خبرگزاری کار ایران

لمس اطمینان، هارمونی و زیبایی با دستگیره‌ درب اچ‌تی‌ان-پرایم HTN Prime

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۳۹۷

ارائه مجموعه‌ای جامع از انواع دستگیره درب، از مدل‌های دستگیره ورودی و حیاط گرفته تا انواع قفل دیجیتال و دستگیره هتل، دستگیره کابینت و... محصولاتی با کیفیت ایده‌آل و طراحی بی‌نظیر و خدمات پس از فروش بی‌قید و شرط باعث شده است که هلدینگ آریا یراق جایگاهی مستحکم را در بازار ایران و جهان پیدا کند.

 آریا یراق به عنوان تولیدکننده انواع دستگیره درب و یراق‌آلات ایرانی در بازارهای خارج از مرزها محسوب می‌شود. ارائه مجموعه‌ای جامع از انواع دستگیره درب، از مدل‌های دستگیره ورودی و حیاط گرفته تا انواع قفل دیجیتال و دستگیره هتل، دستگیره کابینت و... محصولاتی با کیفیت ایده‌آل و طراحی بی‌نظیر و خدمات پس از فروش بی‌قید و شرط باعث شده است که هلدینگ آریا یراق جایگاهی مستحکم را در بازار ایران و جهان پیدا کند.

اطمینان، هارمونی و زیبایی

H-T-N نامیست که آریا یراق برای ارائه محصولات خود در بازارهای جهانی برگزیده است. H، از کلمه Harmonic می‌آید که نشان از هارمونی و هماهنگی محصولات با سبک‌های معاصر دکوراسیون دارد. T از واژه Trustable به معنای اطمینان و اعتمادیست که انواع دستگیره درب و قفل و یراق این برند برای حفظ حریم شخصی شما به ارمغان می‌آورد و N از Never Ending می‌آید که نشان از چشم‌انداز بی حد و حصر پیشرفت و بهبود برای محصولات این شرکت دارد.

لمس اطمینان، هارمونی و زیبایی با دستگیره‌ درب اچ‌تی‌ان-پرایم
HTN Prime

محصولات آریا یراق، پرچم‌دار انواع دستگیره درب ایرانی در بازارهای جهانی

اچ‌تی‌ان- پرایم؛ به عنوان اولین برندی که در بازارهای جهانی در زمینه یراق‌آلات خوش درخشیده، محسوب می‌شود. دریافت استانداردهای سخت گیرانه اروپا، ارائه انواع دستگیره درب که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی بوده‌اند و توجه به هنر دست صنعتگران ایرانی منجر به ارائه محصولاتی شد که در بازارهای کشورهای صاحب‌ سبک در زمینه تولید یراق‌آلات مانند ایتالیا و ترکیه حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

صنعتگران ایرانی از دیرباز در زمینه تولید یراق‌آلات درب و پنجره پیشتاز بوده‌اند

نگاهی به کوبه و کلون و حلقه‌های درب‌های سنتی در کوچه‌ باغ‌های قدیمی‌ تهران بیندازید. طراحی هوشمندانه و ضریف‌کاری‌هایی که روی هر کدام از این دستگیره‌ها انجام شده با این توضیح که انواع دستگیره درب و کوبه و حلقه‌های این کوچه باغ‌ها نه برای کاخ سلطنتی بلکه برای خانه‌های مردمان عادی طراحی شده است، به معنای توسعه هنر و صنعت برای استفاده عموم بوده است و به عنوان نشانی از پیشرفت ایرانیان در زمینه کار با انواع آلیاژ فلزات و طراحی‌های هنرمندانه‌ای که این روزها مبنای ارائه طرح‌های برتر در سطح جهانی است، محسوب می‌شود.

آریایراق با الگوبرداری از این طرح‌ها و مهارت‌های دیرینه‌ی موجود در کشورمان، طلایه‌دار یراق‌آلات ایرانی در سطح جهان می‌باشد.

یکی از سبک ها، طراحی‌ خلاقانه با الهام از هنر ناب ایرانی و استفاده از آخرین تکنولوژی روز میباشد

طراحی انواع دستگیره درب ورودی با الهام از نقش و نگاره‌های ایرانی و شیوه‌های خاص ایرانیان در کار با فلزات به ترکیبی خلاقانه از هنر ایرانی رسیده است که برای خریداران اروپایی جذابیت بسیاری دارد. علاوه بر این، تکنولوژی به کار رفته در انواع دستگیره و قفل دیجیتال و دستگیره هتل، همگام با به روزترین سیستم‌های امنیتی جهان، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را روانه بازار کرده است. طرح‌های برتر 2020 از اقتصادی‌ترین نوع دستگیره درب تا دستگیره درب ورودی طلاکاری شده و گران قیمت را شامل می‌شود.

لمس اطمینان، هارمونی و زیبایی با دستگیره‌ درب اچ‌تی‌ان-پرایم
HTN Prime

 

سری هوشمند انواع قفل دیجیتال روانه بازار شد

این روزها استفاده از قفل دیجیتال روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. انواعی از قفل که با کارت یا کد یا اثر انگشت باز می‌شوند. نسل جدید قفل‌ دیجیتال نیز با ارتباطی که بین تلفن هوشمند شما و قفل ایجاد می‌شود به راحتی امکان باز و بسته کردن را خواهد داد. سری هوشمند محصولات آریا یراق آخرین تکنولوژی روز دنیا را در ساخت انواع قفل دیجیتال به کار برده به‌علاوه‌‌ی آن، طراحی‌های ظاهر شیک و زیبا را نیز از نظر دور نداشته است.

دستگیره هتل، از الزامات این روزهای هتل‌های ستاره دار

از زمان ورود انواع دستگیره هتل چند سالی می‌گذرد. ضرورت استفاده از چنین سیستم‌هایی برای هتل و مسافرخانه‌ها باعث شده است که هتلداران برای نگه داشتن حداقل استانداردهای امنیت و ایمنی هتل لازم ببینند که سیستم ورود و خروج را با نصب دستگیره هتل دیجیتال تغییر دهند. این روزها کمتر هتل معتبری را پیدا می‌کنید که در قسمت پذیرش توسط کارمندان هتل، به شما کلیدی داده شود. دستگیره هتل دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد که با کارت یا با رمز ورود یا حتی در مدل‌های جدید‌تر با اثر انگشت بتوانید وارد شوید. بخش پذیرش هتل نیز امکان رصد ورود و خروج را به دست می‌آورد و کار شما در پذیرش راحت‌تر و سریع‌تر راه می‌افتد.

مقایسه دستگیره درب آریا یراق با سایر برندهای ایرانی و خارجی

کیفیت ساخت بی نظیر:

انواع دستگیره درب ورودی و حیاط با آلیاژهای بسیار با کیفیت ساخته می‌شود. برخی انواع دستگیره درب با رویه طلاکاری شده به قطر دو میکرون عرضه می‌شود. این رویه نه فقط به دلیل افزایش زیبایی و شکوه آن بلکه به دلیل دوام فوق‌العاده طلا در هر شرایط آب و هوایی کار می‌شود. متریال دیگری که مورد استفاده قرار می‌گیرد، فلز برنج است. این فلز نیز دوام و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد به راحتی تمیز می‌شود. علاوه بر این‌ها، این روزها آلیاژ زاماک، کیفیت بی نظیری به انواع دستگیره درب می‌دهد. آلیاژی که از خانواده‌ی آلیاژ آلومینیوم  است که با روی و منیزیم و مس به ساختاری مستحکم و پایدار تبدیل می‌شود که به عنوان دستگیره درب حیاط در معرض رطوبت و آلاینده‎ها مقاومت مناسبی دارد.

انواع دستگیره درب هوشمند آریا یراق

طراحی منحصر به فرد و خلاقانه

پیوند نیازهای روز و غنای هنر دیرین ایرانیان و نیم نگاهی به طراحی‌های مدرن اروپایی مجموعه‌ای جامع از انواع طراحی‌های دستگیره درب را پدید آورده است که هماهنگی مناسبی با انواع سبک‌های طراحی دارد. نگاهی به طرح‌های برند اچ تی ان بیندازید. دستگیر درب RICCIO مدلی جذاب که با وجود آنکه طراحی کلاسیک دارد اما هماهنگی مناسبی نیز با طرح‌های مدرن خواهد داشت. از طرفی دستگیره درب MODENA ، طرحی کاملا مدرن است که به زیباترین شکل ممکن و با جزئی‌نگری خاصی ساخته شده است. گسترد‌گی طرح‌ها و نوآوری و خلاقیت طراحان ما نقطه تمایز محصولات آریا یراق با رقباست.

پیشتازی همواره ادامه دارد

تیم آریا یراق به پیشرفت‌های مقطعی هیچ گاه قانع نمی‌شود؛ از ورود به بازارهای نوین هراسی ندارد و همواره با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته است. چنین رویکردی را می‌توان در ارائه انواع قفل‌‌های دیجتال مشاهده کرد. به محض ورود چنین تکنولوژی به بازارهای جهانی، به روزترین فناوری‌ها را در ساخت دستگیره هتل و قفل دیجیتال به کار برده شده است. پیشرفت برای تیم آریایراق انتها ندارد و و مسیر پیشرفت همواره باز خواهد ماند.

رعایت استانداردهای سختگیرانه اروپا

از نقطه شروع تولید تا زمان بسته بندی و ارائه محصولات و حتی خدمات پس از فروش استانداردهای سختگیرانه‌ای مد نظر قرار می‌گیرد. از آنجایی قصد تیم آریایراق ارائه محصولات در خارج از مرزهاست باید بالاترین ضریب اطمینان در تولید محصولات رعایت شود تا از بازارهای پر رقابت جا نمانیم. به همین دلیل انواع گواهی‌های کنترل کیفیت CE و همچنین گواهینامه‌های ایزو و رضایت‌مندی مشتریان را از اروپا دریافت شده است و تیم کنترل کیفیت با جزئی‌نگری کامل، کیفیت محصولاتی که وارد بازار می‌شوند را رصد خواهد کرد.

تعهد از زمان فروش محصولات آغاز خواهد شد

تعهد از زمان فروش محصولات آغاز می‌شود. تمامی محصولات بدون قید شرط دارای ضمانت نامه معتبر است. 7 سال ضمانت بدون قید و شرط برای انواع دستگیره درب و برای قفل دیجیتال و محصولات سری اسمارت 14 ماه ضمانت بدون قید شرط و 60 ماه پشتیبانی برای محصولات ارائه می‌دهد. گواهی‌های رضایت‌مندی مشتریان بازارهای داخلی و خارجی افتخاری بزرگ برای اعضای تیم آریا یراق محسوب می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز