خبرگزاری کار ایران

آشنایی با دستگاه چاپ روی تی شرت

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۶۵۸

دستگاه چاپ روی تی شرت

آیا می‌دانید با خرید دستگاه چاپ روی تی شرت به راحتی وبا کمترین هزینه کسب و کار خود را راه بیندازید ؟!

 طراحی بر روی تی‌شرت‌ها فرآیند طولانی طی کرده است. امروزه به مدد تکنولوژی، با تولید دستگاه چاپ روی تی‌شرت به راحتی و بدون نیاز به صرف زمانی طولانی و یا داشتن کارگاهی بزرگ، می‌توانیم طرح مورد دلخواه خود را بر روی لباس‌ها چاپ کنیم. شما می‌توانید با خرید دستگاه‌هایی همچون دستگاه چاپ سیلک  کار طراحی و انتقال طرح به لباس‌ها را انجام دهید و به این شغل همچون کسب و کاری پر درآمد و جذاب نگاه کنید.

با دستگاه چاپ روی تی‌شرت بیشتر آشنا شویم

طرح‌های چاپ شده روی تی‌شرت‌ها همیشه و برای تمام سنین جذاب بوده و بیشتر افراد به دنبال یافتن تی‌شرت‌های خاص و ویژه می‌گردند. شما با خرید یک دستگاه چاپ روی تی‌شرت و آشنایی با نحوه‌ی کار این دستگاه‌ به راحتی می‌توانید جای خود را در بازار پوشاک باز کنید.

آنچه نیاز دارید آشنایی با روند و مسیر کار است که در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با آن آشنا کنیم. در دوره‌ای نگاشتن طرح‌ها بر روی لباس فقط هنری زنانه بوده و تمام کار بافت پارچه تا طراحی و زیبا سازی بصری آن به عهده زنان هنرمند بوده است. اما انقلاب تکنولوژیک، بسیاری از کارهای هنری را از حیطه کار دستی خارج کرد تا آن را به دنیای تجارت آغشته با هنر و صنعت تحویل دهد. این جریان برروی دستگاه چاپ تی‌شرت هم اثر گذار بوده است. تنها باید به چند نکته اساسی بسیار توجه داشته باشید:

  • چشمان مصرف کننده به دنبال خاص بودگی همراه با کیفیت و تمیزی کار می‌گردد. مواد اولیه عالی انتخاب کنید و از دستگاه چاپ روی تی‌شرت تمام اتوماتیک بهره ببرید.
  • مورد بعدی فن بازاریابی است. بازاریابی یک مهارت است که باید آن را یاد بگیرید. توجه داشته باشید ما از داشتن یک حجره در یک راسته به دنیایی قدم نهاده‌ایم که یک سایت داریم در یک دنیا!
  • در کنار دستگاه چاپ روی تی‌شرت، کار شما بسیار نیازمند هنر و خلاقیت است. نیاز مخاطبان و مشتریان خود را به درستی بسنجید.

آشنایی با دستگاه چاپ روی تی شرت

انواع دستگاه چاپ روی تی‌شرت

اگر می‌خواهید قبل از اینکه کسب و کارتان را شروع کنید با انواع روش‌ها و دستگاه‌ها برای چاپ آشنا شوید با ما همچنان همراه باشید.

چند روش برای کار چاپ بر روی تی‌شرت ها وجود دارند اما امروزه دستگاه چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن از بقیه روش‌ها رایج‌تر و محبوب‌تر هستند.

  • چاپ اسکرین

استفاده از این روش برای چاپ بر روی تی‌شرت بسیار رایج و با کیفیت است. نام دیگر این چاپ دستگاه چاپ سیلک است. در این روش یک توری پلاستیکی که توسط یک قاب نگه داشته می‌شود نیاز دارید. ماده ضد آب، منافذی از تور را که نمی‌خواهیم رنگ از آن عبور کند را مسدود می کنند. توری روی پارچه قرار گرفته و رنگ روی توری جاری می‌شود. از طریق منفاذی که ضد آب نیست، رنگ روی پارچه انتقال می‌یابد به این صورت طرح به تی‌شرت منتقل می‌شود. این روش برای طرح‌های انبوه بسیار به صرفه هستند.

  • دستگاه چاپ مستقیم.

این دستگاه همانند دستگاه‌های جوهر افشان رومیزی هستند و تنها تفاوت آن‌ها با دیگر چاپگرها این است که روی پارچه چاپ می‌کنند. از این دستگاه برای طرح های منحصر به فرد و در تعداد اندک استفاده می‌کنند. این روش تفکیک رنگ و پیچیدگی بالایی دارد و برای طرح های پیچیده بسیار عالی هستند.

  • سابلیمیشن

دستگاه چاپ روی تی‌شرت به روش سابلیمیشن بر روی پارچه‌هایی که روشن هستند بسیار خوب جواب می‌دهد و از جمله روش‌های رایج و با کیفیت در بازار کار است. برای این نوع از چاپ به رنگ سابلیمیشن، دستگاه چاپ دیجیتال و دستگاه پرس حرارتی نیاز دارید. در این روش رنگ بخار شده و به خورد الیاف پارچه  می‌رود و تا ابد پاک نمی‌شود.

  • دستگاه پرس حرارتی

اگر تازه کارهستید و به دنبال یک دستگاه چاپ روی تی‌شرت به صرفه می‌گردید که بتواند سفارشات اولیه شما را جوابگو باشد دستگاه پرس حرارتی به شما پیشنهاد می‌شود. در این روش ابتدا طرح مورد نظرتان را بر روی کاغذ ترانسفر چاپ کنید. سپس کاغذ را بر روی تی‌شرت قرار دهید و دستگاه پرس حرارتی را بر روی آن بگذارید اجازه دهید طرح از کاغذ به پارچه منتقل شود. سپس کاغذ را بردارید. کار با این دستگاه چاپ روی تی‌شرت بسیار ساده است اما برای پارچه‌های تیره پیشنهاد نمی‌شوند.

آشنایی بیشتر با دستگاه چاپ سیلک

از دستگاه چاپ سیلک می‌توانید علاوه بر پارچه‌ها، بر روی تمام سطح صاف همچون نایلون، نایلکس، ساک دستی، تی‌شرت و غیره استفاده کنید. کیفیت کار دستگاه چاپ سیلک به میزان مهارت کاربر، جنس پارچه، جنس رنگ، تناسب جنس رنگ و جنس پارچه، ساخت صحیح کلیشه چاپ سیلک و غیره بستگی دارد. اما خود دستگاه چاپ سیلک دارای امکاناتی است از قبیل سرعت رفت و برگشت سیستم چاپ، سیستم کنترل فشار و زاویه کاردک و اسکوئیجی و تأخیر در برگشت کاردک روکش، که می‌تواند بسیار بر کیفیت چاپ در شرایط مختلف اثر گذار باشد. بنا به اینکه این دستگاه چاپ روی تی‌شرت تمام اتوماتیک بوده، زاویه و میزان فشار رنگ بر روی پارچه توسط کاردک‌ها تنظیم شده و رنگ‌ها به صورت یکسان در همه طرح بر روی پارچه به یک میزان مناسب انتخاب شده پخش می‌شود. همین امر باعث شده که این روش برای چاپ تی‌شرت بسیار مورد استقبال طراحان و خریداران قرار گیرد.

آشنایی با دستگاه چاپ روی تی شرت

 

دستگاه چاپ روی تی‌شرت را از کجا تهیه کنم؟

برای خرید دستگاه چاپ سیلک به نشانی  http://navidsanaat.com مراجعه نمایید .

سفارش طراحی سایت صنعتی :

تیم  طراحی سایت تبریز  datacss.ir با بیش از چندین سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت در شهر تبریز هم اکنون آماده است سایت صنعتی دلخواه شما مشتریان عزیز را راه اندازی و پشتیبانی کند . برای سفارش کافیست به نشانی ما مراجعه کرده و سایت دلخواهتان را سفارش دهید .

اگر نیاز دارید طراحی سایت را با برنامه نویسی اختصاصی و متد های جدید طراحی سایت راه اندازی بکنید به سایت تبریز : https://tabrizsite.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز