خبرگزاری کار ایران

فیلم اجرای پروتکلهای بهداشتی در هتل کوروش

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۰۰۸

پروتکل‌های بهداشتی در هتل کوروش که در اختیار گروه گردشگری تاپ تورز قرار دارد، کاملا رعایت می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا،گروه گردشگری تاپ‌ تورز علاوه بر ارائه تورهای گردشگری و بلیت پروازهای مختلف گروه‌ هتلهای تاب تورز (هتل‌های ویدا و کورش) را در کیش در اختیار دارد که این هتل‌ها با استقبال خوب گردشگران مواجه شده است.

با گسترش ویروس کرونا این دو هتل پروتکل‌های بهداشتی را به شدت رعایت می‌کنند و زمانی که مسافران به هتل کوروش وارد می‌شوند حتما باید ماسک داشته باشند و قبل از پذیرش نیز ضدعفونی می‌شوند و خود مسافر نیز باید دست‌هایش را ضدعفونی کند همچنین درتمام بخش‌های هتل اعم از رستوران، سرویس‌های بهداشتی، لابی، راهروها نشانه‌گذاری شده و مسافران و کارکنان با در نظر گرفتن این نشانه‌گذاری‌ها باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند. همچنین مسافران در زمان ورود به رستوران ماسک خود را تعویض می‌کنند و یک ماسک جدید می‌گیرند و در زمان استفاده از آسانسور باید با استفاده از دستمال‌های ضدعفونی کننده و مخصوص کلیدها را فشار بدهند و از آسانسور استفاده کنند.

تمام فضای هتل اعم از لابی، کافی‌شاپ، رستوران و راهروها روزانه در پنج نوبت ضدعفونی می‌شود و تمامی اتاق‌‌ها کاملا استرلیزه و ضدعفونی شده است و به محض آنکه مسافری قصد دارد تا اتاق خود را تخلیه کند آن اتاق بعد از تخلیه کاملا ضدعفونی می‌شود و تمام ملحفه، روتختی و سایر لوازم شخصی تعویض شده و شسته می‌شوند. تمامی وسایل استفاده شده برای مسافران و میهمانان در رستوران و اتاق‌ها شامل قاشق، لیوان، نمک و ادویه به صورت بسته‌بندی ارائه می‌شود و هیچ خدماتی پذیرایی به صورت باز عرضه نمی‌شود و مسافران به راحتی می‌توانند سفر رویایی خود را به جزیره کیش با استفاده از خدمات شرکت تاپ‌تورز و همچنین هتل کوروش که وابسته به این شرکت است انجام بدهند و در کنار استفاده از خدمات هتل از پارک دولفین‌ها نیز بازدید کنید.

همچنین تمامی پرسنل هتل  پروتکلهای بهداشتی را رعایت می کنند  و روزانه دائم از ماسک استفاده می کنند و ازمایشهای  پزشکی را بصورت مداوم انجام می دهند و روزانه خوابگاه کارکنان نیز ضد عفونی می شود.

همچنین در داخل هر اتاق به تعداد مسافران و تختها ماسک و محلول ضد عفونی کننده قرار داده شده است و بعد از خروج مسافران ماسک نو و سالم و  الکل و ماده ضد عفونی  کننده جدید قرار داده می شود.

حجم ویدیو: ۳۱.۹۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۰۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز