خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مجموعه پیتام

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۹۰۸

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه دکتر اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، عصر سه شنبه 15 مهرماه با حضور در شرکت پیتام، ضمن بازدید از این مجموعه به گفت وگو با مدیران این شرکت پرداخت.

 سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه دکتر اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، عصر سه شنبه 15 مهرماه با حضور در شرکت پیتام، ضمن بازدید از این مجموعه به گفت وگو با مدیران این شرکت پرداخت.

ستاری، به بازدید از بخش های مختلف پیتام مانند فرآیندها و عملیات، تضمین و کنترل کیفیت، سرپرستی مرکز تماس، منابع انسانی و ... پرداخت و با مجموعه های مختلف این سازمان آشنا شد.

پس از آن علیرضا بیات، مدیرعامل پیتام ضمن تقدیر و تشکر از دکتر ستاری و سیاست‌های حمایتی ایشان از استارتاپ‌های کشور، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت از آغاز تا کنون پرداخت.

شرکت ارتباط گستر نیک آرمان با نام تجاری پیتام، با تجربه‌ای بالغ بر 15 سال در حوزه خدمات مشتریان، در سال 1397 به بازار شرکت‌های استارت‌آپی ایران قدم گذاشت. این مجموعه با تشکیل تیمی از افراد متخصص در حوزه‌های گوناگون و با تکیه بر به‌روزترین دانش‌ها و روش‌ها در صنعت خدمات مشتریان، به ارائه خدمات متعدد از جمله: پشتیبانی مشتریان، فروش و جذب مشتری، مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی، پشتیبانی فنی و ... پرداخته و خود را به عنوان اولین و کامل‌ترین مرکز برون سپاری فرآیندهای کسب‌وکار یا همان BPO (Business Process Outsourcing)  در ایران معرفی نموده و سعی دارد خدمات مشتریان را به محولی صادراتی رای ایران تبدیل نماید.

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مجموعه پیتام

مجموعه پیتام ماحصل سرمایه‌گذاری سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن و چندین سرمایه‌گذار خصوصی مانند کارگزاری مفید به عنوان بزرگترین کارگزاری بازار سرمایه کشور است که در راستای تحقق برنامه ایجاد اشتغال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده است.

هدف اولیه این شرکت، حضور 100 کارشناس مرکز تماس در محل شرکت در مدت زمان دوسال بود. در حال حاضر پیتام با وجود تمام چالش‌های پیش‌رو، با بیش از 200 نفر پرسنل مستقر در شرکت و بیش از 50 نفر کارشناس تماس در خارج از شهر تهران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

علیرضا بیات حین ارائه گزارش به این نکته اشاره کرد که تمرکز فضای شغلی همواره حول کلان شهر تهران است و این مورد باعث شده قشر کثیری از جوانان تحصیل کرده و مستعد در سایر نقاط کشور، از دسترسی به پیشرفت و توسعه شغلی محروم بمانند. به همین دلیل هدف اصلی پیتام اشتغال‌زایی برای جوانان توانمند در حوزه خدمات مشتریان در سرتاسر کشور است.

وی افزود: محصول ابری خدمات مشتریان با هدف تمرکز زدایی از شهر تهران و گسترش آن در سراسر کشور به منظور استفاده از پتانسیل جوانان توانمند و نخبه، توسط این شرکت رونمایی شده است و از آنجایی که کشور توانمندی زیادی برای ورود به عرصه جهانی در حوزه برون‌سپاری خدمات مشتریان دارد، در همین راستا شرکت پیتام زیر ساخت‌هایی را برای جذب مشتریان بین‌المللی طراحی و پیاده سازی کرده است که متخصصین ایرانی بتوانند در عرصه بین‌المللی، با هدف ایجاد تبادلات مالی بین‌المللی و ارز آوری برای کشور، فعالیت کنند.

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مجموعه پیتام

در ادامه،  ستاری ضمن تقدیر از کارشناسان و مدیران شرکت پیتام، تلاش این مجموعه را در ارائه‌ی خدمات با کیفیت به سایر سازمان‌ها و همچنین ایجاد فرصت شغلی برای جوانان تحسین کرد و افزود: حمایت از استارت‌آپ‌هایی که موجب اشتغال‌زایی در کشور می‌شوند از مهم‌ترین اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه‌ از نقش مهم استارتاپ‌ها در ساختن آینده کاری نسل جوان یاد کرد و افزود: دولت‌مردان فقط باید تصمیم بگیرند که به چه شکل می‌خواهند این فضا را مدیریت کنند.

در پایان، مدیر عامل کارن کراد به‌عنوان یکی از مجموعه‌های سهام‌دار شرکت پیتام، به گفتگو با دکتر ستاری پیرامون مسائل این شرکت و اهداف و برنامه‌های بلند مدت برای پیشرفت این استارت‌آپ موفق پرداخت.

گفتنی است که این مجموعه هم اکنون به مشتریان بزرگی همچون کارگزاری مفید به عنوان بزرگترین کارگزاری بازار سرمایه کشور با حدود ۸ میلیون مشتری که یکی از سهام داران اصلی این مجموعه هم به شمار می رود سرویس های پشتیبانی مرکز تماس ارائه می کند که این خود گواهی بر توان این مجموعه در ارائه خدمات به شرکت های بزرگ کشور می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز