خبرگزاری کار ایران

با کیسه‌بافی ثمین آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۲۹۸

درکیسه بافی ثمین با استفاده از نخهای پلی پروپیلن تولید شده درکارخانه، بافت کیسه به صورت تاروپودی با استفاده از دستگاه گردباف تولید شده و با توجه به نیاز مشتری در وزن ها و ابعاد مختلف در مرحله نهایی دوخت و برش می شود.معیار تولید کیسه با کیفیت در این کارخانه استاندارد بین المللی 2972 می باشد که تمام ویژگی های ذکر شده برای کیسه ساده ، فشرده و لمینت درآن موجود بوده و اجرا می شود.

ایلنا، با توجه به اینکه پلی پروپیلن یکی از پرمصرف ترین و اساسی ترین پلیمرهای مورد استفاده در دنیا و بزرگ ترین مصرف کننده پروپیلن می باشد، گونی خوراکی یا کیسه آردی  نیز ازجنس پلی پروپیلن است که معمولا برای ذخیره آرد یا خوراک دام استفاده می شود.

گونی های آردی اغلب با طرح ها و علائم تجاری ساده چاپ می شوند تا اسیاب ها و شرکت های تولید کننده یا فروش آرد را نشان دهند. بسیاری از مناطق جهان از کیسه برای حمل آرد استفاده می کنند و البته امروزه انواع کیسه با جنس های متفاوت نیز تولید میشود. 

کیسه آرد چیست؟

همه قطعا می دانند که کیسه آرد برای انتقال آرد به مناطق مختلف استفاده می شود. اما اجازه دهید از دیدگاه کارشناسان نساجی توضیح بیشتری داده شود،کیسه در اصل از منسوجات پلیمری ساخته می شود که علاوه بر پر کردن آن توسط آرد می توان از آن برای کارهای دیگر نیز استفاده کرد.

درکیسه بافی ثمین با استفاده از نخهای پلی پروپیلن تولید شده درکارخانه، بافت کیسه به صورت تاروپودی با استفاده از دستگاه گردباف تولید شده و با توجه به نیاز مشتری در وزن ها و ابعاد مختلف در مرحله نهایی دوخت و برش می شود.معیار تولید کیسه با کیفیت در این کارخانه استاندارد بین المللی 2972 می باشد که تمام ویژگی های ذکر شده برای کیسه ساده ، فشرده و لمینت درآن موجود بوده و اجرا می شود.

تولید کیسه آرد:

امروزه تولید هر نوع کیسه مخصوصا برای پر کردن آرد در کارخانه ها انجام می شود و حتی این گونه تولید کننده ها هر گونه کیسه لمینت و ساده و یا از جنس پلاستیک و پلی پروپیلن را می سازند و نه تنها برای پر کردن آرد بلکه این نوع کیسه های تولید شده برای پر کردن مواد دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و دارای مزیت های بسیار زیادی هستند، مخصوصا کیسه آرد که باعث نگهداری مطلوب آرد می شود و جنس ان دارای اهمیت است و این کیسه ها طوری ساخته می شوند که از هر نوع ماده خشک درون کیسه کاملا نگهداری شود. صنعت ساخت کیسه در ایران نیز بسیار پیشرفته عمل کرده و هر نوع کیسه از هر جنسی را می توان پیدا کرد. تولید های کیسه از هر نوع بخصوص کیسه به دلیل مهمتر بودن از جنس های بسیار عالی برای نگهداری آرد استفاده می کنند. کیسه آرد از گذشته تا الان بسیار مورد استفاده قرار گرفته و تولید کننده های جهان امروز به شکل گسترده تولید جنس های متفاوت را برای نگهداری آرد مورد توجه قرار می دهند.

کیسه پلی اتیلن انعطاف پذیر ، مقاوم در برابر پارگی و بادوام است ، هر سه ویژگی فوق العاده ای برای حاوی وسایل سنگین در کیسه های پلی اتیلن است. به همین دلیل شرکت های صنعتی از پلی اتیلن برای کیسه های ذخیره سازی قطعات ماشینکاری صنعتی استفاده می کنند. این ماده همچنین به دلیل رنگ شفاف ، اغلب در موزه ها و در زمینه های بایگانی مورد استفاده قرار می گیرد که باعث جلوگیری از نور خورشید می شود که این نور می تواند به مواد بسیار قدیمی آسیب برساند. کیسه پلی اتیلن همچنین در برابر رطوبت و استاتیک مقاوم است ، دو ویژگی که آنها را برای بایگانی ها نیز جذاب می کند. دلیل دیگری است که پلی اتیلن یک ماده محبوب است این است که این ماده می تواند از نظر شیمیایی در حالت مذاب تغییر یافته و منجر به ایجاد طیف گسترده ای از سطوح مختلف ترموپلاستیک شود.

خانواده پلی اتیلن شامل HDPE است ، که غیر متخلخل است و کشش ندارد ، اما هنوز هم بسیار قوی است ، دمای شدید را تحمل می کند و خرید و ساخت کیسه پلی اتیلن ارزان است. LDPE یکی دیگر از سطوح رایج پلی اتیلن است که برای ایجاد کیسه های پلاستیکی استفاده می شود. LDPE همچنین به عنوان پلی اتیلن با چگالی کم شناخته می شود ، انعطاف پذیرتر از HDPE است و بنابراین مقاومت در برابر پارگی بسیار بالایی دارد. از دیگر تغییرات می توان به UHMWPE ، MDPE و VLDPE اشاره کرد که همگی دارای صفات خاصی هستند که برای تولید کنندگان کیسه پلی اتیلن پلاستیکی و همچنین سایر محصولات پلاستیکی مفید هستند. به طور معمول کیسه پلی اتیلن یک نوع کیسه بسیار مقاوم در برابر گرما و آب است.

کیسه پلی اتیلن برای چه مواردی کاربرد دارد

از کیسه پلی اتیلن برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود. از محصولات غذایی گرفته تا سنگ ، در کیسه پلی اتیلن بسته بندی شده است. بسیاری از محصولات در زندگی روزمره ما از پلی اتیلن ساخته می شوند. پلی اتیلن رایج ترین پلاستیک در جهان است. انواع مختلفی از پلی اتیلن وجود دارد. کیسه های پلی اتیلن از پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده اند.

پلی اتیلن با چگالی کم – مانند پلی اتیلن خطی با چگالی کم ، پلی اتیلن با چگالی کم با وضوح خوب ، کشیدگی زیاد و نقطه ذوب پایین مشخص می شود. پلی اتیلن خطی با چگالی کم همان چیزی است که تمام محصولات کیسه های کششی ما از آن ساخته شده است.

ضخامت بیشتر LLDPE (کیسه پلی اتیلن خطی کم چگالی) بیش از 1.5 میل نیست. در مواردی نیز ضخامت محصولات پلی اتیلن با چگالی کم می تواند 6 میل یا بیشتر باشد

کیسه لمینت

یک پوشش محافظتی است که روی پارچه ای که برای تولید کیسه های جامبو و گونی (کیسه لمینه) استفاده می شود ، قرار می گیرد. هنگام بسته بندی کیسه ها ، ورقه ورقه در داخل کیسه قرار می گیرد و از نفوذ رطوبت در داخل کیسه جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید که لمینت (کیسه لمینه) از نفوذ رطوبت نسبی جلوگیری می کند و گونی (کیسه لمینه) را ضد آب است. در صورت مشاهده و پیشگیری از رطوبت ، معمولاً استفاده از لایه داخلی کیسه های نایلونی (کیسه پرز) توصیه می شود ، اگرچه این لایه از لمینت محافظ (کیسه به شکل 100٪ خواهد بود و از ورود رطوبت جلوگیری می کند.

چرا لمینت؟

کیسه لمینت مزایای بسیاری از جمله مقاومت در برابر پارگی ، دوام بیشتر و ضد آب بودن(در حدود خاصی) را در اختیار کاربر قرار می دهد. داشتن مواد لمینت به شما امکان می دهد تا بیشتر کیسه لمینه دوام بیاورد و از ساییدگی روشهای روزمره ، مانند چین خوردن ، لک شدن و آسیب دیدگی در برابر آفتاب جلوگیری می کند.

کاربرد کیسه لمینه چیست:

کیسه لمینت دارای موارد کاربردی بسیار زیادی است، از جمله در دامداری ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می توان تولیدات دامی و هم چنین مواد خوراک دام را درون آنها قرار داد بدون اینکه آسیبی به انها برسد، هم چنین از این نوع کیسه ها برای پر کردن خشکبار و در کشاورزی و هم چنین برای تولیدات خشک با اطمینان کامل استفاده کرد، این نوع کیسه لمینت که دارای مزایای بسیار زیادی است برای بسته بندی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد، به طور مثال از آنها برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و یا اینکه انواع محصولات خشک درون انها قرار داده می شود.

کیسه لمینت دو لایه:

این نوع کیسه ها که مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت دارند از یک لایه لمینت و یک لایه نایلون ساخته می شوند و معمولا شبیه به کیسه هایی هستند که یک سر آنها باز است و از پایین کیسه کاملا دوخته شده است، با توجه به داشتن لایه نایلونی قطعا این نوع کیسه بسیار عالی عمل کرده برای اینکه آب به داخل کیسه ها نفوذ نکند و از طرفی رطوبت را حفظ می کند، به همین دلیل استحکام و مقاومت کیسه لمینت است که به راحتی برای حمل مواد شیمیایی و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که قبلا نیز اشاره کردم جنس لایه بیرونی از پرو پیلن و جنس لایه محافظتی داخلی این نوع کیسه از پرو اتیلن است که باعث می شود مواد درون این کیسه ها دچار خوردگی نشوند. البته این نوع کیسه ها معمولا برای مقاومت بیشتر کاملا لبه دوزی خواهند شد.

تلفن تماس کارخانه کیسه بافی ثمین : 88959006-88959007-88977569

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز