خبرگزاری کار ایران

خرید نهال گردو به همراه نکات مهم برای درآمدزایی از پرورش درخت گردو

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۸۳

همانند هر محصول دیگری، قیمت گذاری صحیح برای خرید و فروش نهال های گردو موجب می شود مشتریان بیشتری به سمت این کسب و کارها گرایش پیدا کنند؛ بنابراین دور از انتظار نیست که یک نهالستان پرورش دهنده نهال گردو، با ارائه بهترین و مرغوب ترین ارقام گردو تجاری با قیمت مناسب و خدمات گسترده فروش، بتواند رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند.

خرید نهال گردو با بهترین قیمت برای احداث باغ گردو، مهمترین این مسئله ای است که کارآفرینان پرورش درختان گردو به آن اهمیت می‌دهند. همانند هر محصول دیگری، قیمت گذاری صحیح برای خرید و فروش نهال های گردو موجب می شود مشتریان بیشتری به سمت این کسب و کارها گرایش پیدا کنند؛ بنابراین دور از انتظار نیست که یک نهالستان پرورش دهنده نهال گردو، با ارائه بهترین و مرغوب ترین ارقام گردو تجاری با قیمت مناسب و خدمات گسترده فروش، بتواند رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند.

 خرید و فروش نهال گردو برای حمایت از باغداران و کشاورزانی که گردو های مرغوب را پرورش می دهند با خدمات گسترده در بهترین نهالستان های کشور انجام می شود.

خرید نهال گردو به همراه نکات مهم برای درآمدزایی از پرورش درخت گردو

 درباره فعالیت پرورش نهال گردو و خرید و فروش نهال ها در یک بازار شناخته شده، مسائل زیادی مطرح می شود. قیمت خرید نهال گردو و درآمد باغ گردو، دو فاکتور اصلی است که در جای خود قابل بحث می باشند.

برای افرادی که به دنبال خرید بهترین نهال گردو برای باغ خود هستند، دو گونه اصلی نهال گردوی محلی و بومی و نهال گردوی اصلاح شده در دسترس قرار دارد. اینکه کدام یک از این انواع نهال های گردو مناسب‌تر است، در قسمت بعدی به آن می‌پردازیم. عامل دیگر، درآمد نهال گردو است که این بحث هم از دو جنبه اصلی قابل بررسی خواهد بود.

خرید نهال گردو؛ بومی یا نسل جدید؟ کدام بهتر است؟

تفاوتی نمی کند قصد احداث باغ گردو را برای اولین بار دارید یا می خواهید وسعت باغ گردو خود را گسترش دهید و به دنبال خرید بهترین نهال گردو هستید؛ آنچه اهمیت دارد این است که باید گونه‌هایی از ارقام گردوی تجاری را انتخاب کنید که با منطقه شما سازگار باشد.

انتخاب بهترین نهال گردو با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی نهالستان گردو انجام می شود. برخی از انواع ارقام گردو در برابر خشکسالی، آب و هوای گرم و خشک و کم آبی مقاومت خوبی دارند و برخی دیگر از ارقام گردو، تحمل بالایی در برابر سرمای بهاره از خود نشان می دهند. بنابراین موقعیت باغ گردو مشخص می کند که چه نوع از نهال های گردو را باید خریداری کنید.

 در ادامه همین بحث برای باغداران و کشاورزان یا مبتدیانی که به تازگی وارد حوزه پرورش گردو شده‌اند این سوال مطرح می‌شود که نهال گردوی بومی را خریداری کنیم یا ارقام جدید نهال گردو را تهیه نماییم؟ 

خرید نهال گردو به همراه نکات مهم برای درآمدزایی از پرورش درخت گردو

 ارقام جدید نهال گردو در حقیقت همان نهال گردوی پیوندی یا نهال گردوی اصلاح شده می باشد. این گونه نهال ها معمولاً از نظر خصوصیات ژنتیکی و ظاهری، بهینه سازی شده اند و برای پرورش در شرایط سخت آب و هوایی بسیار مناسب می‌باشند. به ‌طور مثال، نهال گردوی پیوندی فرنور یا نهال گردوی خوشه ای اصلاح شده این چنین خصوصیاتی را دارند.

 یکی از انواع نهال های گردوی بومی، نهال گردوی تویسرکان است که از نظر باردهی، مقاومت در برابر شرایط سخت آب و هوایی، بسیار شناخته شده می باشد. گردوهای تویسرکان، مرغوب و درجه یک هستند و بنابراین بهترین گزینه برای احداث باغ گردو به خصوص در نواحی کوهستانی محسوب می‌شوند.

اگر بخواهیم فهرستی از انواع پرطرفدارترین نهال‌های گردو معرفی کنیم، در میان ده‌ها گونه مختلف از ارقام گردوی تجاری، نام پنج یا شش مورد بسیار برجسته‌تر است.

 

این نهال‌های پرطرفدار گردو شامل؛

 

* نهال گردو پالیز

 

* نهال گردو تویسرکان

 

* نهال گردو چندلر

 

* نهال گردو ژنوتیپ برتر

 

* نهال گردو خوشه‌ای پاکوتاه

 

* نهال گردو پیوندی فرنور

 

* نهال گردو پوست کاغذی

 اگر در میان انتخاب نهال گردوی بومی یا خرید نهال گردو جدید یا ارقام اصلاح شده دچار تردید هستید پیشنهاد می کنیم با مرکز تخصصی پالیز گردو به عنوان بزرگترین پرورش دهنده نهال در کشور مشورت کنید.

درآمد کلان از پرورش و خرید و فروش گردو

شاید کشاورزی و پرورش نهال گردو کار ساده ای نباشد اما شما با خرید نهال گردو میتوانید سلطان آجیل کشور شوید ! مسئله درآمد گردو از دو جنبه حائز اهمیت است؛ در دیدگاه اول، درآمد گردو شامل منبع درآمدی است که از پرورش بهترین درخت گردو به دست می آید؛ به این مفهوم که در باغ گردو، بهترین درخت  پرورش داده می شود و سپس آنها را به مشتریان به صورت عمده عرضه می کنند. مشتریان عمده خرید نهال گردو، باغداران هستند که قصد پرورش بهترین ارقام گردو را دارند و به دنبال تولید گردو و فروش بیشتر هستند.

  درآمد نهال گردو را از دیدگاه دوم بررسی می‌کنیم؛ در این نظریه، منظور از درآمد نهال های گردو، میزان سودی است که از فروش گردوهای تولید شده از یک گروه از نهال های خاص به دست می‌آید. به طور مثال درآمد حاصل از فروش گردو چندلر با درآمد حاصل از فروش گردوی فرانکت یا گردو اسرائیلی متفاوت است. میزان عرضه و تقاضا در بازار از انواع گردو و مغز گردو در بازارهای داخلی و خارجی، بر این درآمد، بسیار تاثیرگذار است.

خرید نهال گردو به همراه نکات مهم برای درآمدزایی از پرورش درخت گردو

 به طور قطع، با انتخاب بهترین نهال گردو، دسترسی به سودآوری بیشتر در هر دو حالت فوق میسر خواهد شد.

 

چگونه می توانیم باغ گردو راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی باغ گردو ابتدا باید مقدمات کار را فراهم کنید. این مقدمات شامل خرید بهترین انواع نهال گردو می باشد که با توجه به موقعیت مکانی باغ گردو که در نظر گرفته اید انجام می شود. در ادامه باید درباره استخدام نیروهای کارآزموده و کشاورزانی که از درختان و نهال های گردو مراقبت کنند برنامه ریزی دقیق انجام دهید. این افراد باید تجربه و دانش کافی در حوزه گیاهان، باغ گردو، نهال‌های گردو، آفت های گیاهی و استفاده بهینه از کودهای کشاورزی داشته باشند.

 درباره خرید تجهیزات آبیاری، کنترل آفت ها و بیماری های گیاهی، نحوه کوددهی، مشاوره با کارشناسان کشاورزی و نحوه کاشت نهال های گردو با یک الگوی مناسب باید برنامه های خود را به دقت تنظیم کنید.

 سرمایه اولیه ای را در نظر بگیرید و پس از طراحی یک طرح کسب و کار، باغ گردو را راه اندازی کنید. مشورت گرفتن از افرادی که در این حوزه تجربه و تخصص دارند، دشواری های راه را برای شما هموارتر خواهد کرد. کارشناسان مجموعه پالیز گردو، بهترین نهالستان گردو را در اختیار دارند و هر آنچه که برای راه اندازی باغ گردو نیاز دارید به شما خواهند گفت.

فروش بهترین ارقام نهال گردو در بزرگترین نهالستان کشور

مجموعه نهالستان پالیز گردو افتخار دارد خدمات ویژه خود را در حوزه فروش نهال گردو در ارقام مختلف به مشتریان خود ارائه دهد. سیاست ها و استراتژی های فروش نهال گردو در این مجموعه بر اساس رضایتمندی مشتریان، خدمات پشتیبانی و مشاوره خرید نهال گردو، مشاوره احداث باغ گردو و از همه مهمتر، خدمات خرید نهال گردو بدون واسطه از بازار و امکان بازگشت صددرصد نهال ها در صورت عدم رضایت مشتری می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت خرید نهال گردو، محاسبه درآمد نهال گردو و آشنایی با ارقام گردوی بومی یا گردوی اصلاح شده با مجموعه تخصصی پالیز گردو در تماس باشید.

خرید نهال از نهالستان پالیز گردو با ضمانت بازگشت کالا

 مجموعه نهالستان پالیز گردو، بهترین فرصت را فراهم آورده است تا با حذف واسطه های بازار، انواع بهترین نهال گردو را به طور مستقیم در اختیار باغداران و مشتریان عزیز قرار دهد.

 قیمت نهال گردو به این ترتیب بسیار منصفانه و مناسب خواهد بود و افزایش غیر منطقی قیمت خرید نهال گردو را مشاهده نخواهیم کرد. همچنین این مجموعه امکاناتی را فراهم کرده است که باغداران عزیز با اطمینان خاطر بتوانند نهال های گردو را خریداری کنند و پرورش دهند. این مجموعه امکان بازگشت کالا را در صورت عدم باردهی یا آسیب به نهال ها فراهم ساخته است.

برای ارتباط با کارشناسان نهالستان پالیز گردو می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید.

مشاوره خرید: 09141832393

واتس آپ : 989141832393

سایت: palizgerdo.ir

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز