خبرگزاری کار ایران

وسایل مورد نیاز برای پیکنیک خانوادگی یا دوستانه

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۰۴

وسایل مورد نیاز برای پیکنیک خانوادگی یا دوستانه، چیز هایی است که باید قبل از هنگام رفتن به گردش تهیه شود. اگر شما هم عازم سفر یا رفتن به پیکنیک با دوستان هستید، باید نکاتی را به یاد داشته باشید تا در هنگام پیک نیک دچار مشکل نشوید و یک تجربه ی خوب و خاطره انگیز برای شما به یادگار بماند و بتوانید روحیه ی خود را بازیابی کنید.

از جمله وسایل مورد نیاز پیکنیک

پتو

بردن پتو همراه خود در پیک نیک، و در هنگام رفتن به مکان زیبا یکی از لوازم ضروری محسوب می شود. لزوم پتو در گردش، به دلیل پهن کردن و نشستن روی زمین و باز کردن محتویات سبد پیک نیک می باشد.

همراه داشتن پتو در پیک نیک و گردش، می تواند در هنگام استراحت یا هنگام یک چرت، کمک بسیاری زیادی کند. استفاده از پتوی ضد آب می تواند به شما کمک کند که در هنگان بارش باران، وسایل و لباس هایتان خیس نشود. یا در هنگام نشستن روی چمن خیس، می تواند از خیس شدن لباسهایتان جلوگیری شود.

استفاده از ظروف پلاستیکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک

شما می توانید ساندویچ ها و وسایل مورد نیاز خود را در ظروف پلاستیکی قرار دهید. همچنین از شستن ظرف های خانگی هم در امان باشید. چای یا نوشیدنی خود را در ظروف یکبار مصرف بنوشید بدین صورت از شکسته شدن لیوان های شیشه ای هم خیالتان راحت است. از جمله وسایل مورد نیاز پیکنیک می تواند ظروف یکبار مصرف مانند، فنجان، ظرف های غذا و دستمال کاغذی باشد. به همراه داشتن این وسیله ها می تواند گردش و پیکنیک را برای شما لذت بخش تر و راحت تر کند تا دیگر نگران جمع کردن ظروف هم نباشید.

بطری بازکن برای پیکنیک

بطری بازکن از جمله وسایل های کاربردی است که باید در هر سفری و گردشی با خود به همراه داشته باشید. زیرا اگر همراه شما یک بطری شیشه ای نوشابه یا دلستر یا هر نوع نوشیدنی یا کنسرو همراه خود داشته باشید، این بطری باز کن حتما به کارتان خواهد آمد. همیشه برای گردش و سفر، یک بطری باز کن در گوشه ی کیف خود داشته باشید تا در صئرت نیاز در دسترستان باشد.

از وسایل مورد نیاز پیکنیک همراه داشتن یک ترموس یا فلاسک

یکی از بهترین روش های دم کردن چای، دم کردن آن در فلاسک است که  آب یا چای را برای مدت طولانی در خود داغ نگه می دارد و لذت خوردن یک چای داغ در دل طبیعت، بدون دردرسر را فراهم می کند. همچنین می توان از آب جوش درون آن، برای درست کردن قهوه فوری یا نسکافه هم استفاده کنید. یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای پیک نیک یخ های آماده و بسته بندی شده هستند که می توانید مواد غذایی که نیاز به خنک ماندن دارند را برای مدت طولانی در آن سرد نگهدارید تا در هنگام سفره و گردش  های طولانی فاسد نشوند.

یک سبد پیک نیک از دیگر وسایل مورد نیاز پیک نیک

یکی از موارد بسیار ضروری و مورد نیاز برای رفتن به پیکنیک، داشتن یک سبد یا کوله پشتی برای حمل کردن  وبردن مواد غذایی و نوشیدنی های مصرفی در گردش و پیک نیک است. از جمله ویژگی های همراه داشتن سبد این است که وسایل شما به طور مرتب و و منظم در یک جا قرار خواهند گرفت و هر زمانی که به آن ها نیاز داشته باشیم می توانیم به آن دسترسی داشته باشیم.

حتی زمانی که ماشین خود را برای استراحت در جاده پارک کرده ایم، آوردن تمام وسایل در یک کوله یا سبد کار آسان تری از  این است که آن ها را به صورت تکی بیاوریم.

ویژگی آوردن کوله پشتی در پیکنیک

یکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک همراه داشتن یک کوله پشتی متوسط است. چرا که اگر شما قصد رفتن به اعماق جنگل را دارید، حمل کردن سبد برای آوردن وسایل مورد نیاز کمی مشکل خواهد بود. اما یک کوله پشتی، کار را برای شما بسیار آسان خواهد کرد و کمتر خسته می شوید. همچنین اگر وسیله های شما زیاد است می توانید آن را در جیب های مختلف کوله، طبقه بندی کنید و اقلام مرتبط را در یک جا قرار دهید تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. بعد از استفاده، آن ها را در جای خود قرار دهید.

کاربرد صندلی راحتی نشین سه یا پنج حالته در پیک نیک

صندلی راحت نشین ۳ حالته و یا 5 حالته از وسایلی هستند که در گردش و سفر کاربرد خیلی زیادی دارند . زمانی که برای استراحت های طولانی به یک تکیه گاه نیاز داشته باشیم،  با صندلی راحت نشین  5 حالته میتوان این تکیه گاه را فراهم کرد و با نشستن روی آن، می توان ساعت ها از طبیعت و مکانی که در آن هستیم لذت ببریم .

از ویژگی های صندلی راحت نشین 3 حالته، این است که مشکل کمر درد را  در نشستن های طولانی حل می کند.

صندلی راحت نشین ۳ حالته، دارای ۳ حالت هست  یا سه درجه  است که  بر اساس سلیقه ی فرد، تنظیم می شود.

از این صندلی در سفر ، گردش ، مساجد ، هیئت ها و مکان هایی که نیاز به وجود تکیه گاهی در زمان نشستن است، قابل استفاده می باشد .

از مزایای دیگر این صندلی راحت نشین قابلیت باز و بسته کردن آن می باشد و میتوان آن را به راحتی در صندوق عقب  خودرو حمل کرد و در سفر ها و گردش ها از آن استفاده کرد .

یکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک چاقو و تخته برش

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به درست کردن غذا در طبیعت علاقه مند هستند، همراه داشتن یک چاقو و تخته برای شما می تواند ضروری باشد. خرد کردن گوشت یا ماهی روی تخته برش، کار آسانی خواهد بود و آماده کردن چنین غذایی لذت بیشتری نسبت به غذای از قبل آماده شده خواهد داشت. همچنین می توان برای درست کردن سالاد هم از تخته خرد کردن، استفاده کرد. پس یکی از وسایل مورد نیاز پیک نیک و گردش آوردن تخته برش است که همراه آوردن آن با خود، مزیت و استفاده های زیادی دارد. برش دادن و خرد کردن سبزیجات، خرد کردن گوشت مرغ و درست کردن یک مرغ کبابی، برش دادن هندوانه و خیلی از کارهای دیگری که می توان با یک تخته برش انجام داد

همراه داشتن سیخ مفتولی کبابی و منقل در پیک نیک

برای پخت‌وپز غذا در پیک نیک پیشنهاد ما به شما به همراه سیخ کباب و منقل کبابی سفری است. منقل‌ های  سفری، انواع مختلفی دارند که باید بسته نیاز خود منسب ترین آن های را برای خود انتخاب کنید.

همراه داشتن سینی و سفره در پیک نیک نیز بسیار مهم و ضوروی است. اگر شما روی زمین زیرانداز پهن می کنید، در هنگام خوردن غذا، حتما به سینی و سفره نیاز دارید.

صندلی سفری تاشو یا صندلی ساحلی دسته دار

برای سفر و گردش یا رفتن به پیک نیک، در هنگامی که تجیزات رفاهی وجود ندارد و ما نیاز به یک تکیه گاهی داریم، صندلی سفری تاشو یا صندلی ساحلی دسته دار،  یکی از بهترین گزینه ها برای  استراحت  می باشد. این مدل صندلی ها دارای دو دسته در کنار هم هستند و از پشتی پارچه ای تشکیل شده اند تا بتوان، به راحتی روی آن استراحت کرد.

وسایل مورد نیاز برای پیکنیک خانوادگی یا دوستانه

کیت کمک های اولیه از وسایل مورد نیاز پیک نیک

درهنگام گردش و رفتن به یک پیک نیک هر چیزی قابل پیش بینی نیست ، در نتیجه باید با  خود یک کیت کمک های اولیه کوچک داشته باشید.

همراه داشتن  موارد زیر در کیت کمک های اولیه بسیار ضروری است:

  • آسپرین
  • کرم ضد آفتاب
  • کرم ضد خارش
  • نخ دندان
  • آنتی اسیدها
  • چسب زخم

کیسه های زباله از وسایل مورد نیاز پیکنیک

زمانی که خارج از منزل خود سپری می کنید و مشغول به گردش در جنگل، دریا و یا هر جای دیگر هستید، یکی از وسایلی که قطعا به آن نیاز دارید برای کمک به حفظ محیط زیست، کیسه های زباله است. همچنین شاید بخواهید چند ظرف نشسته یا سیخ کباب را در آن قرار دهید و به خانه بازگردانید. کیسه زباله به شما این امکان را می دهد که آشغال های تنقلات مصرف شده را در یک جا جمع کنید و در طول مسیر، درون یک سطل زباله بریزید.

همراه داشتن حوله کاغذی یا دستمال کاغذی

همراه داشتن حوله یا دستمال کاغذی یکی از مواردی ضروری است که حتما باید به آن دقت کنید. چرا که بعد از گشت و گذار و گردش، و پس از شستن درست و صورتتان باید آن ها را با حوله خشک کنید و یا برای تمیز کردن وسایلی مانند قاشق و چنگال و حتی تمیز کردن سفره به یک دستمال کاغذی حتما نیاز خواهید داشت. دستمال ها را در طبیعت دور نریزید و حتما آن ها را در کیسه زباله قرار دهید.

منبع 

۰۹۱۳۲۰۱۲۸۱۰ | ۰۹۱۳۱۶۵۲۴۶۴ |۰۹۱۶۲۳۲۴۱۹۳

اصفهان-منطقه صنعتی دولت آباد-انتهای خیابان شمس تبریزی(شماره ۳۲)-مجموعه صنعتی پردیس فرعی ۳-پلاک ۳۵

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز