خبرگزاری کار ایران

خرید و فروش دام زنده و حیوانات خانگی به صورت آنلاین با قیمت ارزان

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۳۲

قطعا گوشت گوسفندی و گوساله اگر به صورت تازه فراهم شود مزه بهتری نسبت به گوشت یخ زده دارد حال اینکه شما با خرید گوسفند زنده علاوه بر اینکه می‌توانید گوشت تازه مصرف کنید بلکه از متعلقات آن چون کله پاچه گوسفندی، دل و جگر و قلوه و حتی سیرابی و شیردان گوسفند بخورید و کلی ویتامین و پروتئین دریافت کنید.

قطعا گوشت گوسفندی و گوساله اگر به صورت تازه فراهم شود مزه بهتری نسبت به گوشت یخ زده دارد حال اینکه شما با خرید گوسفند زنده علاوه بر اینکه می‌توانید گوشت تازه مصرف کنید بلکه از متعلقات آن چون کله پاچه گوسفندی، دل و جگر و قلوه و حتی سیرابی و شیردان گوسفند بخورید و کلی ویتامین و پروتئین دریافت کنید. به دلیل میزان پروتئین بالای گوشت گوسفندی و گوساله و همچنین خواص و فواید بالای آن امروزه پرورش گوسفند به وفور انجام می شود و تقاضای خرید گوسفند زنده، گوساله زیاد است. با توجه به افزایش خرید دام زنده قطعا رفتن به مراکز خرید و فروش دام زنده در حومه شهر سخت است اما نگران نباشید خرید و فروش گوسفند زنده، گاو، بز و دیگر حیوانات در سایت دامداری به صورت آنلاین با قیمت ارزان انجام می شود تا نیازی به حضور فیزیکی شما نباشد و به صورت اینترنتی خرید کنید.

گوسفند زنده بصورت مستقیم و ارزان از سایت دامداری بخرید

قطعا برای انجام مراسمات عروسی، برآورده کردن عقیقه، نذری و حتی مراسمات محرم نیاز به قربانی و ذبح کردن گوسفند است که جزو رسوم سنتی و قدیمی ما ایرانیان است. به نوعی برای شفای بیمار به نذر گوسفند می پردازیم که پس از شفای بیمار و رفع قضاو بلا باید نسبت به قربانی کردن گوسفند اقدام کنید. حال سوال اینجاست بهترین محل برای خرید و فروش گوسفند زنده کجاست؟ قطعا سودجویان زیادی در ایران هستند که به پرورش گوسفند می پردازند و آنها را در محل های تاریک و با علوفه  نامرغوب تغذیه می کنند در صورتی که خرید از این دامداران قطعا گوشت تازه نخواهید داشت. به طور حتم سایت دامداری توانسته است محل و بستری خوب برای شما عزیزان فراهم کند.

با سایت دامداری عملا خرید و فروش گوسفند زنده و دیگر دام ها بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می شود. شما می توانید شهر  خود را انتخاب کنید و دسته گوسفند را انتخاب کنید تا شاهد کلی آگهی فروش گوسفند زنده روی صفحه مانیتور یا گوشی خود باشید. با مشاهده هر آگهی به راحتی می توانید عکس دام زنده را مشاهده کنید و از صحت و سلامت دام مطمئن شود و با گرفتن شماره تلفن اگهی دهنده نسبت به خرید دام زنده اقدام کنید.

فراموش نکنید که برای اطلاع دقیق از قیمت گوسفند زنده و گوساله کافیه به سایت دامداری بروید و به صورت دقیق قیمت ها را مشاهده کنید و سپس نسبت به خرید دام اقدام کنید.

نحوه تشخیص گوسفند زنده و سالم

آنچه مشخص است شما باید با مشاهده اگهی نسبت به خرید آن اقدام کنید که در این بین تنها راه برای تشخیص سالم بودن گوسفند ظاهر گوسفند و براق بودن چشمان آن است.

آبریزش های زیاد از بینی، داشتن عفونت، اشک چشم، اسهال و دل درد، ضعف بدنی و بی حالی از جمله علائم بیماری گوسفند است و همچنین گوسفند سالم باید پر جنب و جوش باشد.

  1. در صورتی که با کشیدن پشم گوسفند به راحتی کنده شود حاکی از بیماری گوسفند و نارسایی کبد گوسفند است.
  2. گوسفندانی که پشم صاف و یکدست دارند کاملا سالم هستند.
  3. وجود آبریزش و ترشحات بینی گوسفند حاکی از بیماری نارسایی ریه گوسفند است.
  4. برای تشخیص درصد چاقی و لاغری گوسفند کافیست به مهره های پشت گوسفند دست بزنید.
  5. در صورت ذبح گوسفند چنانچه جگر گوسفند صاف باشد و با برش جگر رنگ جگری داشته باشد گوسفندی که سر بریده شده است سالم بوده است.
  6. آبکی بودن مدفوع حاکی از اسهال گوسفندی و سفت بودن مدفوع یا همان پشکل گوسفندی هم حاکی از بیماری یبوست گوسفند و بیماری بودن دام است.

دامداران هم می توانند از سایت دامداری خرید کنند

قطعا برای پرورش گوسفندان داشتی و همچنین پرواربندی نیاز به خرید بره های شیری، میش و قوچ است که دامداران به همین دلیل باید مدام در تماس باشند تا با اطلاع از قیمت گوسفند زنده نسبت به خرید گوسفند اقدام کنند. در سایت دامداری اگهی فروش گوسفند تنها منوط به یک یا دو راس نیست برخی اوقات بالای صد راس گوسفند هم برای فروش گذاشته می شود که می توانید به راحتی با انتخاب شهر خود اقدام به خرید کنید.

خرید دام زنده به قیمت روز و ارزان در سایت دامداری

از فواید سایت دامداری این است که هیچ گونه دلال و واسطه ای وجود ندارد و شما می توانید به صورت مستقیم دام را از دامدار خریداری کنید.

  1. خرید و فروش انواع نژاد گوسفندان ایرانی و بومی
  2. خرید وفروش گوسفندان چند قلوزا چون رومانوف، افشاری، مهربان، شال و...
  3. خرید و فروش انواع نژاد بزهای ایرانی و جهان چون مورسیا و بوئر
  4. خرید و فروش انواع نژادهای گاوهای شیری و گوشتی جهان چون هلشتاین، سمینتال، گرنزی، جرسی و...

خرید و فروش دام زنده و حیوانات خانگی به صورت آنلاین با قیمت ارزان

فضای خانه را با آوازه پرندگان زیبا تر کنید

آوازه پرندگان مثل موزیک فضای خانه را آرام می کنند به خصوص اینکه زمان بذارید و با نگهداری مناسب از انواع مرغ عشق، فنچ، سهره باعث آواز خواندن آنها شوید. البته طوطی، کاسکو از دیگر پرندگانی است که با تقلید صدای آن هر کسی را سرگرم می کند خب حالا به راحتی می توانید چنین پرندگانی در سایت دامداری بخرید.

به دنبال خرید سگ گله، نگهبان هستی همین الان وارد سایت دامداری شو

سایت دامداری انواع نژاد سگ های ژرمن،هاسکی،دوبرمن و... را دارد که شما می توانید با خرید سگ نگهبان عملا باغ یا خانه خود را از سرقت سارقان در امان بگذاریدو همچنین به راحتی با خرید سگ گله گوسفندان خود را از سرقت در امان بگذارید.

خرید و فروش انواع نژاد اسب اصیل

اسب حیوانی نجیب است که از دیرباز به انسان ها سواری داده است امروزه به صورت پیشرفته تر به عنوان اسب سواری،مسابقه ای معرفی می شود که در بین آن انواع نژاد اسب ترکمن، عربی وجود دارد. این خبر را به شما بدهم که در سایت دامداری علاوه بر دام زنده و سگ و گربه انواع اسب مسابقه هم خرید و فروش می شود.

خرید و فروش مرغ و خروس جهت قربانی کردن

اگر به دنبال خرید انواع مرغ خانگی چون سبرایت،مینیاتوری، کوشین و... هستید با اطمینان به شما بگوییم که بهتر از سایت دامداری را نمی توانید پیدا کنید. هر نوع نژاد مرغ و خروس از زینتی تاجنگی چون لاری همگی در سایت وجود دارد.

مقالات دامداری می تواند کمک حال دامداران و گاوداران باشد

اگر به پرورش گوسفند،گاو و بز مشغول هستید و اطلاعات کافی در زمینه انواع بیماری ها،تغذیه دام و حتی نژادهای مختلف گوسفندان،گاو و بز ندارید کافیه به قسمت مقالات دامداری بروید،به خوبی هرمقاله را به صورت رسا و به زبان ساده شرح داده ایم تا تمامی دامداران و گاوداران از اطلاعات و دانش کافی در این زمینه بهره مند شوند.

خرید و فروش دام زنده و حیوانات خانگی به صورت آنلاین با قیمت ارزان

سایت دامداری سایت تخصصی فروش دام زنده و حیوانات خانگی

سایت های زیادی در زمینه خرید و فروش گوسفند، گاو، بز و... و حتی حیواناتی چون سگ و گربه و... فعالیت می کنند اما سایت دامداری به صورت جامع در زمینه دام و حیوانات فعالیت کرده است و توانسته است بستری برای تمامی مردم ایران فراهم کند که به صورت رایگان آگهی فروش دام زنده و حیوانات را در سایت درج کند.سایت damdary.com عملا باعث قطع دلالان و واسطه ها از معاملات خرید و فروش دام زنده شده است و همه مردم به راحتی می توانند به خرید و فروش بپردازند.

فراموش نکنید که سایت دامداری همیشه در کنار شما خواهد ماند

مشاهده روزانه صدها آگهی در سایت و انتشار مقالات زیاد در سایت گواه بر فعالیت این سایت برای بالا بردن دانش و اطلاعات شما در زمینه تمامی حیوانات و دام ها و حتی سهولت در خرید و فروش دام زنده است.

قیمت گوسفند زنده و گوساله به صورت دقیق و آنلاین بروز می شود

قطعا هر شهر قیمت گوسفند و گوساله آن متفاوت است برخی از شهرها مثل کرمانشاه قیمت آن نسبت به کلان شهر تهران پایین تر است به همین روال ما قیمت تمامی شهرها را درج کرده ایم. و به صورت آنلاین و به روز نسبت به بروزسانی این قیمت ها کار می کنیم تا شما کاربران عزیز همیشه با خیال راحت با اطلاع از قیمت دقیق و بروز نسبت به خرید و فروش دام زنده بپردازید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز