خبرگزاری کار ایران

بلیط هواپیما کیش سیستمی بخریم یا چارتر؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۲۶

با خرید بلیط هواپیما کیش از ره بال آسمان، سفری هیجان‌انگیز به این جزیره توریستی را تجربه کنید و از زیبایی‌های جزیره کیش لذت ببرید.

زمانی که صحبت از سفر باشد، گزینه‌های بسیاری برای نوع وسیله نقیله برای سفر به میان می‌آید؛ اما از آنجایی‌که گزینه‌های سفر به مقصدی همچون کیش محدودند، بهترین و سریع‌ترین راه، خرید بلیط هواپیما کیش و سفر با هواپیما است.

بلیط هواپیما کیش سیستمی بخریم یا چارتر؟

اگر شما هم مسافر جزیره زیبا کیش هستید و دوست دارید سریع و بدون خستگی به مقصد برسید، با خرید بلیط هواپیما کیش، این امر را میسر کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا با بلیط هواپیما این مسیر پروازی بیشتر آشنا شویم.

انواع بلیط هواپیما کیش

مسافرانی که قصد عزیمت به جزیره کیش را دارند، باید یکی از انواع بلیط هواپیما کیش را خریداری کنند.

بلیط چارتر کیش

وقتی صحبت از سفر به جزیره کیش می‌شود، بلیط چارتر کیش اولین گزینه روی میز هر مسافری خواهد بود. در مسیرهای پرطرفدار، همواره چارترکنندگان فراوانی فعالیت می‌کنند که قیمت‌های رقابتی آن‌ها نظر مسافران را به خود جلب می‌کند. همین عامل باعث شده بسیاری بلیط چارتر را بلیطی ارزان تصور کنند. باید بگوییم که این تصور مدت‌هاست که منسوخ شده است و دیگر بلیط چارتر معنای ارزان بودن را نمی‌دهد؛ اما بلیط چارتر چیست؟

زمانی که یک آژانس هواپیمایی یا چارترکننده اقدام به اجاره تمام بلیط‌های یک پرواز به صورت «سیت چارتر» یا «فول چارتر» می‌کند، بلیط چارتر ایجاد می‌شود. مسئولیت قیمت‌گذاری بلیط چارتر به عهده چارترکننده است. البته با توجه به تعرفه سازمان هواپیمایی کشوری این عمل انجام می‌شود. به علت قیمت‌گذاری مستقل آژانس‌ها، بلیط چارتر دارای نوسان قیمتی زیادی است. یعنی با افزایش مسافران قیمت بلیط گران شده و با کم‌شدن حجم مسافران قیمت آن رو به ارزانی می‌رود.

بلیط سیستمی کیش

مسافرانی که به صورت مداوم در سفر هستند و عادت دارند تا بلیط هواپیما خود را از مدت‌ها قبل خریداری و آماده کنند، به‌خوبی با بلیط‌های سیستمی آشنایی دارند. افرادی که برای سفر کاری و انجام امور مهم به جزیره کیش می‌روند و تأخیر در پرواز به ضرر آن‌ها است، حتماً بلیط سیستمی کیش را خریداری کنند.

بلیط سیستمی به‌صورت مستقیم توسط ایرلاین‌ها قیمت‌گذاری و فروخته می‌‍شود. قیمت این نوع بلیط معمولاً ثابت است و مسافران کمتر شاهد نوسان قیمتی آن هستند؛ اما با نزدیک‌شدن به ساعات پرواز، ممکن است نرخ آن گران‌تر شود.

بلیط لحظه آخری کیش

اگر به صورت ناگهانی مجبور به سفر شدید و لازم بود با آخرین پرواز روز خود را به مقصد برسانید، نگران نباشید؛ زیرا بلیط لحظه آخری کیش شما را مایوس نمی‌کند. بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و اگر در همان روز به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. از این رو به لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. قیمت این نوع بلیط نیز، متأثر از حجم مسافران این مسیر پروازی است. با افزایش حجم مسافران، قیمت بلیط لحظه آخری کیش گران و با کاهش مسافران قیمت آن ارزان می‌شود.

مسافران جزیره کیش می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما کیش را در هر زمان از شبانه‌روز خریداری کنند.

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش

باید گفت تا زمانی که شما اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید، به بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش دست نخواهید یافت. زیرا عوامل متعددی بر محدوده قیمت بلیط هواپیما مؤثرند که باید آن‌ها را شناسایی کرد. ازجمله عوامل تأثیرگذار می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛

  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛

  3. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران کیش)؛

  4. فاصله مبدأ تا مقصد؛

  5.  زمان پرواز.

در فصولی که سفر به کیش کمتر انجام می‌شود، این احتمال وجود دارد که بتوانید با قیمتی پایین‌تر، خدمات متمایزی دریافت کنید.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش

کیش شهری با موقعیت عالی از نظر اقتصادی و گردشگری است. ازاین‌رو است که مسافران متعددی در طول سال به آن سفر می‌کنند و لاین پروازی کیش در اکثر مواقع سال شلوغ است. وجود تفریحات متنوع و فراوان از یک‌سو، بازارهای خرید و فروشگاه‌های بزرگ از سویی دیگر، این مقصد را همواره پرترافیک کرده است. بنابراین باید برای خرید بلیط ارزان هواپیما کیش کمی محتاط باشید.

چندراه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما کیش سیستمی بخریم یا چارتر؟

 خرید ارزان بلیط هواپیما کیش

در ادامه چندراه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش توصیه می‌شود:

  1. فصول کم‌مسافر سال انتخاب خوبی برای خرید بلیط ارزان هواپیما است؛

  2. حواستان به ساعت پرواز باشد. اگر به دنبال خرید ارزانی هستید، بلیط هواپیما خود را برای ساعات صبحِ زود و یا نصفه‌شب خریداری کنید؛

  3. اگر تنهایی به سفر می‌روید، چالشی برای انتخاب نوع بلیط هواپیما ندارید؛ اما اگر کودکان زیر 12 سال به‌همراه دارید، این قضیه متفاوت می‌شود. زیرا در بلیط سیستمی، قیمت بلیط کودک کمتر از بزرگسال است؛

  4. شما می‌توانید بلیط سیستمی خود را از ماه‌ها قبل از پرواز خریداری کنید تا در لحظات نزدیک به پرواز مشمول نوسان قیمتی نشود؛

  5. اگر طالب بلیط هواپیما ارزان هستید، از خدمات اضافی در هواپیما چشم‌پوشی کنید. به طور مثال اگر کلاس پروازی بیزینسی را برای دریافت صندلی بهتر و خدمات اضافی انتخاب کنید، باید مبلغ بیشتری برای بلیط هواپیما کیش بپردازید؛

  6. قبل از خرید، قوانین مربوط به استرداد و کنسلی بلیط هواپیما را مطالعه کنید. زیرا هر ایرلاین و چارترکننده قوانین خاص خود را در این باره وضع کرده است؛

  7. بلیط‌های لحظه آخری را قبل از شروع هر کاری چک کنید. ممکن است قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به انواع دیگر بلیط‌های هواپیما داشته باشند؛

  8. آیا می‌دانید که خرید آنلاین تا چه اندازه به حفظ بودجه شما کمک می‌کند؟ در خرید اینترنتی شما انتخاب‌های بی‌شماری دارید که می‌توانید به‌راحتی مقایسه قیمتی انجام دهید و مقرون‌به‌صرفه‌ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید؛

  9.  کمی هوشمندانه عمل کنید و برای خرید اینترنتی به سراغ سایت‌هایی همچون ره بال آسمان بروید تا از تخفیفات دوره‌ای آن استفاده کرده و بلیط هواپیما خود را ارزان‌تر بخرید.

فرودگاه بین‌المللی کیش

یکی از پر رفت‌وآمدترین فرودگاه‌های کشور که سالانه حجم بسیار بالایی از مسافران را جابه‌جا می‌کند، فرودگاه بین‌المللی کیش است. این فرودگاه علاوه بر مسیر پروازی داخلی، در مسیر پروازهای خارجی نیز فعال است که ترمینال شماره یک برای پروازهای خروجی و ترمینال شماره دو برای پروازهای ورودی است.

مسیر پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم، عسلویه، ارومیه و سنندج می‌شود.

مسیر پروازی خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای دبی و مسقط است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند می‌توان به کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس اشاره کرد.

مسیرهای پُرتردد پرواز کیش

بلیط هواپیما کیش سیستمی بخریم یا چارتر؟

 هواپیمایی کیش ایر برای خرید بلیط هواپیما کیش

در ادامه به معرفی برخی مسیرهای پرتردد پروازی کیش می‌پردازیم.

بلیط هواپیما مشهد کیش

یکی از چالش‌هایی که هر مسافر با آن روبه‌رو است، قیمت بلیط هواپیما است. به طور مثال محدوده قیمتی بلیط هواپیما مشهد کیش را عوامل گوناگونی تعیین می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، نوع بلیط و کلاس پروازی است. همان‌طور که در این مطلب عنوان شد، برای سفر به کیش سه نوع بلیط چارتر، سیستمی و لحظه آخری موجود است که هر مسافر بسته به زمان و شرایط خود یکی را خریداری می‌کند. کلاس پروازی نیز دارای دو نوع اکونومی و بیزینسی است که تفاوت این دو در ارائه خدمات و صندلی‌های بزرگ و راحت است.

بلیط هواپیما تهران کیش

تهران و کیش، هر دو ازجمله شهرهای مهم اقتصادی ایران هستند که روزانه افراد زیادی برای انجام امور کاری در این دو شهر در رفت‌وآمد هستند. از این رو میزان خرید بلیط هواپیما تهران کیش و بلعکس بسیار زیاد است.

نکته مهمی که مسافران این مسیر پروازی باید برای خرید ارزان بلیط هواپیما انجام دهند، دقت به ساعت و روز پرواز است. اگر بعد گردشگری کیش را نادیده بگیریم، افراد زیادی برای بیزینس به کیش سفر می‌کنند و بلیط هواپیما کیش همیشه پرمتقاضی است. به همین خاطر ساعات صبح زود یا نصفه‌شب و روزهای وسط هفته و غیر تعطیل برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش مناسب است.

بلیط هواپیما شیراز کیش

شیراز و کیش دو شهر جنوبی و مسافرخیز ایران هستند که سالانه مسافران متعددی بین این دو شهر جابه‌جا می‌شوند و فرودگاه شیراز و کیش همیشه مملو از جمعیت است.  به همین خاطر بلیط هواپیما شیراز کیش بسیار پرفروش است.

یکی از عواملی که باید هنگام خرید بلیط هواپیما کیش به آن توجه کنید، قوانین و شرایط کنسلی و استرداد وجه است. هر ایرلاین و چارترکننده قوانین خاص خود را برای باطل کردن بلیط هواپیما وضع می‌کند که لازم است حتماً مطالعه شود تا چنانچه اگر مجبور به کنسل کردن شدید به مشکل برنخورید.

روش‌های خرید بلیط هواپیما کیش

با اینترنتی شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه، شاید خرید حضوری چندان برای افراد مدنظر نباشد. در حال حاضر مسافران بسیاری ترجیح می‌دهند که بلیط هواپیما خود را آنلاین و از سایت‌های مطمئنی همچون ره بال آسمان خریداری کنند تا هم در زمان خود صرفه‌جویی کرده باشند و هم در بودجه خود.

چرا پیشنهاد می‌کنیم بلیط سفر به کیش را از ره بال آسمان بخرید؟

ازجمله دلایلی که پیشنهاد می‌شود از ره بال آسمان بلیط هواپیما بخرید:

  1. خرید شما در بستری مطمئن و ایمن انجام می‌شود؛

  2. راحتی استفاده از سایت؛

  3. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛

  4. پشتیبانی 24ساعته؛

  5. امکان کنسلی بلیط هواپیما کیش و استرداد وجه به صورت آنلاین و تلفنی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز