته باشند.

پس از برقراری اتصال از راه دور ، دسک تاپ رایانه ای که به آن وصل شده اید در یک پنجره جداگانه ظاهر می شود و به شما امکان می دهد بسته به نوع اتصال ، آن سیستم را مشاهده یا کنترل کنید.

بهترین نرم افزار های مورد نیازما چیست؟

نرم افزار مفید 2007Microsoft Virtual PC

Microsoft Virtual PC 2007  دانلود مایکروسافت ویرچوآل پی سی ( نرم افزار اجرای چند سیستم عامل به طور همزمان ) به صورت رایگان در سایت آنی یار همراه با لینک مستقیم و فیلم آموزشی و متن معرفی نرم افزار به اشتراک گذاشته شده است . این نرم افزار توسط کمپانی Microsoft  به بازار ارایه شده است . شما با این نرم افزار میتوانید جندین سیستم عامل به صورت همزمان برای مقاصد مختلف در اختیارتان داشته باشید .

ISO to USB

ISO to USB یک نرم افزار رایگان و کوچک است که می تواند فایل تصویر ISO را مستقیماً روی درایوهای USB رایت کند ، این درایوهای USB شامل درایوهای فلش USB ، حافظه های دیگر و سایر دستگاه های ذخیره سازی USB است ، همچنین از ایجاد دیسک USB قابل بوت با عملکرد ویندوز پشتیبانی می کند.

بهینه سازی ویندوز با نرم افزار Advanced System Optimizer

این نرم‌ افزار با استفاده از ۳۰ ابزار مختلف بهینه‌سازی جزء پیشرفته‌ترین برنامه‌ها بوده و کامل‌ترین برنامه حال حاضر برای بهینه‌سازی کامپیوتر هست. با استفاده از این برنامه می‌توانید بهبود سرعت سیستم، بهبود خطاها و ارورها در سیستم، زیباسازی سیستم و … را انجام دهید. این ابزارها های موجود در این نرم‌افزار شامل پاک‌کننده فایل های ناخواسته، بهینه‌ساز حافظه، تمیز کردن اطلاعات سیستم، پشتیبان فایل های سیستم، رمزگذاری فایل ها، پاک‌کننده ایمن، فایل یاب تکراری. سیستم بهینه‌ساز همچنین شامل یک SMTP سرور کوچک برای ارسال مستقیم ایمیل، یک پاک‌کن اینترنت تراکنش با مدیر کوکی، و حتی نرم‌افزار یادداشت‌های رومیزی دسکتاپ می‌باشد.

نرم افزار ویرایش و مشاهده عکس HoneyView

این نرم افزاری با حجم کم به منظور مشاهده تصاویر شما در داخل ویندوز می باشد و به وسیله آن می توانید عکسهایتان را به شیوه نمایش در Slideshow و با اعمال جلوه های گوناگون و زیبا که روی تصاویرتان قرار می گیرد مشاهد کنید این ویژگی علاوه بر زیباتر شدن تصاویر از خستگی چشم مشاهده کننده تصویر نیز کم می کند.

BurnAware Pro

این ابزار نرم‌ افزاری کم حجم و حرفه‌ای جهت رایت دیسک‌های CD, DVD, Bluray BurnAware نرم‌افزار بسیار سبک و ایده آلی است که شما می‌توانید از آن برای ایجاد دیسک‌های فیلم، موسیقی، اطلاعات و غیره استفاده کنید. رابط کاربری بسیار ساده BurnAware به شما کمک می‌کند تا سرعت عمل بیشتری در کارتان داشته باشید و در ضمن با یک محیط ساده هر کاربر مبتدی را قادر به استفاده از این برنامه می‌کند. شما به راحتی می‌توانید اطلاعات خودتان را رایت کنید و یا در قالب فایل‌های ایمیج ذخیره کنید.

WPS Office جایگزین مجموعه آفیس

یک برنامه قدرتمند مشاهده و ویرایش قالب های اداری از جمله اکسل، داک، پاورپوینت، ورد، PDF و… است. این تنظیمات و تنظیمات متنوعی را برای مقابله با قالبهای مختلف سند ارائه می دهد. یک محیط ساده و به راحتی قابل فهم ، کار با فرمت های مختلف اسناد را برای کاربران بسیار راحت می کند.

Paint.NET نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر جایگزین کم حجم فتوشاپ

نرم افزاری فوق العاده جالب و بسیار کاربردی برای ویرایش حرفه ای تصاویر مختلف در رایانه می باشد نرم افزار ویرایش تصویر و عکس رایگان است. این نرم افزار دارای رابط کاربری بصری و خلاقانه با پشتیبانی از لایه ها ، unlimited undo ، جلوه های ویژه و طیف گسترده ای از ابزارهای مفید و قدرتمند است. این نرم افزار را می توان یک انجمن فعال و رو به رشد آنلاین دانست که کمک های دوستانه ، آموزش و افزونه ها را ارائه می دهد.

بهترین نرم افزار های مورد نیازما چیست؟

نرم افزار فارسی ساز LeoMoon ParsiNegar

نرم‌افزاری ساده و کم‌حجم بوده که این امکان را به کاربران می‌دهد تا متون فارسی را بدون هیچ محدودیت و مشکلی در همه‌جا مخصوصاً محیط‌های گرافیکی بنویسند. این نرم‌افزار قدرتمند که کاربران زیادی را جذب خودکرده و می‌توانید در نرم‌افزارهای پرکاربردی مانند فتوشاپ و ۳D Max استفاده نمایید. این نرم‌افزار خود دارای فونت‌های متعددی می‌باشد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را که برای کار شما مناسب‌تر می‌باشند را به‌دلخواه و بنا به  سلیقه خود انتخاب نمایید.

مجموعه نرم افزارهای پیش نیاز بازی و DirectX

این مجموعه برای اجرای بازی ها بسیار مهم و کاربردی است و نبود آن عدم اجرای بازی ها را به دنبال خواهد داشت دلیل اکثر ارورهای بازی ها بعد از نصب و اجرا نشدن آنها می تواند به نصب نبودن دایرکت ایکس مربوط باشد و با نصب این نرم افزار مشکل عدم اجرای بازی ها حل خواهد شد.

نرم افزار حذف بد سکتور دیسک Partition Bad Disk

توسط این نرم افزار می توانید به رفع بدسکتور در هارد دیسک ها اقدام نمائید اگر در ویندوز با مشکلات عجیب مواجه شدید مانند بالا نیامدن یک نرم افزار پاک شدن بعضی از فایل ها و یا کند شدن ویندوز شک نکنید که هارد شما دچار بد سکتور شده است و چه بسا اطلاعات مهم شما در این قسمت های بد سکتور نوشته شود و دیگر قابل بازیابی نباشد متاستفانه راهی قطعی برای تعمیر بد سکتور در هارد وجود ندارد ولی این نرم افزار مسی تواند قسمت های دچار بد سکتور را تشخیص و آنها را غیر فعال نماید تا در دفعات بعد اطلاعاتی روی قسمت های بد سکتور شده هارد نوشته نشود.

نرم افزار حرفه ای حذف نرم افزار Max Uninstaller

نرم افزار جایگزینی مناسب برای قسمت حذف نرم افزار ویندوز است که از ویژگی های آن به کم حجم بودن و سادگی کاربری آن می توان نام برد و اشاره کرد این نرم افزا تمام کلیدهای موجود در نرم افزار متعلق به نرم افزار در خال حذف را پاک می کند که این کار باعث می شود که ویندوز بعد از مدتی کند نشود و عملکرد سابق خود را حفظ کند و دچار ایراد نشود و همین طوری پایداری بالاتری داشته باشد چرا که رجیستری ویندوز حکم قلب ویندوز را دارد و هر گونه مشکل درآن باعث مشکل در کل ویندوز می شود.

تمامی این نرم افزارهای کاربردی و کمیاب در سایت آنی یار قراردارد، به شما پیشنهاد می کنم کمیابترین نرم افزارها و درایورها را در آنی یار جستجو کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز