خبرگزاری کار ایران

مشاوره رایگان پزشکی در سفر برای مشتریان علی‌بابا

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۷۴۷

علی‌بابا در همکاری با دکتر ساینا به مشتریان خود امکان مشاوره پزشکی در سفر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، با شروع موج سوم  شیوع ویروس کرونا در کشور و امکان وقوع سفرهای ضروری، علی‌بابا در همکاری با پلتفرم مشاوره پزشکی دکتر ساینا امکان استفاده رایگان از خدمات پزشکی آنلاین در حین سفر را به مشتریان خود می‌دهد.

با وجود هشدارهای سازمان بهداشت جهت جلوگیری از سفرهای غیرضروری، شاهد بازگشت بخشی از سفرهای داخلی هستیم و با موج سوم شیوع ویروس کرونا این امر خود یک تهدید برای مسافرانی که به دلایل ضروری مجبور به سفر هستند یه شمار می‌رود.

علی‌بابا در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ سلامت مشتریان در این دوران، به تمامی کاربران خود که در دو هفته آیندهخدمات پرواز، قطار، اتوبوس یا هتلعلی‌بابارا خریداریمی‌کنند، کد استفاده رایگان از خدمات پزشکی آنلاین دکتر سایناارائه می‌دهد.

مشتریان پس از خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار یا رزرو هتل، یک کد‌ تخفیف 100 درصدی از علی‌بابا برای تماس صوتی، تصویری و حتی مکالمه به صورت چت با پزشکان پلتفرم دکتر ساینا را دریافت می‌کنند. دکترساینا با 450 پزشک عمومی و متخصص آماده پاسخگویی در هر مرحله از سفر به مسافران علی‌باباخواهد بود.

گفتنی‌است پیش‌ از اینعلی‌باباپروتکل‌های سفر با وسایل نقلیه مختلف از قبیل خودرو شخصی، اتوبوس، هواپیما و قطار را نیز برای سلامت بیشتر مشتریان خود منتشر کرده بود که از طریق مجلهعلی‌بابادر دسترسکاربران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز