خبرگزاری کار ایران

فهرست تجهیزات و لوازم پزشکی پر کاربرد بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۳۳

بیمارستان ها همیشه یک لیست از تجهیزات پزشکی که دائما مصرف می شوند باید داشته باشند تا به محض نیاز هر یک از آن تجهیزات سریعا از انبار بیمارستان شارژ شود.

بیمارستان ها همیشه باید برای هر چیزی آماده باشند. به همین دلیل در دسترس بودن تجهیزات اصلی پزشکی برای ارائه  خدمات مراقبتی کامل بسیار مهم است.

به منظور ارائه درمان عالی برای بیماران، مجموعه استانداردی از تجهیزات وجود دارد که همه بیمارستان‌ها باید آماده داشته باشند. بیمارستان ها همیشه یک  لیست از تجهیزات پزشکی که دائما مصرف می شوند باید داشته باشند تا به محض نیاز هر یک از آن تجهیزات سریعا از انبار بیمارستان شارژ شود.

تخت های جراحی

تخت بیمارستانی جهت جراحی در بیمارستان یک ضرورت است. برای آماده سازی بیمار و پروسه ی اقدامات جراحی و بهبودی، این قطعات ضروری است.

برانکارد بیمارستان

حمل و نقل بیماران در صورت مواجه شدن با موقعیت های اضطراری بسیار مهم است. برانکارد (stretcher ) قطعه کاملاً ضروری است که بیمارستانها در طول مسیر مراقبت از بیماران در کنار خود داشته باشند.

دستگاه شوک الکترونیکی

دفیبریلاتورها ( یا دستگاه شوک الکترونیکی ) که معمولاً در موقعیت هایی که زندگی بیمار در خطر است تهدید کننده زندگی مانند آریتمی های قلبی  یا در هنگام غیرطبیعی بودن ریتم قلب مورد استفاده قرار می گیرند و ریتم طبیعی قلب را بازیابی می کنند. اینها ابزارهای مهمی هستند که یک بیمارستان همیشه برای تهیه آنها به پشتیبان نیاز دارد.

دستگاههای بیهوشی

دستگاه های بیهوشی (Anesthesia machines ) به منظور تأمین دقیق و مداوم گازهای پزشکی برای سطح بیهوشی بیمار، طراحی شده اند. دستگاه های مدرن بیهوشی شامل ابزارهای اضافه شده مانند دستگاه تنفس ، بخش مکش و دستگاه های کنترل بیمار هستند.

مانیتورهای بیمار

مانیتورهای بیمار تجهیزات استاندارد پزشکی هستند که وضعیت  عمومی و وضعیت سلامتی بیمار را در حین و بعد از عمل دقیق مانیتور می کنند. این موارد برای همه ی  بیماران از جمله بزرگسال ، کودک و نوزاد ضروری است.

 

فهرست تجهیزات و لوازم پزشکی پر کاربرد بیمارستانی

ضدعفونی کننده ها

دستگاه های ضدعفونی کننده بیمارستانی تمام مدل میکروبها از جمله قارچ ها، باکتری ها، ویروس ها، هاگ ها و سایر موجودات زنده بر روی ابزارهای جراحی و سایر موارد پزشکی را از بین می برد. اتوکلاو با استفاده از بخار با فشار بالا در مدت کوتاهی تجهیزات و لوازم را ضد عفونی می کند.

دستگاههای   EKG / ECG

دستگاه های الکتروکاردیوگرام یا  دستگاه نوار قلب، فعالیت الکتریکی قلب را در طی یک دوره زمانی ثبت می کنند و به پزشکان اجازه می دهد تا ریتم کلی قلب بیمار را کنترل کرده و هرگونه ناهنجاری را شناسایی کنند.

گرمکن پتو و گرمکن مایع

در مواقعی که دمای بدن که در حین جراحی حفظ نمی شود می تواند منجر به عوارض پس از جراحی مانند هیپوترمی بعد از عمل، بستری طولانی مدت در بیمارستان و بهبودی و افزایش خطر ابتلا به عفونت شود. به همین دلیل وجود گرم کننده های پتویی و گرمکن های مایع برای بیمارستان بسیار ضروری است.

دستگاه های جراحی الکترونیکی

در جراحی ها،  برای برش، انعقاد یا تغییر بافت دیگر ، از یک واحد الکترو جراحی استفاده می شود که اغلب برای جلوگیری از خونریزی در محل برش و افزایش دید پزشک در حین جراحی استفاده می شود. این تجهیزات برای سوزاندن و به حداقل رساندن خونریزی در طی جراحی بسیار مهم است.

چراغهای جراحی

چراغ های جراحی برای کمک به جراحان و ایجاد شرایط نوری مناسب، یک نیاز ضروری برای آغاز هر عملیات جراحی است.

دفیبریلاتورها، مانیتورهای بیمار، میزهای جراحی ، دستگاه های نوار قلب، دستگاه های بیهوشی، ضدعفونی کننده ها، چراغ ها، دستگا های سونوگرافی و دستگاه های الکترو جراحی، گرم کننده های پتویی ومایع از جمله تجهیزات ضروری بیمارستان هستند. نگه داشتن این موارد برای موفقیت آمیز بودن عملکرد یک بیمارستان و مراقبت های بهداشتی بسیار مهم و ضروری است.

سال هاست که پاوان تب، با تامین تجهیزات پزشکی جدید و نوسازی شده در خدمت جامعه پزشکی است. محصولات ما شامل ضدعفونی کننده ها ، واشرها / ضد عفونی کننده ها و تخت های اتاق عمل، تخت های بیمارستانی، تخت معاینه، تخت ماساژ از دیگر محصولات پزشکی هستند که ما ارائه می کنیم.

رضایت مشتریان ما از اهمیت بالایی برخوردار است. ما تلاش می کنیم تا در مورد  تامین نیاز تجهیزات برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت با امکانات شما، بیش از انتظارات شما باشیم.

منبع pavan-teb.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز