خبرگزاری کار ایران

گشتیم نبود، نگرد نیست

اسنپ تریپ بهترین قیمت هتل‌ را تضمین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۸۶۱

اگر چه مهر به نیمه رسیده و پاییز هر روز بیش از پیش دامن خود را در طبیعت می‌گسترد، اما برای صنعت گردشگری پاییز با شیوع کرونا در اسفند ۹۸ آغاز شد و این صنعت هنوز هم «پامال سواران خزان» است.

شیوع کرونا در جهان و ایران بیش از هر حوزه‌ای سفر و گردشگری را تحت تأثیر قرار داد و در این مدت پرهیز از سفر همواره جز توصیه‌های اصلی برای پیشگری از ابتلا به کرونا بوده است. 

با این حال برخی از سفرها نظیر سفرهای کاری، تحصیلی و پزشکی اجتناب‌ناپذیر و ضروری هستند و برای افراد گریزی جز بستن بار سفر نمی‌گذارند. افزون بر این با گذشت چندین ماه از شیوع کرونا شواهد حکایت از افزایش سفرهای غیرضروری و تفریحی دارد.

تحقیقات نشان داده که شیوع کرونا در ایران  باعث پررنگ شدن دغدغه‌های اقتصادی برای انجام سفر شده است. در همین راستا اسنپ‌تریپ برای پاسخگویی به نیاز مردم برای انجام سفر به‌صرفه بهترین قیمت هتل را تضمین کرده است.در طرح “گشتیم نبود، نگرد نیست” اسنپ تریپ متعهد می‌شود که بهترین قیمت هتل را به مهمانان ارائه ‌دهد تا این پلتفرم آنلاین حوزه گردشگری در میان انواع روش‌های رزرو هتل همیشه ارزان‌ترین قیمت‌ها را داشته باشد.

مقصود از ضمانت بهترین قیمت هتل در طرح جدید اسنپ‌تریپ ایجاد اطمینان در کابران از رزرو هتل مد نظر خود با ارزان‌ترین قیمت ممکن است. از همین رو اسنپ تریپ به کاربرانی که موفق شوند هتل مورد مورد نظر خود را ارزان‌تر از آنچه در وب‌سایت اسنپ تریپ ارائه شده در سرویس دیگری پیدا کنند، ۵% بیشتر از قیمت اعلام شده توسط مهمان تخفیف ارائه خواهد کرد.

مهمان می‌تواند پس از انجام رزرو تا موقع خروج از اتاق، در هر مرحله که متوجه شد قیمتی پایین‌تر از وب‌سایت اسنپ تریپ برای اتاقی با همان مشخصات ارائه شده، با شماره ۹۶۶۶۹۰۶۶-۰۲۱ یا ۷۵۱۳۲۰۰۰-۰۲۱ بخش پشتیبانی هتل در اسنپ تریپ تماس بگیرد و درخواست استفاده از این طرح را به ما اعلام کند. اسنپ تریپ بلافاصله درخواست را بررسی می‌کند. نتیجه درخواست نهایتا تا یک ساعت بعد به اطلاع مهمان خواهد رسید و در صورت تایید شدن درخواست، اسنپ تریپ اتاق مورد نظر را ۵٪ ارزان‌تر از قیمتی که گزارش شده به مهمان ارائه می‌کند و بابت بازگرداندن باقی پول در اسرع وقت هماهنگی و پشتیبانی انجام خواهد شد.

همچنین با توجه به نتایج تحقیقات مبنی بر بدل شدن رعایت مسائل بهداشتی به دومین دغدغه مردم برای انجام سفر در دوران کرونا، اسنپ‌تریپ آمادگی دارد مسافران را در هتل‌های بهداشتی و باکیفیت اقامت دهد.

از این رو مسافران می‌توانند با استفاده از اسنپ تریپ بهترین  هتل های کیش و بهداشتی‌ترین هتل های تهران را رزرو کنند. در همین راستا اسنپ‌تریپ می‌تواند به مسافران اطمینان دهد که آن‌ها را در بهداشتی‌ترین اقامتگاه‌های ایران از جمله هتل‌ های اصفهان و هتل های شیراز که از مقاصد گردشگری سلامت است، اقامت دهد. افزون بر این با توجه به نزدیکی ماه صفر و افزایش سفرها به مشهد مقدس مسافران می‌توانند لیست کاملی از هتل های مشهد را در اسنپ تریپ مشاهده و هتل مورد نظر خود را رزرو کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز