خبرگزاری کار ایران

توسعه مشاغل آموزشی و دیجیتالی در دیتاجو

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۲۰

دیتاجو در نظر دارد با سیاست های بروز کارآفرینانه، به توسعه مشاغل آموزشی و دیجیتالی خود در ایران و تبریز به پردازد.

دیجیتال مارکتینگ در تبریز معطوف به وبسایت مارکتینگ، بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال، رپورتاژ آگهی، ایمیل مارکتینگ و غیره بوده و توسط افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و براساس هدف و بودجه شرکت ها به منظور افزایش آگاهی برند یا جذب مشتریان صورت می‌گیرد. در این فرآیند دیجیتال مارکترهای تبریزی با انجام آنالیز و تحلیل داده و با سنجش شاخص‌های کلیدی عملکرد و افزایش بازدهی کمپین های مختلف و همچنین بهینه‌سازی موتور جستجو تبریز به رشد کسب و کارهای تبریز کمک می‌کنند.

فعالیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید ضمن برقراری رابطه خوب با مدیر محصول و مدیر پروژه مدیریت درستی از نیروی انسانی، منابع مالی، منابع زمانی قبل و بعد از شروع فعالیت اینترنتی را انجام دهد. همچنین مشاور دیجیتال مارکتینگ باید آشنایی کامل از جامعه هدف تبریز و مخاطبان داشته باشد تا در طراحی استراتژی ها واقع گرایانه عمل نماید.

دیجیتال مارکتینگ در تبریز یک حوزه نوپا بوده و تاکنون تنها دو بار همایش هایی با محوریت تفاوت دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی کلاسیک و سنتی در تبریز، استراتژی ها و تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ و انواع روشها و ابزارهای مورد استفاده برگزار شده و امید است بیش از پیش مورد توجه فعالان این حوزه قرار بگیرد.

دیتاجو از نگاه دیجیتال مارکتینگ

دیتاجو پلتفرم تخصصی جستجوی هوشمند است که در زمینه جستجو فایل‌های آموزشی و تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان فعالیت می‌کند. ایده راه اندازی ساختار دیتاجو از دوران دانش آموزی و دانشجویی در ذهن تیم اصلی آن بوده و این تیم دیجیتال مارکتینگ در این راستا تلاش کرده است تا که هیچ کاربری دست خالی دیتاجو را ترک نکند. دیتاجو مفتخر است که بهشت جستجوگرها نامیده می‌شود.

این موتور هوشمند مطابق جستجوهای صورت گرفته توسط کاربر تمامی نتایج سرچ ها را در کمترین زمان ممکن و به صورت جامع نمایش خواهد داد. در این فرآیند لینک فایل‌های منتشر شده از سایت‌های ارائه دهنده فایل‌های مورد نظر بدون دخل و تصرف در اختیار جستجوگر قرار خواهد گرفت. بنابراین باید توجه شود که دیتاجو، با شعار فراتر از یک افسانه، فروشگاه اینترنتی فروش فایل آموزشی و تحصیلی نیست و تنها به عنوان یک موتور جستجو عمل می‌کند و در قبال تبادلات و تراکنش‌ها و خرید و فروش‌های فایل هیچ مسئولیت و دخالتی ندارد.

دیتاجو تلاش کرده تا تمامی مقاطع تحصیلی را در دوران مدرسه و دوران دانشگاه تحت پوشش قرار دهد. دانشجویان مقاطع مختلف از جمله کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند با مراجعه به وب سایت دیتاجو نیازهای آموزشی و تحصیلی خود را برطرف نمایند.

تمامی رشته‌های تحصیلی در شاخه علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، علوم فنی مهندسی مورد توجه دیتاجو قرار گرفته و جستجوهای دیتاجو را شامل می‌شود. دیتاجو می‌کوشد تا تمامی سرچ ها در قالب انواع فرمت فایل برای کاربر نشان داده شود.

ضمن آنکه فروشگاه‌های فایل که دارای نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ساماندهی، مجوز کشوری کسب و کار مجازی دارند و همچنین از قوانین تجارت الکترونیک و قانون کپی رایت تبعیت می‌کند نیز می‌تواند با تیم دیجیتال مارکتینگ دیتاجو همکاری داشته باشند. تمامی کاربران از بابت حفظ حریم خصوص در این سایت اطمینان داشته و اگاه باشند که دیتاجو در قبال اطلاعات شخصی، کاربری تمامی کاربران خود احساس مسئولیت داشته و محافظ آنان خواهد بود.

دانشگاه کلمبیا در دنیای دیجیتال

دانشگاه کلمبیا یکی از دانشگاه‌های معتبر قاره آمریکا و جهان محسوب می‌شود. ساختمان اصلی این دانشگاه در شهر نیویورک واقع شده و نزدیک به بیست دانشکده در محوطه این دانشگاه تاسیس شده‌است. بیش از 2400 دانشجو تحت تعلیم 3543 استاد قرار گرفته و مفتخر هستند که از یکی از پر افتخارات ترین دانشگاه‌های جهان فارغ التحصیل شوند. از حیث بدست آوردن جایزه نوبل و دستاوردهای علمی، ورزشی نیز از دانشگاه‌های پر افتخار دنیا محسوب می‌شود. مطابق اخرین رتبه بندی موسسه تایمز در سال 2020 رتبه 16 دانشگاه های دنیا و رتبه 18 را در رتبه بندی موسسه کیو اس کسب کرده‌است.

سیستم آموزشی آنلاین دیتاجو به روایت دانشگاه کلمبیا

دانشگاه کلمبیا طی مقاله تحت عنوان اخبار رسمی منتشر شده ایران و جهان از دیتاجو، بزرگترین سیستم آموزشی آنلاین دانلود فایل به توضیح درباره دیتاجو پرداخته است. دانشگاه کلمبیا در این مقاله دیتاجو را بزرگترین سیستم آموزشی آنلاین دانلود فایل با شعار “برای شمایی که نمی خواهید دست خالی برگردید” معرفی کرده‌است. مقاله مهیا شده توسط این دانشگاه به پوشش اخبار داخلی و خارجی در رابطه با دیتاجو پرداخته و اشاره می‌کند که واکسن ویروس کرونا تا یادگیری برنامه نویسی فقط با آموزش مجازی دیتاجو میسر می باشد. سیستم آموزش مجازی دیتاجو با مهیا کردن انواع فایل‌های آموزشی متعدد در دوران کرونایی در کنار دانشجویان و محصلان بوده و آموزش مجازی را آسانتر کرده‌ است.

دانشگاه کلمبیا به مقاله خبری خبرنامه دانشجویان ایران با عنوان دیتاجو، بهشت دانلود فایل‌های درسی دانشگاهی اشاره کرده و اظهار می‌کند که دیتاجو به عنوان یک فرشته نجات اصلی ترین دغدغه های دانشجویان در دوران تحصیلشان در دانشگاه ها که پیدا نمودن فایل های درسی و دانشگاهی است را مرتفع می‌سازد.

سایت فرادرس به آموزش دانلود فایل از موتور جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل دیتاجو پرداخته و مدعی است که برای دانشجویان آموزش مجازی در اولویت قرار دارد و هر زمان به دیتاجو سر بزنند، دست خالی بر نخواهند گشت.

دانلود و خرید با موتور جستجوی دیتاجو و نظر مثبت منابع معتبری مثل دانشگاه رایس، سایت اپریویو، دیسکاز، گودریدز، دیگو محتوای مقاله پایگاه خبری تحلیلی بهارنیوز را تشکیل می‌دهد. جامعه خبری تحلیلی الف گزارشی  با عنوان سفر دیتاجو با بازاریابی محتوا و فایل درباره دیتاجو مهیا کرده و به هم عقیده بودن تد با دیتاجو، توصیه محتوایی اسکوپ به دیتاجو و همچنین کیک استارتر و کارآفرینی استارتاپ دیتاجو پرداخته است. ترنجی از مجبورشدن دانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانلود فایل از دیتاجو صحبت کرده و داستان شروع موتور جستجوی هوشمند آنلاین دیتاجو را توضیح می‌دهد.

اقتصاد آنلاین به توصیف شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ و بررسی مشکلات حوزه کارآفرینی استارتاپی و همچنین اخبار دانشگاه های کانادا و آمریکا در مورد آموزش رشته دیجیتال مارکتینگ و یادگیری بازاریابی دیجیتال در مقاله‌ای تحت عنوان آموزش بازاریابی دیجیتال با دیتاجو و دانشگاه بریتیش کلمبیا و واشنگتن پرداخت. جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل عنوان گزارش خبری تبریز آی او بوده و خبرگزاری آنا حقایق مهمی که تمام دانشجویان در مورد دیتاجو می دانند را فاش کرده‌است. پایگاه خبری تحلیلی آناج پس از جمع بندی اخبار به روز دانشجویی از خبرگزاری های معتبر دیتاجو را نقطه عطف دانشجویان تبریز معرفی می‌کند. وبلاگ دانشگاه بریتیش کلمبیا نیز مقاله‌ای با عنوان داستان دیتاجو، فراتر از یک افسانه را به توضیح دیتاجو اختصاص داده است.

دانشگاه نیوکاسل و روایتی بی نظیر از دیتاجو

دانشگاه نیوکاسل از دانشگاه‌های مطرح انگلستان به شمار می رود که در تاریخ اکتبر ۱۸۳۴ میلادی در منطقه نیوکاسل آپون تاین واقع شده است. این دانشگاه همواره جزو پیشروان زمینه پژوهشی بوده و توانسته به همراه کینگز کالج لندن و دانشگاه وارویک مراکز تحقیقاتی واجد مجوز جهت پژوهش در زمینه جنین‌های دورگه انسانی و حیوانی را تاسیس کند. سایت متعلق به شرکت مایکروسافت ام اس ان تراول دانشگاه نیوکاسل را برترین دانشگاه انگلستان معرفی کرده‌است. دانشکده برق و مهندسی کامپیوتر این دانشگاه مطابق آخرین رده‌بندی در میان ۶۸ دانشگاه انگلستان رتبه هفتم را کسب کرده‌است.

معرفی پلتفرم آموزشی آنلاین دیتاجو دانشگاه نیوکاسل

دانشگاه نیوکاسل سعی کرده است تا در مقاله‌ای با عنوان اخبار ایران و جهان درباره معرفی پلتفرم آموزشی آنلاین دیتاجو گزیده‌ای از اخبار منتشر شده در رابطه با دیتاجو را پوشش دهد. نیوکاسل معتقد است که دیتاجو مجموعه ای از انواع فایل های مرتبط در زمینه تحصیل و مطالعات عمومی را گردآوری کرده که به کمک اساتید و دانشجویان می آید و نام این مجموعه را دنیای فایل تحصیلی گذاشته است.

نیوکاسل دیتاجو را مجتمع آموزشی آنلاین معرفی کرده و به این نکته می‌پردازد که دیتاجو  به عنوان بستر آموزش‌های مجازی دانش و فناوری ایران به منظور اوج گیری از مسیر یادگیری با محتواهای جامع آموزشی دانش بنیان برای تمامی مقاطع تحصیلی به ارائه خدمات و فایل آموزشی آنلاین مشغول است. نیوکاسل هم چنین اظهار دارد که دانلود فایل های دانشجویی، دانشگاهی و عمومی به غنی سازی جامعه دانشگاهی کمک خواهد کرد.

پوشش خبری دانشگاه بریتیش کلمبیا از معروف ترین و خوشنام ترین دانشگاه‌های کانادا در رابطه با دیتاجو تحت عنوان  دیتاجو، فراتر از یک افسانه است از نگاه وبلاگ نیوکاسل غافل نمانده‌است. داستان دیتاجو از کجا شروع شد نیز خبر دانشگاه واشنگتن درباره دیتاجو است. دفتر مرکزی این دانشگاه که در شهر سیاتل واقع شده‌است، در دو شهر تاکوما و بوتهل نیز شعبات این دانشگاه مستقر شده‌اند. دانشگاه کلمبیا به عنوان دانشگاه‌ معتبر جهانی عضو آیوی لیگ طی مقاله “اخبار رسمی منتشر شده ایران و جهان از دیتاجو، بزرگترین سیستم آموزشی آنلاین دانلود فایل” به بررسی اخبار روز دانشگاهی دیتاجو پرداخته است.

در مقاله نیوکاسل در ادامه به معرفی اعضای تیم دیتاجو پرداخته شده‌است و اشاره دارد که دیتاجو، همراه اول دانشجویان تمامی رشته ها در تمامی مقاطع محسوب می‌شود چرا که دیتاجو، نیازمندی های اولیه دانشجویان و دانشگاهیان را در هر زمینه بر طرف کرده و در هر شرایط و در بیست و چهار ساعت شبانه روز کنار آنان خواهد بود.

در این خبر سعی گردیده است که جمع بندی اخبار ایران و جهان آموزش های دیتاجو و دیجیتال مارکتینگ تبریز از دانشگاه های معتبر کلمبیا و نیوکاسل را به تمام دانشجویان و دانشگاهیان اطلاع رسانی بشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز