خبرگزاری کار ایران

رفع مشکل زیر نویس خرچنگ قورباغه در تلویزیون سونی

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۰۷

فرض کنید شما بهترین تلویزیون سونی 2020 را خریداری کرده‌ اید و مبلغ بسیار زیادی را برای خرید این تلویزیون پرداخت کرده اید، اما زمانی که قصد دارید تا یک فیلم جدید خارجی را با آن مشاهده کنید، با مشکل عدم نمایش درست زیر نویس مواجه می شوید. و زیرنویس به شکل خرچنگ قورباغه ای به شما نمایش داده می شود.

یکی از مشکلاتی که همواره افراد با تلویزیون های مختلف دارند، مشکل عدم پخش زیر نویس به شکل درست است. فرض کنید شما بهترین تلویزیون سونی 2020 را خریداری کرده‌ اید و مبلغ بسیار زیادی را برای خرید این تلویزیون پرداخت کرده اید، اما زمانی که قصد دارید تا یک فیلم جدید خارجی را با آن مشاهده کنید، با مشکل عدم نمایش درست زیر نویس مواجه می شوید. و زیرنویس به شکل خرچنگ قورباغه ای به شما نمایش داده می شود.

بسیاری از افراد حاضرند تا مبلغ بسیار زیادی را با توجه به قیمت تلویزیون سونی پرداخت کرده تا بتوانند با خرید یک تلویزیون حرفه ای، زیبا و با کیفیت، بدون مشکل به تماشای فیلم های مختلف بنشینند، اما زمانی که قصد دارند تا یک فایل زیر نویس را به فیلم خود اضافه کنند، با چنین مشکل عجیبی مواجه می شوند.

در صورتی که شما نیز به تازگی نسبت به خرید تلویزیون سونی اقدام نموده اید و با مشکل عدم نمایش درست زیر نویس در این دست از تلویزیون ها رو به رو شده اید پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

حل مشکل زیر نویس در تلویزیون سونی با استفاده از برنامه نوت پد ویندوز

بهترین روش برای حل مشکل زیرنویس در تلویزیون سونی، استفاده از برنامه نوت پد ویندوز است. برای حل این مشکل، باید فایل زیر نویس را که فرمت آن srt است، در ویندوز با استفاده از برنامه نوت پد اجرا کنید.

سپس بدون این که تغییری در محتوای فایل بدهید، بر روی گزینه file کلیک کرده و سپس Save As را انتخاب کنید. حالا در بخش encoding گزینه Unicode را انتخاب کنید تا فایل شما با فرمت txt ذخیره شود.

سپس برای این که فرمت فایل خود را تغییر دهید، بر روی آن راست کلیک کرده و گزینهRename  را انتخاب کنید و سپس فرمت فایل زیرنویس خود را به srt تغییر دهید. حالا می توانید در تلویزیون سونی خود به راحتی فیلم را با زیر نویس تماشا کنید.

حل مشکل زیرنویس با استفاده از برنامه Freemake Video Converter

فرض کنید به فروشگاهی که تلویزیون های سونی را عرضه کرده است مراجعه کرده اید و پس از دیدن قیمت تلویزیون سونی ۵۵ اینچ نسبت به خرید این تلویزیون برای منزل خود اقدام نموده اید و زمانی که آماده هستید تا با خانواده خود یک فیلم جدید و جذاب را در تلویزیون جدید خود تماشا کنید، ناگهان با مشکل زیر نویس مواجه می شوید و نمی دانید که چگونه باید این مشکل را حل کنید.

 به احتمال زیاد اولین دلیلی که برای این مشکل به ذهن تان می رسد، ‌مشکل و خرابی تلویزیون است، اما باید گفت که چنین مشکلی به دلیل تفاوت های فایل های فارسی و انگلیسی رخ می دهد. در واقع پیش فرض تلویزیون ها زبان انگلیسی بوده و نمایش زیر نویس به زبان فارسی می تواند چنین مشکلی را برای شما به وجود بیاورد.

یکی از بهترین برنامه هایی که می توانید با نصب آن بر روی کامپیوتر تان، مشکل زیر نویس فیلم ها را برطرف کرده و زیر نویس را به فایل اصلی اضافه کنید، برنامهFreemake Video Converter است.

این برنامه در وهله‌ ی اول به شما اجازه می دهد تا فرمت فایل های مختلف ویدیویی را تغییر داده و سپس فایل زیر نویس خود را بر روی فیلم بچسبانید تا دیگر  با مشکل خرچنگ قورباغه شدن زیرنویس مواجه نشوید.

برای این کار، برنامه Freemake Video Converter را دانلود و نصب کنید، سپس بر روی دکمه add Video  کلیک کرده، پس از آن فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه Subtitle Off را انتخاب کنید، حال در پایین صفحه می توانید دکمه DVD را مشاهده کنید.

بر روی دکمه آبی کلیک کنید و منتظر بمانید تا فایل شما تبدیل شود، سپس گزینه Same as source و بعد از آن One-pass encoding speed را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه convert کلیک کنید تا فرآیند ایجاد یک فایل ویدیویی جدید انجام پذیرد.

حالا به شما یک فایل ویدیویی AVI با زیر نویس چسبیده تحویل داده می شود که می توانید آن را به راحتی بر روی تلویزیون تماشا کنید و بدون مشکل، فیلم مورد نظرتان را با زیرنویس چسبیده فارسی ببینید.

چسباندن زیرنویس به فیلم با برنامه mkvmerge gui

یک روش دیگر که می تواند به شما کمک کند تا زیر نویس فیلم را به درستی بر روی آن چسبانده و مشکل تلویزیون سونی در هنگام نمایش زیر نویس فیلم را برطرف کنید، استفاده از برنامه mkvmerge gui است. شما می توانید با استفاده از این برنامه به راحتی زیر نویس را به فیلم اضافه کرده و نسخه جدیدی از فیلم را دریافت کنید.

برای استفاده از این برنامه، لازم است تا آن را دانلود و بر روی کامپیوترتان نصب کنید. سپس به راحتی فایل فیلم و زیرنویس را به برنامه mkvmerge gui اضافه کرده و در نهایت با کلیک بر روی گزینه Start Multiplexing تمامی فایل های اضافه شده را به صورت یکپارچه به فیلم اضافه کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید بدون مشکل، فیلم را با زیر نویس فارسی تماشا کنید.

به همین آسونی ....

یکی از مشکلات کاربرانی که علاقه مند هستند تا فیلم های مختلفی را به زبان انگلیسی با زیر نویس فارسی مشاهده کند، پخش زیر نویس است. همان طور که گفته شد، مهم ترین دلیل بروز چنین مشکلی، تفاوت های برنامه نویسی برای زیر نویس فارسی و انگلیسی است.

روش های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد، در این مطلب سعی کردیم تا با بررسی این روش ها، مشکل شما را برطرف کنیم. شما می توانید با توجه به روش های گفته شده به راحتی خودتان مشکل زیر نویس تلویزیون سونی تان را حل کنید.

موضوعی که باید به آن اشاره داشت، این است که علاوه بر روش های گفته شده و برنامه هایی که در این مطلب از آن ها نام برده شد، روش های مختلف دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. به صورت کلی هر برنامه ای که به شما اجازه دهد تا زیرنویس یک فیلم را بر روی آن به صورت درست بچسبانید، می تواند به حل مشکل شما کمک کند. کالاپایا هر روز مطالب آموزشی مختلفی درباره ی انواع تلویزیون ها و تنظیمات آنها در سایت خود منتشر می کند همچنین می توانید قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ ؛65 ؛ 75؛ و مارک های مختلف را استعلام بگیرید و انواع برندها را با هم مقایسه کنید. به دنیای اطلاعات کالایابا خوش آمدید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز