خبرگزاری کار ایران

خرید نهال گردو از نهالستان برتر نهال، یک خرید سودآور

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۳۱

شاید باور نکنید اگر بدانید با خرید نهال گردو می‌توانید صاحب کسب و کاری موفق و سودآور شوید! بله... واقعیت این است که شهر نشینی و دوری از فضای روستاها، افراد بسیاری را از مشاغل قدیمی اما مهم مثل باغداری دور کرده است. در حالی که راه‌اندازی یک باغ نهال گردو کسب و کاری ساده اما بسیــار بسیــار سودآور خواهد بود. در کاشت نهال گردو رمز و رازهایی نهفته است که اگر بدانید، حتـــماً روی آن سرمایه گذاری خواهید کرد.

البته پرورش نهال گردو برتر نهال نوعی تخصص ویژه است که تنها مهندسین کشاورزی و افراد باتجربه از عهده‌ی آن بر خواهند آمد، اما با خرید نهال گردو از بهترین مراکز فروش نهال گردو می‌توانید با کمترین هزینه به پرورش درخت گردو بپردازید و با برداشت ثمره‌ی آن ثروتمند شوید! پس راه ثروتمند شدن را یاد بگیرید.

با خرید نهال گردو به خودتان لطف خواهید کرد!

به طور قطع خرید نهال گردو یک معامله‌ی سراسر بُرد است، سرمایه‌ گذاری روی نهال گردو از چند وجه مختلف برای شما سودمند خواهد بود:

  1. خرید نهال گردو برتر نهال و پرورش آن هزینه‌ی زیادی نخواهد داشت و همچنین زحمت چندانی به دوش باغداران برای حفاظت و پرورش درختان گردو نخواهد بود. نکته جالب توجه آن است که سود نهایی پرورش نهال گردو  بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که برای شروع کار خواهید کرد و بدون شک اگر اصول این کار را به درستی دانسته و پیاده سازی کنید، درآمد بسیار ویژه‌ای در انتظارتان خواهد بود.
  2. از آنجا که گردو نوعی خشکبار مقوی بوده و سرشار از پتاسیوم و کلسیم است، در پخت انواع غذاها، سالاد و همچنین به عنوان آجیل مورد مصرف قرار می‌گیرد. به همین علت، میزان تقاضا برای گردو در بازار بسیار زیاد است و چون قیمت نسبتاً بالایی نیز دارد، هیچ سرمایه گذاری با خرید نهال گردو متضرر نخواهد شد؛ البته که اگر باهوش باشید، با عرضه‌ی گردو با قیمت‌های ویژه، مشتریان بسیار بیشتری به نسبت رقبایتان پیدا خواهید کرد.
  3. چنانچه میزان باردهی درختان و برداشت محصول بیش از حد نیاز کشور باشد، به راحتی می‌توان مغز گردو را بسته بندی کرده و به کشورهای همسایه (عراق، افغانستان، پاکستان و...) صادر کرد. همچنین می‌توان تا هر اندازه که نیاز کشور است، گردو را در انبار با شرایط استاندارد ذخیره و نگهداری کرد؛ بدون اینکه به کیفیت گردوها آسیبی وارد شود.

خرید نهال گردو از نهالستان برتر نهال، یک خرید سودآور

دلایل فوق برای انتخاب این روش به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و دقیق کفایت می‌کند، اما برای شروع نیاز دارید که اطلاعات خود را درباره انواع نهال گردو بالا ببرید تا نهال گردوی متناسب با زمین مورد نظر خود را خریداری کنید. به طور کلی نهال گردو بر اساس زمان گل دادن، نوع لقاح، میزان باردهی و از همه مهمتر قدرت مقابله با سرما دسته بندی می‌شوند. ریشه‌ و اصالت نهال گردو به کشور خودمان یعنی ایران باز می‌گردد و تاکنون نیز ایران بهترین گردوهای صادراتی را داشته است. پس از آشنایی با اصلی‌ترین مشخصه‌های نهال گردو در ادامه مطلب با برترین نمونه‌های نهال گردو آشنا خواهید شد.

انواع نهال گردو برتر نهال را بشناسید!

  • نهال گردو خوشه‌ای:

همانطور که از نام این نوع از نهال گردو روشن است، این نهال گردوهایی به شکل خوشه‌ی انگور بار می‌دهد و بسیار پُر بار نیز هست. این نوع نهال که اصالت آن به اسرائیل باز می‌گردد مغزی روغنی‌تر از سایر انواع گردو خواهد داشت که به همین جهت پرطرفدار نیز هست.

  • نهال گردو ژئوتیپ:

خرید نهال گردو از نهالستان برتر نهال، یک خرید سودآور

یکی از ارزان‌ترین انواع نهال گردو ژئوتیپ نام دارد، این نهال گردو که به صورت پایه بذری می‌باشد معمولاً از همان سال اول بار خواهد داد. میزان باردهی در این نهال گردو بسیار زیاد است، بنابراین با خرید آن به هیچ وجه ضرر نخواهید کرد.

  • نهال گردو تویسرکان:

از بهترین نمونه‌ی گردوی ایرانی متعلق به خطه‌ی تویسرکان از توابع همدان است که معمولا اوایل فصل بهار کاشته می‌شود و نهایتاً در پاییز می‌توان محصول آن را برداشت کرد. گردوی حاصله از کاشت نهال گردو تویسرکان بسیار باکیفیت بوده و گردوی صادراتی کشور ایران محسوب می‌شود.

  • نهال گردو چندلر:

چندلر یکی از انواع نهال گردو است که در کشور آمریکا طرفداران زیادی دارد؛ چراکه یکی از پربارترین انواع نهال گردو بوده و در برابر سرما و آفات گوناگون کاملاً مقاوم است. با وجود اینکه پوست گردوی چندلر سخت و کشیده است اما به راحتی از مغز جدا می‌شود.

  • نهال گردو فرنور:

از مقاوم‌ترین انواع نهال گردو در برابر سرما فرنور است که اصالتی فرانسه‌ای دارد. این نوع نهال گردو که میزان باردهی متناسبی نیز دارد معمولاً در بهار گل می‌دهد و پوست و گوشت محصول این نهال به راحتی از هم جدا می‌شوند.

نگران قیمت نهال گردو نباشید!

اصالت نهال گردو، میزان مقاومت در برابر آفات و سرما، میزان باردهی، دیرگل بودن یا نبودن از جمله عوامل مهمی است که تاثیر مسقیم بر قیمت نهال گردو برتر نهال خواهد داشت. بنابراین نمی‌توان حدود قیمت مشخصی را بیان کرد، اما جای نگرانی نیست! قیمت یک نهال گردوی کوچک هرچقدر هم که باشد زیاد نخواهد بود؛ به همین جهت شروع سرمایه گذاری با خرید نهال گردو مبلغ زیادی نیاز نخواهد داشت. مسئله‌ای که بیشتر از قیمت نهال گردو حائز اهمیت است شناسایی بهترین مرکز فروش نهال گردو برتر نهال در سطح کشور می‌باشد؛ چرا که پایه و اساس هر کاری باید درست بنا شود. برای احداث یک باغ درخت گردو نیز در ابتدای کار به نهال گردوی اصلی و مرغوب نیاز خواهید داشت.

بهترین مرکز فروش نهال گردو کجاست؟

قطعاً مطلع هستید که دنیای امروزی به اینترنت کاملاً وابسته است و بسیاری از کسب و کارها به فروش اینترنتی محصولات خود می‌پردازند. شاید باور نکنید اگر بگوییم برای خرید از بهترین نهالستان کشور نیز می‌توانید اینترنتی اقدام کنید!!! در روزهایی که کشور با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، کم شدن رفت و آمدها کمک بزرگی به حفظ سلامتی افراد می‌کند.

نهالستان پالیز که نام دیگری از برند ( برتر نهال) است، مجموعه‌ای با قدمتی بالای 80 سال بوده و این کسب و کار را در ادامه‌ی راه اجداد خود برگزیده است. نهالستان پالیز با راه اندازی وبسایتی برای فروش نهال گردو مسیر خریداران خود را هموار کرده و با امکان مشاوره تلفنی به خریداران کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. این نهالستان که به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، ترکیه و... نیز نهال گردو، بادام و انواع نهال میوه را صادر می‌کند به عنوان برترین مرکز فروش نهال گردو در سطح کشور به شمار می‌رود.

با کمک نهالستان پالــیز ( برتر نهال ) (bartarnahal.ir) بهترین انتخاب را برای شروع یک سرمایه گذاری پُر سود داشته باشید!

تلفن های تماس: ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳ - ۰۹۳۳۱۸۳۲۳۹۳ - ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز