خبرگزاری کار ایران

ارزانترین زمان سفر به مالزی

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۸۲

درطول سال‌های گذشته این کشور انتخاب افراد زیادی برای مسافرت بوده است. اگر تاکنون سفر به این کشور خاص را تجربه نکرده‌اید، این مطلب به شما کمک می‌کند سفری ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است؛ یکی از مقاصدی که جاذبه‌های رنگارنگ و منحصربه‌فرد آن هر مسافری را به خود جذب می‌کند. درطول سال‌های گذشته این کشور انتخاب افراد زیادی برای مسافرت بوده است. اگر تاکنون سفر به این کشور خاص را تجربه نکرده‌اید، این مطلب به شما کمک می‌کند سفری ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. اگر پیش از این هم مالزی را دیده‌اید، گشت‌وگذار دوباره در آن می‌تواند لحظات شگفت‌انگیزی را برای شما ایجاد کند. پس با خرید بلیط هواپیما مالزی در بازه زمانی مناسب برای سفر به مالزی آماده شوید. این کشور ترکیب زیبایی از مکان‌های تفریحی و گردشگری و همچنین هم‌زیستی مسالمت‌آمیز پیروان ادیان مختلف و نژادهایی چون مالایی و چینی است و بازدید از آن حس مثبتی را به اکثر گردشگران منتقل می‌کند.

مالزی کشوری با آب‌وهوای شرجی و مرطوب است و بیشتر ماه‌های سال آسمانی درحال بارش دارد. به‌همین خاطر زمان سفر به این کشور برای مسافران اهمیت زیادی پیدا می‌کند. چه فصلی از سال بلیط‌ها با قیمت مناسب‌تری فروخته می‌شود؟ قطعا فصل‌هایی که بارندگی بیشتر است. اگر شما جز افرادی هستید که حضور در محیطی با آب‌وهوای شرجی یا بارندگی زیاد برایتان سخت نیست، می‌توانید از این فرصت استفاده و با خرید بلیط مالزی سفری هیجان‌انگیز به کشوری خاص را تجربه کنید.

چتر؛ وسیله ضروری سفر به مالزی

نکته دیگری که در سفر به مالزی باید به آن توجه داشته باشید، هدف از سفر است. اگر به قصد بازدید و تفریح در مناطق طبیعی مانند سواحل و دیگر مکان‌های تفریحی سفرتان را آغاز کرده‌اید، باید به فصل بارندگی بیشتر دقت کنید. مالزی در همه فصول بارانی و مرطوب است؛ اما در شش ماه اول سال با باران‌های موسمی و سیل‌آسا مواجه می‌شوید. ازجمله وسایلی که در سفر به این کشور جذاب باید همراه داشته باشید، چتر است. البته همراه‌داشتن لیستی از مکان‌های گردشگری و پربازدید مالزی به شما کمک می‌کند برنامه بهتری برای سفرتان بریزید و هیچ گزینه‌ای را ازدست ندهید. ازجمله شهرهای دیدنی مالزی، پایتخت آن است.

کوالالامپور، شهری برای همه فصول

شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی شهری با آب‌وهوای یکسان است. این شهر یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به‌حساب می‌آید و سالانه مسافران زیادی به قصد بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی به آن سفر می‌کنند. اگر قصد سفر به مالزی را دارید، یکی از بهترین گزینه‌های شما کوالالامپور است. دو فصل مهم در این شهر یا هوا شرجی است یا بارندگی ادامه دارد. بنابراین چه در تابستان و چه در زمستان به پایتخت مالزی سفر کنید، باید آب‌وهوای آن را چک کنید. تابستان‌های کوالالامپور شرجی است. اگر با رطوبت مشکلی ندارید و گرما را تحمل می‌کنید، با خرید بلیط مالزی به شهری سفر کنید که جاذبه‌های گردشگری آن شما را سرذوق می‌آورد.

ارزانترین زمان سفر به مالزی

نکته جالب درارتباط با شهر کوالالامپور این است که این شهر قدمت زیادی ندارد. شاید نزدیک به 200 سال پیش منطقه‌ای بین دو رودخانه کلانگ و گمبک محل سکونت جمعیتی از آسیایی‌ها شد. این منطقه با سرعت بالایی پیشرفت کرد و تبدیل به یکی از شهرهای مدرن و با تنوع بالای فرهنگی مردمی از قاره آسیا شد. کوالالامپور از این نظر جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که محلی برای تجمع فرهنگ‌ها و پیروان ادیان مختلف است. با اینکه اکثریت جمعیت را مسلمانان تشکیل داده‌اند؛ اما بازدید از معابد و مکان‌های توریستی ادیان بودا و هندو می‌تواند برای مسافران جذابیت ویژه‌ای داشته باشد.

علاوه‌بر زمان سفر و انتخاب بلیط هواپیما مالزی با قیمت مناسب، راه‌های دیگری هم برای کاهش هزینه‌های سفر وجود دارد. برای مثال اغلب شهرهای مالزی از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مترو و تاکسی برخوردار هستند. پس از ورود به فرودگاه کوالالامپور می‌توانید با استفاده از قطار اکسپرس خودتان را به مرکز شهر برسانید و به‌طورکلی با خرید بلیط‌های مدت‌دار وسایل نقلیه، رفت‌وآمد در سطح شهر با وسایل نقلیه برای شما آسان خواهد شد. با خرید بلیط هواپیما مالزی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای این سفر هیجان‌انگیز را انجام دهید.

مالزی 9 جزیره دارد و این جزیره‌ها بخش مهمی از مکان‌های تفریحی و گردشگری کشور مالزی به‌حساب می‌آیند. اگر به هیجان و ورزش‌های آبی علاقه دارید، بازدید از جزیره‌ها را در برنامه سفرتان قرار دهید. برای ورود به بعضی از جزیره‌ها باید مبلغی بابت ورودی پرداخت کنید.

یک نکته کلیدی برای سفرهایی با هزینه کم این است که وقتی دیگران به مسافرت نمی‌روند، شما بروید. تور کوالالامپور و مالزی برای ایام تعطیلات نوروز و دیگر تعطیلات رسمی برنامه‌ریزی شده‌اند و به‌همین خاطر بلیط مالزی در این دوران با قیمت بالاتری فروخته می‌شود. بنابراین اگر با وضعیت آب‌وهوای مالزی مشکلی ندارید، پس از تعطیلات نوروز یا تابستان به مالزی سفر کنید تا با خرید بلیط‌های ارزان‌قیمت سفری کم‌هزینه را تجربه کنید. اگر شرایط مسافرت آسان و فوری را هم دارید، خرید بلیط‌های لحظه آخری مالزی را فراموش نکنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز