خبرگزاری کار ایران

بررسی استانداردهای یک صندلی طبی در سال 1399

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۸۳

صندلی طبی به چه نوع صندلی هایی می گویند؟ و چرا باید از محصولات شرکت گلدسیت استفاده کنیم؟ از آنجا که ادارات و سازمان های مختلف دولتی یا خصوصی به منظور رفاه حال کارمندان خود برای محیط کار صندلی طبی خریداری می کنند و به دلیل وجود انواع صندلی ارگونومیک ساخته شده توسط تولیدکنندگان مختلف ، در این نوشتار لازم دانستیم تا استانداردهای لازمی که یک صندلی طبی باید دارا باشد تا بتوان بدون آسیب های جسمی از آن استفاده کرد ، بیان گردد ، در همین راستا تا پایان با گلدسیت همراه باشید .

چگونه  صندلی طبی شرکت گلدسیت به بازدهی کارمندان کمک می کند؟

به منظور راحتی بیشتر مدیران ، کارکنان و حتی مراجعه کنندگان در یک محیط کاری باید از انواع صندلی طبی استفاده کرد ، این وسیله ی کاربردی به پنج دسته ی ؛ صندلی مدیریتی ، صندلی کنفرانس ، صندلی کارمندی ، صندلی انتظار و صندلی چهارپایه تقسیم بندی می شود که هر یک از این نوع صندلی ها خود دارای طرح و مدل های مختلفی می باشد که با توجه به کاربرد و نیاز می توان طرح و مدل مورد نیاز را انتخاب و مورد استفاده قرار داد .

در واقع متفاوت بودن فضای مورد استفاده در محیط های کاری و همچنین ساعات کاری نشستن بر روی صندلی ، تعیین کنننده ی طرح و مدل صندلی اداری برای هر یک از بخش های مدیریت ، کارمندان و مراجعه کنندگان خواهد بود ، به طوری که به عنوان مثال در بانک ها به دلیل بالا بودن حجم کاری کارمندان ، نیاز به تردد کارمندان بین باجه ها و ... باید صندلی دارای ابعاد کوچک و راحتی بیشتر جهت رفاه حال کارمندان باشد .

گلدسیت به عنوان یک برند معتبر و باسابقه توانسته با ارائه ی انواع مبلمان و صندلی های لوکس طبی در سایت تخصصی خود به آدرس goldsit.ir  ، مدل های متنوع بسیاری را به خریداران ارجمند در سراسر کشور معرفی نماید به گونه ای که می توان هر نوع مدل صندلی اداری مورد نیاز را در این سایت تخصصی یافت.

بررسی استانداردهای یک صندلی طبی در سال 1399

ضرورت استاندارد بودن صندلی طبی

توجه به سالم بودن و استاندارد بودن یک صندلی طبی از ضروریات آن می باشد زیرا فرد برای سال های زیاد آن هم  به مدت طولانی از صندلی اداری استفاده می کند که در صورت نامناسب بودن آن علاوه بر کاهش راندمان کاری ، آسیب های جدی به قسمت های مختلف بدن ( گردن ، ستون فقرات ، کمر ، زانوها و ...) وارد خواهد شد ، از این رو قبل از خریداری هر نوع صندلی اداری باید استانداردهای لازم صندلی را مورد بررسی قرار داد و پس از آن  به خرید صندلی اداری مناسب اقدام نمود .

سایت تخصصی goldsit.ir ، ضمن ارائه مدل های مختلف صندلی های اداری ، اطلاعات تکمیلی مناسبی را در جهت معرفی مدل ها و طرح های مختلف خود در اختیار بازدید کننده ی سایت قرار داده است به طوری که فرد به خوبی می تواند اطلاعات لازم در رابطه با هر نوع صندلی را به دست آورده ، مورد بررسی و مقایسه قرار دهد و در نهایت یک خرید بی عیب و نقص انجام دهد .

تنظیمات صندلی طبی استاندارد چگونه است؟

هر یک از انواع صندلی اداری باید یکسری ویژگی ها و تنظیمات داشته باشد تا بتوان صندلی را تنظیم کرده و استاندارد نمود که این ویژگی ها و تنظیمات عبارتند از :

  • پشتی صندلی باید فنری باشد .
  • قسمت نشیمنگاه صندلی باید متعادل باشد .
  • ارتفاع مناسب صندلی از سطح زمین باید تنظیم گردد .
  • روکش صندلی از جنس باکیفیتی تولید شده باشد .
  • سطح روکش صندلی نباید لیز باشد به طوری که باید دارای اندکی اصطکاک باشد تا فرد لیز نخورد .
  • صندلی باید دارای اهرم تنظیم پشتی صندلی باشد تا متناسب با ستون فقرات فرد جهت جلوگیری از فشار آمدن به آن ، صندلی را تنظیم کرد .
  • طول نشیمنگاه و پشتی صندلی طبی باید به گونه ای طراحی شده باشد که بدن فرد به عقب یا جلو خم نشود تا فشاری به ستون فقرات نیز وارد نگردد .
  • صندلی اداری باید مطابق با فیزیک بدنی مردان و زنان طراحی گردد ( طراحی ارگونومیک ) تا برای آنها قابل استفاده باشد .
  • به منظور راحتی بیشتر و عدم آسیب رسیدن به قسمت های مختلف بدن باید زاویه ی بین پشتی صندلی و نشیمنگاه صندلی تقریبا 90 درجخ باشد .
  • صندلی طبی استاندارد دارای اهرم تنظیم ارتفاع متناسب با قد افراد مختلف می باشد .

بهترین ارتفاع برای صندلی در حالتی است که پاها به زمین رسیده و مقداری از وزن بدن فرد روی پاها باشد اما فشاری به پاها وارد نباشد .

  • عمق نشیمنگاه صندلی باید قابل تنظیم باشد زیرا اگر عمق صندلی حالت گودی داشته باشد ، به ران های فرد فشار وارد خواهد شد .

در مواردی هم که لبه های نشیمن گاه صندلی گودتر از مرکز صندلی هستند ، فرد جهت جلوگیری از لیز خوردن از روی صندلی باید به زانوها و ران های خود فشار آورد .

  • علاوه بر داشتن پشتی مناسب برای یک صندلی طبی ، پشتی مخصوص گردن نیز بسیار صروری است زیرا از خستگی گردن جلوگیری خواهد شد .
  • پشتی صندلی بهتر است بلند باشد زیرا پشتی کوتاه سبب خواهد شد تا وزن شما روی کمر و نشیمنگاه وارد شود که در دراز مدت باعث آسیب های جدی به بدن خواهد شد .

خرید صندلی طبی استاندارد در سال 1399

  • جهت خرید یک صندلی طبی باید تا حد ممکن صندلی استانداردهای لازم را داشته باشد ، پس تنها در فکر قیمت ارزان صندلی ارگونومیک نباشید زیرا اگرچه صندلی ارزان در نگاه اول سبب کاهش هزینه های شما خواهد شد اما چناچه استفاده ی طولانی مدت از یک صندلی ارگونومیک را دارید ، در دراز مدت به دلیل آسیب های جدی به بدن ، هزینه های درمانی شما افزایش خواهد یافت .
  • قبل از انجام خرید به خوبی در مورد ویژگی های لازم صندلی مورد نیاز خود تحقیق کنید و از افراد متخصص سلامت در این زمینه مشورت بگیرید تا راندمان کاری شما افزایش یابد .
  • از فروشگاه و مراکز معتبر فروش صندلی های اداری جهت تهیه ی صندلی مورد نیاز خود اقدام کنید ، زیرا اینگونه مراکز در صورت وجود آمدن هر گونه مشکلی پس از انجام خرید ، پاسخگوی مشتری خواهند بود و رضایت مشتری را هر شکل ممکن جلب خواهند کرد .

ما در سایت تخصصی goldsit.ir ، صندلی طبی برند گلدسیت را با بالاترین کیفیت تولیدی و با رعایت استانداردهای جهانی ، به خریدار معرفی کرده ایم ، یکبار خرید از طریق این بازار آنلاین سبب خواهد شد که ما و مجموعه ای حرفه ای گلدسیت را نیز به دیگران معرفی کنید .

  • نشستن بر روی صندلی و تست کردن آن و همچنین انجام تنظیمات لازم با توجه به قد و وزن ، راه بسیار مناسبی برای اطمینان پیدا کردن از استاندارد بودن صندلی خواهد بود ، پس قبل از انجام خرید لازم است بر روی صندلی نشسته و آن را امتحان کنید .
  • به نوع گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه کنید ، زیرا ممکن است مشکلی برای صندلی ایجاد شود که نیاز به تعویض قطعات یا خود صندلی باشد یا اینکه نیاز به تعمیر و سرویس صندلی در دراز مدت باشد .
  • باید رنگ ، جنس ، مدل و طرح صندلی طبی را با توجه محیط مورد استفاده از آن تعیین کرد ، با این کار هماهنگی بهتری از نظر دکوراسیون در محیط کاری ایجاد خواهد شد که بر روی زیبایی و روحیه ی افراد شاغل در محیط کار نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت .
  • کیفیت ساخت صندلی طبی را باید مورد توجه قرار دهید زیرا صندلی علاوه بر ظاهر مناسب باید دارای دوام لازم نیز باشد تا بتوان کارایی مورد نیاز را از آن بهره گرفت .  

طراحی و تولید صندلی طبی با گلدسیت

مجموعه ی حرفه ای گلدسیت با تیم طراح و تولیدکننده  ی خود ، صندلی هایی را طراحی و در سایت goldsit.ir  به نمایش گذاشته است که استانداردهای جهانی را در تولیدات خود به خوبی رعایت کرده است ، از این رو تنها لازم است که طرح صندلی طبی مورد نظر خود را از نظر کارایی و سلیقه در سایت goldsit.ir  انتخاب و خریداری نماید .

مزایای صندلی طبی

  • طراحی صندلی طبی به گونه است که فرد در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی دارد، بدون اینکه متوجه شود، اما دیرتر خسته می شود و طولانی تر می تواند از صندلی استفاده کند.
  • این صندلی ها را می توان برای مدت زمان طولانی به کار برد. کارایی و بازدهی این صندلی ها زیاد است.
  • طراحی این صندلی ها به گونه ای است که از منقبض شدن خون در زانوها جلوگیری می کند. گردش خون در اندام های پا و زانو بسیار خوب است و شما در هنگام بلند شدن احساس گرفتگی نخواهید کرد.
  • اکثر این صندلی ها پشت گردنی دارند، با تکیه دادن سر بر روی این قسمت از گرفتگی گردن جلوگیری خواهید کرد.

نکته ی مهم دیگر این است که هزینه ی خرید صندلی طبی بالا نیست. شما می توانید مناسب ترین محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید. محصول های خیلی گران را به بهانه ی بالا بودن کیفیت خریداری نکنید. در این دوره تمامی ما ساعت ها از روز را صرف مطالعه و کار پشت میز می کنیم. برای همین بسیار مهم است که میز و صندلی ما از کیفیت های لازم برخوردار باشند. این را فراموش نکنید شما دارید برای سلامتی خود هزینه می کنید.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع صندلی طبی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید و برای راهنمایی خرید صندلی اداری و صندلی مدیریتی با مشاوران گلدسیت تماس بگیرید.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز