خبرگزاری کار ایران

کسب درآمد دلاری از فروش محصول در آمازون!!!

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۷۶۱

داشتن درآمد و کار پس از مهاجرت، همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه های ایرانیان در زندگی پس از مهاجرت از کشور می باشد. به دلیل اینکه کار رسمی و ثابت گرفتن و استخدام مهاجرین امر آسانی نیست، بعضی از مهاجرین ایرانی رو به شغل‌های به اصطلاح کاذب مانند کار در کافه، رستوران و یا پیک می‌آورند.

کسب درآمد دلاری آنلاین برای ایرانیان داخل و خارج از کشور

داشتن درآمد و کار پس از مهاجرت، همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه های ایرانیان در زندگی پس از مهاجرت از کشور می باشد. به دلیل اینکه کار رسمی و ثابت گرفتن و استخدام مهاجرین امر آسانی نیست، بعضی از مهاجرین ایرانی رو به شغل‌های به اصطلاح کاذب مانند کار در کافه، رستوران و یا پیک می‌آورند. راه بهتری که برخی دیگر در پیش می‌گیرند، کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین است. مانند بازارهای مالی Forex، تجارت ارزهای دیجیتال، سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ و… . ولی باز هم هیچ کدام از این کارها یک بیزنس واقعی ماندگار، کم ریسک با سود قابل توجه نیست و شما میتوانید با آموزش فروش در آمازون به دنیای بیزینس آمازون و درآمد دلاری وارد شوید.

بیزنس فروش در آمازون و کسب درآمد ارزی 

کسب و کاری که این روزها در آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، استرالیا، ژاپن، هند، چین و خیلی از کشورهای دیگر سر و صدا بپا کرده است، کسب و کار آنلاین آمازون است. آمازون یک پلتفرم تجاری فروش محصول می باشد که در خارج از ایران و مخصوصا آمریکا طرفداران زیادی دارد. نه تنها خرید از آمازون، بلکه فروش در آمازون هم بسیار پرطرفدار است. شاید شما تا حالا نمی‌دانستید که از طریق آمازون می توانید محصول بفروشید ولی خیلی از کسانی که به دنبال کار رسمی در خارج از ایران نیستند و کسب و کار اینترنتی را ترجیح می دهند که بتوانند با سرمایه اندک شروعش کنند و آن را گسترش دهند، برندش کنند، وب سایت کسب درآمد ارزی برای خودشان داشته باشند و در یک کسب و کار معتبر و ماندگار بتوانند به کسب درآمد ارزی برسند، سراغ بیزنس آمازون رفته اند.

سرمایه مورد نیاز برای شروع بیزنس آمازون چقدر است؟َ

برای اینکه وارد بیزینس فروش محصول در آمازون شوید ولی اینکه چقدر سرمایه نیاز دارید بستگی به خودتان دارد. چون عملا بدون سرمایه هم می شود بیزنس آمازون را شروع کرد! اما نه بیزینس Amazon FBA که هدف ماست و در این مقاله به آن پرداختیم. شما می توانید  تقریبا بدون داشتن سرمایه خاصی از روش‌ دراپ‌شیپینگ Dropshipping  یا با سرمایه 1000 تا 4000 دلار با ریتیل آربیتراژ Retail Arbitrage از آمازون به کسب درآمد ارزی بپردازید. منتها طبیعتا انتظار اعداد و ارقام زیادی نمی توانید داشته باشید. برای شروع بیزنس آمازون FBA یا همان Fulfillment by Amazon شما با حداقل سرمایه مورد نیاز 10هزاردلاری می توانید شروع کنید. هزینه های بسیاری در راه اندازی این بیزنس دخیل است که عبارتند از:

• ابزارهای تحلیل بازار آمازون، انتخاب محصول، تحلیل رقبا، جستجو کلمات  کلیدی (500 دلار)

• هزینه ماهیانه اکانت سلر سنترال یا فروشنده آمازون (ماهیانه 40 دلار)

• هزینه طراحی بسته بندی محصول (از ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار)

• هزینه عکاسی محصول (بین ۵۰ تا ۵۰۰ دلار)

• هزینه طراحی تصاویر صفحه محصول (۷ تا ۱۰ عکس بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار)

• هزینه ارسال کالا به انبار‌های سایت آمازون (200 تا 2000 دلار بر مبنای میزان، نوع، حجم، وزن  و مالیات محصول سفارش داده شده)

• هزینه نوشتن متن تجاری (از ۱۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار)

• هزینه تبلیغات برای محصول ( ماهیانه 1000 تا 3000 دلار)

• هزینه ثبت شرکت، حسابدار، طراحی سایت و ثبت برند (در صورت نیاز 1500 تا 3000 دلار)

• آخرین و اصلی‌ترین هزینه که برای خرید خود محصولات فیزیکی می باشد و بسته به محصول  و تعداد آن از 7000 دلار به بالا می باشد

تا چه میزان درآمد دلاری می توان از بیزنس فروش در آمازون FBA انتظار داشت؟

کسب درامد دلاری از بیزینس آمازون در ابتدا نیاز به اموزش اصولی و استاندارد دارد و شما برای اینکه بتوانید درآمد ثابت و پایداری داشته باشید نیاز دارید تا تمام اموزش های مورد نیاز برای حضور در این عرصه را به صورت کامل فرا بگیرید و در ادامه بتوانید با رعایت تمام نکات و جزییات به نتیجه مطلوب برسیم. پس محدودیتی در فروش محصول در سایت آمازون وجود ندارد و شما میتوانید با تلاش و پشتکار در این حوزه حتی به درآمدهای نجومی هم فکر کنید.

ارزش بیزنس آمازون چقدراست و چگونه اندازه‌گیری می‌شود؟

این کسب ‌و‌کار مانند هر بیزینس دیگری دارای ارزش بالایی می‌باشد چرا که شما به عنوان فروشنده در بزرگترین فروشگاه خرده فروشی اینترنتی در حال فعالیت میباشید و فقط نیاز است تا فرا بگیرید چگونه میتوانید محصول خود را در معرض دید میلیون ها کاربر این سایت قرار دهید. سایت‌هایی وجود دارند که همانند خرید و فروش خودرو یا خانه، بیزنس‌های آمازون که حتی بعضا ارزش‌های میلیون دلاری دارند را برای برای فروش عرضه می کنند. ارزش برند و صفحه محصول شما در آمازون به فاکتورهای متعددی بستگی دارد، اما اصلی‌ترین آن، میزان میانگین فروش شماست. و برای اینکه ارزش بیزینس شما افزایش پیدا کند باید زمان بگذارید و بدانید چگونه ارزش آن را افزایش دهید که امروزه سایت هایی بسیاری وجود دارند که آموزش آمازون را به زبان فارسی در اختیار شما قرار میدهند و شما میتوانید نسبت به سابقه و فاکتورهای دیگر یکی از آن ها را انتخاب کنید.

کسب درآمد دلاری از فروش محصول در آمازون!!!

با توجه به نکات فوق فروش در سایت آمازون یکی از بیزنس‌های بسیار مناسب برای کسب درآمد دلاری، مخصوصا در مرحله پس از مهاجرت از کشور می‎باشد. برای راه‌ اندازی آن نیاز به سرمایه است اما چیزی که موفقیت شما در آن را تضمین می کند دانش شماست. حتما باید در همه مراحل با دانش کامل پیش بروید تا از هدر رفت زمان، اترژی و هزینه‌های مادی و معنوی بکاهید. در این مسیر پر از چالش باید یک منتور و مربی با تجربه در کنار خود داشته باشید تا بتوانید با پشتیبانی از دانش و تجربه او موفقیت خودتان را تضمین کنید. البته امروزه راهکارهایی برای کسب درامد دلاری حتی برای ایرانیان داخل کشور نیز وجود دارد و اگر علاقه مند به کسب درآمد دلاری هستید حتما به این موضوع فکر کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز