خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آریاناران خبر داد؛

نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی آریاناران

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۲۴

محمد خوشبین، مدیرعامل شرکت آریاناران درباره مهم‌ترین اقدامات این شرکت در 6 ماه نخست سال 99 گفت: با هدف کاهش آلایندگی و حفظ محیط‌زیست سیستم و تامین سوخت مناسب جهت مصرف دستگاه‌ها و کارایی بیشتر مخازن سوخت و فیلتراسیون تعویض و نوسازی کامل شده است.

به گزارش ایلنا، خوشبین با اعلام این خبر و با بیان این‌که برنامه نوسازی ناوگان حمل ونقل این شرکت با حمایت‌های سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و ارجمندی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در حال پیگیری است، افزود: بخشی از برنامه نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی این شرکت با خرید یک دستگاه حفاری و یک دستگاه لودر در شش‌ماهه نخست سال جاری اجرایی شد.

وی افزود: همچنین ایجاد و ساخت امکانات رفاهی پرسنل از طریق ساخت ساختمان change house ‌ یکی دیگر از اقدامات مهم این شرکت از ابتدای سال جاری تا‌کنون بوده است.

مدیرعامل شرکت آریاناران به تعمیر، بازسازی و راه‌اندازی یک دستگاه شاول ترکس با جام 17 متر مکعبی اشاره کرد و گفت: همچنین با تکیه بر توان داخلی موفق شدیم یک دستگاه دامپتراک 136 تنی که حدود 10 سال متوقف بود را تعمیر کنیم و به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه کنیم.

خوشبین با تاکید بر این‌که موفقیت‌های به دست آمده در این شرکت با عنایت به سابقه، تجربه و تخصص نیروهای شرکت که قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین نیرو‌ها هستند، به وجود آماده گفت: در حال حاضر کمبود نقدینگی، افزایش بی رویه و ناهنجار قیمت اقلام و مواد مصرفی از مهم‌ترین مسائل پیش روی شرکت برای توسعه بیشتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز