خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ال جی

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۴۶

در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی بپردازیم.

در مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات ال جی دستگاه هایی از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، اجاق گاز، کولر گازی، داکت اسپیلت، آب سرد کن، آب میوه گیری، چرخ گوشت، آب مرکبات گیر، قهوه ساز، اسپرسو ساز، جارو شارژی، همزن برقی، گریل برقی، ساندویچ ساز و تمامی محصولات و لوازم خانگی ال جی، به صورت تخصصی و توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه تعمیر می شوند.

شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان

شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مراکز تعمیرات تخصصی محصولات ال جی در تهران می باشد  که بیش از یک دهه است که در این زمینه فعالیت می کند. همچنین این مجموعه یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات محصولات ال جی نیز است. این شرکت دارای 3 شعبه مرکزی در تهران می باشد. شما می توانید با توجه به محدوده جغرافیایی خود برای انجام تعمیرات با نزدیک ترین شعبه تماس بگیرید.

تکنسین ها در همان روز و در کوتاهترین زمان ممکن و با هماهنگی شما، به منزل یا محل کار شما مراجعه می کنند و دستگاه شما را بررسی می کنند و عیب یابی و تعمیرات دستگاهتان را انجام می دهند. این مجموعه دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد. همچنین خدمات دهی به صورت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل رسمی انجام می شود.

خدمات پس از فروش ال جی

ضمانت نامه یا گارانتی همیشه حامی استفاده کنندگان از محصولات ال جی بوده است. اگر خدمات پس از فروش آن برند، خدمات خود را به صورت عالی ارائه نکند، از اعتبار و محبوبیت آن برند کم می کند. برای استفاده از خدمات پس از فروش ال جی باید با نمایندگی های مجاز ال جی تماس بگیرید. اگر ضمانت نامه دستگاه شما دارای اعتبار است، شما می توانید در صورت نیاز، با شماره تماس روی برگه ی گارانتی دستگاهتان تماس بگیرید، اما اگر مهلت گارانتی شما به اتمام رسیده، و دستگاه بوش شما خراب شده و شما تمایل دارید تا دستگاهتان توسط یک مرکز معتبر تعمیر شود، شما می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید تا از خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز محصولات ال جی بهره مند شوید. خدمات پس از فروش در این مجموعه شامل ارائه ی انواع خدمات تعمیرات تخصصی، سرویس دستگاه، خدمات نصب و... می باشد.

نحوه ی انجام تعمیرات در نمایندگی های رسمی ال جی به چه صورت می باشد ؟

شما می توانید تنها با یک تماس با شماره های مندرج در این صفحه، ابتدا با کارشناسان مجموعه صحبت کنید. کارشناسان متخصص، ابتدا سعی می کنند تا در صورت امکان راهنماییتان کنند تا مشکل دستگاه بر طرف شود، اما اگر ایراد فنی باشد، نیاز است تا تکنسین به محل مورد نظر شما مراجعه کند و دستگاه شما را بازدید کند و عیب یابی دستگاهتان را انجام دهد.

تکنسین در همان روز و در کمتر از یک ساعت پس از تماس شما ( یا در هر ساعتی که شما درخواست کنید )، به منزلتان مراجعه می کند. در این صورت دیگر هیچ نیازی به حمل و نقل دستگاه وجود ندارد. سپس ایراد دستگاه را پیدا می کند و هزینه ی مد نظر جهت انجام تعمیرات را به شما اعلام می کند و در صورت موافقت شما، تعمیر دستگاهتان انجام می شود. همچنین در انتهای کار فاکتور کتبی با جزئیات کامل هزینه ها به شما ارائه می شود. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال ال جی استفاده می شود.

ارائه ی گارانتی کتبی توسط شرکت

در صورت انجام تعمیرات توسط نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی، می توانید دستگاه خودتان را با بالا ترین کیفیت ممکن و توسط حرفه ای ترین تکنسین ها تعمیر کنید. همچنین دستگاه شما شامل گارانتی شش ماهه تا یک ساله نیز می شود. یعنی اگر قسمت تعمیر شده توسط مجموعه خراب شود، بدون دریافت هزینه ای دستگاه شما مجدد تعمیر می شود. قطعات اورجینالی که در این نمایندگی به فروش می رسد، شامل گارانتی کتبی شش ماهه می باشد.

اهمیت تعمیر دستگاه های ال جی توسط نمایندگی های مجاز ال جی

از آن جایی که محصولات ال جی دارای قطعات با تکنولوژی بالا هستند، در صورت خرابی، باید دستگاه شما حتما توسط افراد بسیار متخصص تعمیر شود. زیرا تعمیر اشتباه می تواند خسارت بسیار زیادی به دستگاه وارد کند و ممکن است که دستگاه شما دیگر اصلا امکان تعمیر را نداشته باشد، که در این صورت شما مجبور هستید که دستگاهتان را کنار بگذارید و یک دستگاه جدید را خریداری کنید. همچنین در این مراکز قطعات یدکی اورجینال موجود می باشند و خدمات ارائه شده با گارانتی معتبر می باشد. تمامی تعمیر کارانی که در نمایندگی های معتبر ال جی مشغول به فعالیت هستند، در طول سال، دوره ها و آموزشهای لازم برای تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را در کارگاه های آموزشی، آموزش می بینند، در نتیجه به خوبی می توانند انواع محصولات ال جی را تعمیر کنند.

چگونه نمایندگی معتبر تعمیرات و خدمات پس از فروش ال جی را پیدا کنیم ؟

برای پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیرات محصولات ال جی، شما می توانید ملاک هایی از قبیل سابقه ی درخشان، تجربه ی بالای آن مرکز، مجوز های رسمی و... را از آن مجموعه درخواست کنید. همچنین از مهم ترین فاکتور ها داشتن مجوز از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد.

و در آخر اینکه برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس www.lgposhtiban.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز