خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش دوو

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۲۹

در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو بپردازیم.

هنگام خرابی محصولات دوو، تماس با مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات دوو و کمک گرفتن از این مراکز جهت تعمیر دستگاه‌های دوو، می تواند باعث اطمینان خاطر مشتریان، صرفه جویی در وقت و هزینه ها، دریافت برگه ی گارانتی کتبی و دریافت خدمات تعمیرات سریع شود. برای دریافت این همه مزایا تنها کافیست تا با نزدیک ترین نمایندگی محل سکونتتان تماس بگیرید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان

مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان یک تعمیرگاه مجاز تعمیرات دوو در تهران می باشد، که تمامی محصولات دوو از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی، جارو شارژی، ماکروویو، کولر گازی اسپیلت، داکت اسپیلت، پنکه، بخاری، رادیاتور و. . . را به صورت تخصصی تعمیر می کند.

این مجموعه دارای شعب متعددی در سطح شهر تهران می باشد که می تواند تمام مناطق تهران و حومه را در کوتاهترین زمان ممکن سرویس دهی کند. خدمات تعمیرات این مجموعه در منزل مشتری و در حضور خود مشتری انجام می شود. تمامی خدمات تعمیرات توسط این مجموعه شامل گارانتی 6 ماهه تا 1 ساله می شود و تمامی قطعات اصلی دوو در این مرکز به فروش می رسد که قطعات نیز دارای گارانتی کتبی 6 ماهه می باشند.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات دوو دیبا پشتیبان ایرانیان

فروش قطعات فابریک دستگاه های دوو

از مهم ترین ویژگی های نمایندگی های معتبر دوو، فروش انواع قطعات اورجینال می باشد. تمامی قطعات مورد نیاز دستگاه های دوو در نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش دوو موجود می باشند، در نتیجه دیگر نیازی نیست تا زمانی برای پیدا کردن قطعات و گشتن در بازار را هدر دهید و شما می توانید انواع قطعات فابریک دستگاهتان را با ارائه ی گارانتی کتبی از این مراکز خریداری کنید. برای خرید قطعات می توانید با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

مشاوره تخصصی

شما می توانید با تماس با نمایندگی دوو، مشاوره ی تخصصی در رابطه با عیب یابی و تعمیر دستگاهتان را از کارشناسان و متخصصان ما دریافت کنید. مشاوران ما سعی می کنند تا در صورت امکان تمام راهنمایی های ممکن را جهت تعمیر دستگاهتان به شما ارائه دهند و در صورتی که دستگاه نیاز به تعمیر تخصصی یا تعویض قطعات داشته باشد، نیاز است تا تعمیر کاران جهت انجام تعمیرات به محل مورد نظر شما مراجعه کنند. همچنین تعمیرکاران ما سعی می کنند تا جای امکان قطعات خراب موجود در دستگاه شما را به جای تعویض، تعمیر کنند، تا هزینه های تعمیرات سر شکن شود، اما اگر این امکان وجود نداشته باشد و قطعات به شدت آسیب دیده باشند، قطعات را تعویض می کنند.

ارائه ی گارانتی معتبر

یکی از مهم ترین مزایای نمایندگی های رسمی و معتبر دوو، این است که خدمات انجام شده روی دستگاه شما را گارانتی می کنند.

مدت زمان گارانتی بین شش ماه تا یک سال می باشد. گارانتی دستگاه بعد از انجام تعمیرات به این معناست که، اگر دستگاه شما در این مدت زمان خراب شود، شرکت بدون دریافت هزینه ای آن قسمت را برای شما تعمیر می کند. در نتیجه ارائه ی گارانتی توسط شرکت یک دلگرمی و حمایت بسیار خوب برای مشتری می باشد و جزء مزایای یک مجموعه محسوب می شود.

هزینه های بسیار پایین

همچنین یکی دیگر از مزایای خدمات پس از فروش دوو، انجام تعمیرات با هزینه ی بسیار پایین می باشد. در واقع هزینه های تعمیرات در این مراکز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی محاسبه می شود. و این هزینه ها یک نرخ منصفانه می باشد. در نتیجه این به نفع مشتری است که تعمیرات دستگاه خود را با یک هزینه ی معقول انجام دهد و هزینه ای اضافی پرداخت نکند. همچنین بعد از انجام تعمیرات، فاکتور رسمی به شما ارائه می شود، در این فاکتور تمامی هزینه های تعمیرات با جزئیات کامل نوشته شده اند تا شما جهت استعلام قیمت، در رابطه با قیمت خدمات انجام شده و یا قطعات نصب شده آگاهی کامل داشته باشید.

تعمیرات تخصصی برد

تعمیرات برد یک کار پیچیده و بسیار تخصصی می باشد. برد الکترونیکی دستگاه یک قطعه ی بسیار حساس و گران قیمت در لوازم برقی می باشد. تعمیرات برد باید حتما توسط افراد با تجربه و متخصص انجام شود، در غیر این صورت مجبورید تا یک برد جدید را خریداری کنید. در نمایندگی های رسمی دوو، تعمیرات تخصی برد توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه انجام می شود. همچنین در مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان تعمیرات تخصصی برد به صورت کاملا مستقل انجام می شود.

سرعت ارائه خدمات

یکی از نکات مهم در تعمیرات لوازم خانگی، سرعت بالا در ارائه ی خدمات می باشد. اگر هر یک از لوازم خانگی دوو شما خراب شود، شما تمایل دارید تا هرچه سریع تر دستگاهتان تعمیر شود. در نمایندگی رسمی تعمیرات دوو، تعمیرات دستگاه شما در کوتاهترین زمان ممکن و توسط حرفه ای ترین تکنسین ها انجام می شود.

چگونه یک نمایندگی مجاز تعمیرات دوو را پیدا کنیم ؟

امروزه مراکز زیادی هستند که تحت عنوان نمایندگی های تعمیرات دوو یا خدمات پس از فروش دوو فعالیت می کنند. اما این نکته بسیار اهمیت دارد که تعمیرات دستگاهتان را حتما به یک مرکز معتبر بسپارید. اما برای این که بفهمید یک مرکز واقعا نمایندگی رسمی و مجاز تعمیرات دوو هست یا نه، باید حتما آن مرکز مجوز رسمی از اتحادیه را دارا باشد.

همچنین داشتن سابقه درخشان و تجربه ی کاری بالا نیز یکی دیگر از ملاک های تشخیص یک تعمیر گاه مجاز دوو می باشد. همچنین اگر دستگاه شما توسط تکنسین های غیر حرفه ای تعمیر شود، ممکن است دستگاه بعد از مدت کوتاهی مجدد خراب شود و یا این که آن تکنسین آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند که در این صورت باید هزینه های زیادی را برای تعمیر آن پرداخت کنید و یا این که مجبور خواهید بود که دستگاهتان را تعویض کنید.   در نتیجه انتخاب یک تکنسین مجرب نیز دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.

و در آخر اینکه برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات دوو دیبا پشتیبان ایرانیان می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس www.daewooposhtiban.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز