خبرگزاری کار ایران

قیمت ویدئو پروژکتور به چه معیارهایی بستگی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۹۸۵

ویدئو پروژکتور زمانی یک محصول و سیستم نسبتاَ تجملاتی محسوب می‌شد و با توجه به قیمت نسبتا بالایی که داشت، کمتر مورد اسقبال قرار می‌گرفت.

ویدئو پروژکتور زمانی یک محصول و سیستم نسبتاَ تجملاتی محسوب می‌شد و با توجه به قیمت نسبتا بالایی که داشت، کمتر مورد اسقبال قرار می‌گرفت. ولی با ورود به جهان مدرنیته، ویدئو پروژکتور به عنوان جایگاه جدیدی برای نمایشگرها تعریف شده است. ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین و پرکاربردترین نمایشگرها در حوزه‌های مختلفی نظیر کسب و کار، تبلیغات، نمایشگاه‌ها، سینمای خانگی و تمامی فضاهای آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی ‌و… نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و به همین منظور است که مورد استفاده بسیاری از حوزه‌ها قرار می‌گیرد.

امـــــــا آنچه حائز اهمیت است، اینست که در خرید ویدئو پروژکتورمناسب بایستی ابتدا کاربری و کاربرد مناسب تشخیص داده شود. با توجه به آشفتگی بازار اقتصادی و محدودیت‌های خرید موجود در بازار،  قیمت ویدئو پروژکتور نیز از موارد تعیین کننده برای انواع فضاها محسوب می‌شود. در متن راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اقتصادی سعی شده، به همه فاکتورهای خرید ویدئو پروژکتور و قیمت ویدئو پروژکتور به خوبی پرداخته شود. پس تا انتهای متن با ما همراه باشید...

تعریف کوتاه از ویدئو پروژکتور!

ویدئو پروژکتوررا می‎توان به عنوان یک دوربین معکوس درنظرگرفت؛ یعنی به جای دریافت نور‌‌، نور را از لنز بیرون می‌فرستد. ویدئو پروژکتور درواقع پرده‌ای را نیز به همراه دارد که نقش یک نمایشگر را ایفا می‌کند.

چه فاکتورهایی را برای خرید ویدِئو پروژکتور باید در نظر بگیریم!

شما به عنوان خریدار ویدئو پروژکتور، در مرحله اول باید به کاربرد ویدئو پروژکتور دقت داشته باشید؛ در واقع شما برای چه نیازی قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید؟ در گام بعد به این سوال پاسخ دهید: ویدئو پروژکتور مورد نظرتان را برای استفاده در یک محیط باز نیاز دارید یا محیط موردنظرتان بسته است؟ پس از تعیین کاربرد و مکان، به ابعاد فضای موردنظرتان توجه داشته باشید که یک فضای بزرگ (سالن همایش) درنظر دارید یا برای یک فضای کوچک (کلاس درسی یا سالن شخصی)؟! پس از تعیین همه این موارد، برای کاربردی که درنظردارید (فیلم و عکس و نمودار و...) ویدئو پروژکتور را مورد استفاده قرار دهید.

گام بعدی فکر به این مسئله است که آیا دستگاهی که قرار است به ویدئو پروژکتور متصل شود، دارای خروجی خاصی است یا خیر؟ و شاید مهم‌ترین فاکتور برای خرید ویدئو پروژکتور این باشد که چه مقدار بودجه برای انجام این کار در اختیاردارید؟! در واقع هزینه‌ای که می‌توانید برای خرید ویدئوپروژکتور صرف کنید، چه مقدار است؟

همه مسائل و سوال‌های که مطرح شد، درواقع ازالزامات پیش ازخرید یک ویدئو پروژکتوراست. فاکتورهای که شما پیش ازخرید باید در نظرداشته باشید، تا بتوانید دست به خرید منطقی بزنید. اما چه معیارهای قیمت پروژکتور شما را تعیین می‌کند و یا چه معیاری خریدی مرقون به‌صرفه را برای شما رقم می‌زند. در ادامه بحث به هر آنچه  بر قیمت ویدئو پروژکتور تاثیر گذاراست، می‌پردازیم.

قیمت ویدئو پروژکتور به چه معیارهایی بستگی دارد؟

معیارهای تاثیر ‌گذار بر قیمت ویدئو پروژکتور!

  • برای ویدئو پروژکتورخود چه وزن و ابعادی نظر دارید؟ با توجه به کاربرد و نیاز افراد، انتخاب وزن و اندازه ویدئوپروژکتور می‌تواند بر متغیر بودن قیمت ویدئو پروژکتور تاثیربگذارد. به طور مثال در نظر داشته باشید، تعدادی از مراکز و همچنین موسسات برگذارکننده مراسمات، به دلیل جابجایی‌های مکرر ویدئو پروژکتور بر ابعاد و وزن مناسب آن تاکید دارند.
  • در نظر دارید چند ساعت در طول روز از دستگاه استفاده کنید؟ می‌توان گفت در واقع لامپ ویدئو پروژکتور قلب پروژکتور محسوب می شود و البته گران‌ترین قطعه‎ مصرفی دستگاه است. عموما میانگین عمر لامپ (projector lamp) پروژکتور‎ها بیش از ۲۰۰۰ ساعت است و این مولفه، تاثیر بسیاری بر قیمت ویدئو پروژکتور دارد.
  • آیا قصد دارید پروژکتور را در فضای تاریک یا این که روشن استفاده کنید؟ معیاری بعدی که بر قیمت ویدئو پروژکتور تاثیرگذار است، اینست که هر چقدر ویدئو پروژکتور روشنایی بیشتری داشته باشد، میزان انسی لومنز بالاتری داشته و گران‌تراست.

چطور ویدئو پروژکتوری با قیمت ارزان و باکیفیت خریداری کنیم؟!

کمپانی‌های مطرح سازنده ویدئو پروژکتور بسیار محدود می‌باشند و البته بیشتر آن‌ها هم با توجه به هزینه بالای دستمزد نیروی انسانی و قیمت تمام‌شده، ترجیح می‌دهند تولیدات خود را در کشور چین و البته تحت نظارت و لایسنس شرکت اصلی به بازار عرضه نمایند.

بنابراین اگر با کلمه ساخت چین بر روی دستگاه برخورد کردید، اصلاً نگران نباشید؛ چرا که این مسئله به معنای عدم کیفیت دستگاه ویدیو پروژکتور شما نیست و فروشگاه‌ها و تولیدکننده‌های این دستگاه‌ها با دو مورد خیال شما را از خرید راحت می‌کنند: گارانتی و خدمات فروش باکیفیت و همچنین قیمت مناسب... در واقع باید گفت که شرکت‌های تولید کننده و فروشگاه‌های اینترنتی‌ ویدئو پروژکتور در تلاشند تا با توجه به نیاز و بودجه شما، امکانات و قابلیت‌های لازم را در ویدئو پروژکتورهای تولیدی خود قرار بدهند. در ادامه به بررسی اولین فروشگاه آنلاین ویدئو پروژکتور درایران می‌پردازیم.

قیمت ویدئو پروژکتور به چه معیارهایی بستگی دارد؟

بررسی و معرفی آی پروژکتور؛ اولین فروشگاه آنلاین ویدئو پروژکتور در ایران !

سایت آی پروژکتور، اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی ویدئو پروژکتور در ایران است. این وبسایت اینترنتی فعالیت خود را در سال 1393 با schoolkala  آغاز نمود واز ابتدای سال1396، مسئولان این مجموعه تخصصی بودن فروشگاه را به عنوان هدف خود انتخاب نمودند و این فروشگاه اینترنتی به آی پروژکتور تغییر نام داد. آی پروژکتور همواره بر ارائه اطلاعات دقیق و ایجاد شرایط آسوده خاطری به جهت انتخاب صحیح ویدئو پروژکتور متناسب با نیاز افراد و موسسات سراسر، تأکید دارد و با جدیت به حرکت خلاقانه وصحیح در این مسیر ادامه خواهد داد.

نکته‌ای که حائزاهمیت است، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش کالا در آی پروژکتور است. شما با خرید کالا با گارانتی اصلی و از مراکز معتبر می‌توانید از اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید و درصورتی‌که برای دستگاه مشکلی پیش بیاید، توجه کنید که فقط مراکز معتبر حاضر به پاسخگویی به شما خواهند بود؛ شاید به همین دلیل است که آی پروژکتور در میان خریداران ویدئو پروژکتور از محبوبیت بالایی برخوردار است. قیمت ویدئو پروژکتوردومین موضوع حائز اهمیت است؛ چرا که در این صورت هر فرد و یا موسسه، با هر بودجه‌ای دستگاه موردنیازش را خریداری می‌نماید.

اما مهم‌ترین مزایای خرید ویدئو پروژکتور از آی پروژکتور چیست؟!

قیمت ویدئو پروژکتور به چه معیارهایی بستگی دارد؟

  • کارشناسان فنی آی پروژکتور به صورت 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفته، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به کاربران وخریداران می باشند.
  • ارائه بهترین قیمت ویدئو پروژکتورهای باکیفیت
  • تنوع در ارائه محصولات به مشتریان.
  • ارسال سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از سوی آی پروژکتور.

کلام آخر...

احتمالا شما به عنوان خواننده این متن، به دنبال خرید ویدئو پروژکتور هستید. خرید ویدئو پروژکتوربرخلاف گذشته، نیاز به داشتن بودجه چندان زیادب ندارد و همه افراد و موسسات، بسته به نیازهایشان، دست به خرید بهترین ویدئوپروژکتور با مناسب‌ترین قیمت می‌زنند تا اقتصادی‌ترین تصمیم ممکن را اتخاذ کرده باشند. بنابراین شایسته است که با توجه به نیاز خود، دست به خرید ویدئو پروژکتور بزنید و از خرید پروژکتور با امکانت بیشتر که کاربردی برای شما ندارد، اجتناب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز