خبرگزاری کار ایران

محصولات فوراور؛ اصل یا تقلبی؟؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۸۲

بهترین سایت خرید محصولات فوراور در ایران، خرید اینترنتی از فروشگاه فوراور ایران به آدرس forever-iran.org است.

شاید تاکنون اسم محصولات فوراور لیوینگ امریکا به گوشتان خورده باشد. اما این محصولات را باید از کجا تهیه کنیم؟ تفاوت بین محصولات تقلبی فوراور و اصل آنها در چیست؟ بهترین محصولات فوراور چه کالا هایی هستند و ... پاسخ به تمامی این سوالات که ممکن است ذهن شما را درگیر کند را در این مقاله از ایلنا نیوز بیان کرده ایم.

ویژگی های محصولات فوراور

کمپانی فوراور با هدف تولید محصولات بر پایه آلوئه ورای خالص و سایر مواد ارگانیک از سال 1978 تاسیس شده و تاکنون به توفیقات بسیاری در سطح بین الملل رسیده است. گیاه آلوئه ورا که به گیاه هزار درمان معروف است، دارای بیش از صد نژاد مختلف است که به ندرت امکان استفاده خوراکی دارند. نژاد آلوئه ورای مصرفی در محصولات فوراور، باربادنسیس میلر است که دارای خواص اثبات شده ای برای سم زدایی و بهبود سلامت بدن می‌باشد.

از جمله ویژگی محصولات فوراور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکثر محصولات بر پایه ژل آلوئه ورا خالص نژاد باربادنسیس میلر ساخته شده اند.
  • رتبه اول در کشت و برداشت گیاه آلوئه ورا در دنیا
  • اولین کمپانی دارنده گواهینامه کمیسیون بین المللی مطالعات آلوئه ورا (IASC)
  • خواص به اثبات رسیده و دارای تحقیقات بالینی در هر محصول
  • توصیه شده توسط پزشکان و افراد متخصص بعنوان مکمل طبیعی برای بهبود

گواهینامه های دریافتی شرکت فوراور

محصولات فوراور؛ اصل یا تقلبی؟؟

بخشی از گواهینامه های دریافتی شرکت فوراور لیوینگ:

  • گواهینامه IASC (انجمن بین المللی آلوئه ورا)

معتبر ترین نهاد جهت اعتبار سنجی و صدور گواهینامه های مختلف محصولات بر پایه آلوئه ورا، انجمن IASC است که مجموعه فوراور دارنده اولین گواهینامه خلوص بالای 97 درصد آلوئه در محصولات خود می‌باشد.

  • گواهینامه حلال

معتبرترین سرتیفیکیت محصولات در جهان اسلام، با نام حلال نشان داده میشود. این مجموعه محصولات را با ضوابط مسلمانان سنجش کرده و سپس گواهینامه حلال را صادر میکند. شرکت فوراور نیز جزو شرکت های بین المللی است که به قواعد مسلمانان و جامعه اسلام احترام ویژه میگذارد.

  • محصولات فاقد پارابن

علی رقم مضرات پارابن، این ماده شیمیایی هنوز هم در بسیاری محصولات آرایشی و بهداشتی موجود است. شرکت فوراور دارنده گواهینامه محصولات فاقد پارابن است.

  • سایر گواهینامه ها

فوراور همچنین دارنده گواهینامه های گلوتن فری (محصولات فاقد گلوتن)، ایزو 9001-9002 و 14001 (حفظ محیط زیست)، کروئلی فری (عدم تست محصولات روی حیوانات)، گواهینامه کوهلر (جامعه یهودیت) و انجمن اسلامی کالیفرنیا میباشد.

پر فروش ترین محصولات شرکت فوراور

محصولات فوراور؛ اصل یا تقلبی؟؟

از جمله محصولات پر فروش و پرطرفدار شرکت فوراور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا فوراور

وقتی از شرکت فوراور صحبت به میان میاید، قطعا یکی از ویژگی های این شرکت، آلوئه ورا خالص مصرفی در محصولات آن است. حال این شرکت خالص ترین نوشیدنی آلوئه ورا با خلوص 99.7 درصد را تولید کرده است. این نوشیدنی یکی از اولین و پرطرفدار ترین محصولات فوراور شد و دلیل آن هم خواص و ویژگی های زیر است:

  1. تقویت سیستم ایمنی بدن
  2. سم زدایی و پاکسازی کامل
  3. کمک به سلامت دستگاه گوارش
  4. بهبود جای زخم و مشکلات پوستی
  5. تنظیم کلسترول و میزان قند خون
  6. بهبود وضعیت کلی پوست و مو
  7. حاوی انواع ویتامین های ضروری و مواد معدنی بدون افزودنی

خمیر دندان فوراور؛ بهترین خمیر دندان دنیا

این خمیر دندان به دلیل استفاده از ژل خالص آلوئه ورا، عسل طبیعی و بدون فلوراید بودن، جزو محبوب ترین محصولات فوراور است. از جمله ویژگی های این خمیردندان میتوان به خاصیت سفیدکنندگی، ضد ساییدگی، بدون ایجاد حساسیت، از بین بردن بوی بد دهان و فاقد فلوراید بودن آن اشاره کرد.

مام (دئودورانت) فوراور

دئودورانت یا به اصطلاح عامه "مام فوراور" کاملا فاقد نمک آلومینیوم بوده و با بهره مندی از ژل خالص آلوئه ورا، جزو بهترین مام های دنیاست. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مام گیاهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خوشبو کننده و جلوگیری از بوی بد بدن
  • حاوی آلوئه ورا و خاصیت روشن کنندگی پوست
  • دارای حجم قابل توجه در مقایسه با سایر مام های صابونی بازار
  • بدون مواد شیمیایی مضر، پارابن و نمک آلومینیوم
  • دارای تاییدیه بین المللی انجمن آلوئه ورا و ساخت آمریکا

نحوه تشخیص محصولات فوراور اصل از تقلبی

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی ک قصد خرید محصولی را دارند، اصل یا تقلبی بودن آن است. یکی از راه های ایجاد اطمینان از خرید، دریافت کالا از نمایندگی های رسمی شرکت سازنده آن است. در مورد محصولات فوراور به چند روش میتوان محصولات اصل از تقلبی را تشخیص داد:

  1. با توجه به سابقه بیش از 40 ساله شرکت فوراور آمریکا در زمینه تولید مکمل های طبیعی بر پایه آلوئه ورا، تاکنون موردی مبنی بر دریافت محصول تقلبی مشاهده نشده است. دلیل آن هم سیستم فروش مستقیم عرضه محصولات مستقیم به مشتری نهایی است که امکان هر گونه تقلب در محصول را صفر میکند.
  2. اگر از شرکت فوراور ایران محصولات خود را دریافت نمایید، از تاریخ و روش نگهداری آنها اطمینان کامل داشته باشید. این شرکت معتبر ترین نماینده این محصولات در ایران است که با توجه به نظرات مشتریان در سایت، اینستاگرام و تلگرام میتوانید با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.
  3. یکی از مهم ترین موارد بخصوص در سایت فوراور ایران، دریافت محصول با تاریخ انقصا و کیفیت مناسب است.

سوالات متداول در خصوص محصولات فوراور

  • محصولات فوراور خوبه؟

شرکت فوراور بیش از 40 سال است که در حوزه بهداشتی و سلامتی در حال فعالیت است و در بیش از 170 کشور جهان دارای نمایندگی رسمی است. محصولات این شرکت بر پایه آلوئه ورای خالص نژاد باربادنسیس میلر بوده و دارای گواهینامه های بین المللی مختلف است. استفاده مداوم از محصولات این شرکت توسط بسیاری از پزشکان توصیه شده است.

  • روی محصولی که از فوراور خریداری کردم، به ترکی یا عربی نوشته شده است، آیا این محصول تقلبی است؟

همانطور که در مقاله اشاره کردیم فوراور لیوینگ در بیش از 170 کشور دنیا از جمله امارات و ترکیه نمایندگی رسمی دارد. اما به دلیل روابط ایران و امریکا امکان ثبت نمایندگی رسمی برای این کشور همانند سایر برند های مطرح (اپل، اینتل و ...) وجود ندارد. به همین دلیل اغلب محصولاتی که در ایران به دست مصرف کننده نهایی میرسد، دارای نوشته های عربی و ترکی (مخصوص کشور های امارات و ترکیه) میباشد و به هیچ عنوان تقلبی نیستند.

  • چرا محصولات فوراور تاییدیه FDA ندارند؟

طبق دستورالعمل سازمان غذا و داروی آمریکا، محصولات و مکمل های غذایی نیازی به این برچسب ندارند. علاوه بر این محصولات فوراور دارای گواهینامه های متعدد بین المللی بوده و از لحاظ تاثیرگذاری کاملا اثبات شده اند.

  • چرا محصولات فوراور داخل داروخانه ها نیستند؟

محصولات این شرکت توسط سیستم فروش مستقیم و اعطای نمایندگی به دست مصرف کننده نهایی میرسد و به علت حذف واسطه ها امکان ایجاد فرصت کسب درامد از طریق دریافت نمایندگی وجود دارد. حفظ قیمت و حذف واسطه ها از جمله عواملی است که این محصولات را داخل داروخانه نمیتوانید پیدا کنید.

  • سایت خرید مطمئن این محصولات کدام است؟

بنابر فاکتور های سابقه، اعتبار و قیمت مناسب، بهترین سایت خرید محصولات فوراور در ایران، خرید اینترنتی از فروشگاه فوراور ایران به آدرس  forever-iran.org است. یکی از موارد بسیار عالی در این سایت، مقالات سلامتی به روز و مفید است. به عنوان مثال شما میتوانید مقاله بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم را از این سایت مطالعه نمایید.

نظر شما چیست؟ تا به حال از این سایت خرید اینترنتی داشته اید؟ میتوانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز