خبرگزاری کار ایران

پیش فروش پروژه های ساخت و ساز در سایت دیار22

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۸۶۳

اگر شما خریدار هستید ما می توانیم با ارائه ی خدمات و مشاوره، فرآیند انتخاب ملک را برای شما سریع تر و آسان تر کنیم. سایت دیار 22 اطلاعاتی ارزنده را به شما تقدیم می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با موجودی و دارایی تان داشته باشید.

 دیار 22 مجموعه ای است که قصد دارد به شما خریداران عزیز و فروشندگان گرامی خدمات ویژه ای ارائه دهد، این خدمات می‌ تواند موجب فروش و پیش فروش سریع املاک نیمه کاره و جریان گرفتن ساخت و ساز شما گردد.

از نمونه بهترین پروژه های منطقه 22 چیتگر که میدانیم در این سایت املاک پیش فروش میشود میتوان به پرژه های زیر اشاره کرد:

  • پروژه برج تریتیوم 
  • پروژه برج مرجان
  • پروژه خرازی سپاه
  • پروژه برج برلیان
  • پروژه لکسون
  • پروژه هما پارسه و ......

پیش فروش پروژه های ساخت ساز در این سایت همه روزه و به صورت گسترده صورت می‌ گیرد به جای گشتن از این بنگاه به آن بنگاه برای انتخاب ملکی مناسب، کافیست در منزل خود به املاک آنلاین دیار 22 (https://diyar22.com) که به صورت تخصصی روی ملک های منطقه 22 چیتگر کار میکند مراجعه کرده تا انواع و اقسام پروژه های ساخت و ساز را مشاهده کنید. شما می توانید به راحتی از طریق این سایت اقدام به خرید یا پیش خرید آپارتمان، برج یا محل کسب و کارتان بفرمایید یا اگر فروشنده هستید و تصمیم به پیش فروش پروژه خود گرفته اید به راحتی با مراجعه به این سایت پروژه خود را به ما معرفی کنید تا با بهترین قیمت پروژه ساخت و ساز شما پیش فروش شود.

متخصصان و مشاوران وبسایت دیار به راحتی با خریداران ارتباط برقرار می کنند و پروژه های ساخت و ساز نیمه کاره ی شما را با قیمتی منصفانه و مناسب در سریعترین بازه ی زمانی پیش فروش می کنند. بسیاری از افراد که از طرق مختلف اقدام به پیش فروش پروژه های ساخت و ساز خود کرده اند، در نهایت به نتیجه ی دلخواه خود نمی ‌رسند زیرا این یک فرآیند تخصصی و مهم است که نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. متخصصان ما، بسیار زبده و آگاه به بازار می باشند و می توانند مشاوره های دقیق و درستی به شما ارائه دهند تا بهترین تصمیم را برای پیش فروش پروژه های ساخت ساز خود بگیرید.

این تیم در تعامل با فروشندگان و خریداران بهترین خدمات را به آنها ارائه می دهد و می توان گفت یکی از بهترین مجموعه های فعال در زمینه خرید و فروش املاک و پروژه های ساخت و ساز در تهران می باشد. کافیست تا ما را با رقبای مان مقایسه کنید و یا اینکه از کسانی که با ما کار کرده اند پرس و جو کنید.

پیش فروش پروژه های ساخت و ساز در سایت دیار22

بسیاری از خریداران پروژه های ساخت و ساز به این سایت مراجعه می کنند و به مجموعه ی ما اطمینان و اعتماد کامل دارند. بسیاری از خریداران ما خود، صاحب مجموعه های بزرگ هستند که می توانند زیر مجموعه های زیادی به خریداران پروژه های ساخت و ساز شما اضافه کنند.

انواع پروژه های پیش فروش شده:

انواع پروژه های ساخت و ساز که در این سایت به صورت پیش فروش ارائه داده می ‌شود شامل برج های مسکونی، برج های اداری، برج های تجاری، آپارتمان های مسکونی، آپارتمان های تجاری و اداری، ویلا، منازل مسکونی ویلایی، خانه باغ ها، مجتمع های اداری، مجتمع های تجاری، مجتمع های تفریحی، مجتمع های سرگرمی و غیره می باشد.

مشخصات یکی از پروژه هایی که میتوانید پیش خرید کنید:

شما در سایت می توانید مشخصات یکی از پروژه ‌هایی که می توانید پیش خرید کنید را به طور کامل مطالعه فرمایید. پروژه ساخت و ساز اگر برج باشد، مشخصاتی شامل طبقات منفی، طبقه ی لابی، تعداد طبقات مسکونی، متراژ طبقات، چشم‌ انداز ها، امکانات تفریحی و رفاهی، تعداد خواب ها و مصالح به کار رفته در ساخت آن دارد. پروژه ‌های بزرگی هم چون شهرک ها می تواند دارای مشخصاتی مانند تعداد تعاونی ها و مدل بلوک بندی های مختلف، تعداد برج های مختلف دارای نقشه های متفاوت، تعداد فروشگاه ها و کاربرد آن ها، مغازه‌ ها و پاساژ ها باشد و پروژه های هم چون آپارتمان های مسکونی دارای مشخصاتی هم چون تعداد طبقات، تعداد واحد ها در هر طبقه، امکانات رفاهی و تفریحی، ارتفاع دیوار های هر طبقه، مصالح به کار رفته در ساختمان، پارکینگ، آسانسور، انبار و غیره است.

پیش فروش پروژه های ساخت و ساز در سایت دیار22

پروژه ‌هایی هم چون مجتمع های اداری و تجاری دارای مشخصاتی مانند موقعیت مکانی هستند که در این نوع سازه ها مکان قرارگیری اهمیت ویژه ای دارد. در پروژه های تجاری و مسکونی دسترسی به بازار، دسترسی به بزرگراه ها و آزاد راه ها، قرار گرفتن در کنار سایر کسب و کارهای مرتبط و امتیازاتی از این دست بسیار حائز اهمیت می باشد.

در کل پروژه های بسیاری وجود دارد که هر کدام مشخصات متفاوتی دارند ولی در کلیه پروژه های ساخت و ساز مشخصاتی هم چون متراژ، نوع مصالح به کار رفته در سازه، زیربنا و امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.

فرصت طلایی برای پیش خرید سریع:

شما می توانید با مراجعه به سایت دیار ۲۲ و یا تماس با شماره های مندرج در سایت، فرصت طلایی برای پیش خرید سریع ملک های منطقه 22 چیتگر (شهرداری تهران) را بدست آورید زیرا بسیاری از فروشندگان که قصد پیش فروش سازه‌ های خود را دارند به این سایت مراجعه می ‌کنند. چون این مجموعه، تعاملی گسترده را بین خریداران و فروشندگان به وجود آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز