خبرگزاری کار ایران

خرید پارچه و الگو در فروشگاه آنلاین ربانی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۷۲

خرید اینترنتی پارچه رشد کمی نسبت به سایر محصولات دارد. مردم بر این باور هستند که برای خرید پارچه، باید جنس آن لمس شود تا کیفیت آن سنجیده شود.

سایت ربانی برای حل مشکل خریدارانی که زمان کافی برای خرید ندارند و به خرید سنتی عادت دارند، فرآیند جدیدی به وجود آورده است. در این فرآیند فرد تمام اطلاعات و جزییاتی که برای خرید نیاز دارد را میتواند به نوعی لمس کند و بهترین انتخاب را داشته باشد.

در خرید حضوری، فرد با لمس مستقیم پارچه، اطلاعات دلخواه خودش مانند ایستایی، آهار، ضخامت و لخت بودن را کسب میکند. به طور مثال، نوع مشخصی از پارچه را میخواهد، اما برای تشخیص کشی بودن پارچه، ترجیح میدهد آن را لمس کند.

در ربانی تمامی این خواسته‌ها به طور کامل توضیح داده شده است تا هر خریدار پارچه و الگو، انتخابی راحت و دقیق داشته باشد.

Alt tag: خرید اینترنتی پارچه

در فروشگاه پارچه ربانی، چه جزییاتی گفته شده‌است؟

جزییات پارچه اهمیت بسیار زیادی نسبت به رنگ و جنس آن دارد. خبر خوب این است که تمامی موارد زیر در هنگام خرید، میتواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

ایستایی پارچه

استحکام در تار و پود پارچه، میشود معنی ایستایی پارچه را به مشتریان این حوزه میرساند. خشک بودن پارچه به نوعی همان معیاری برای سنجیدن ایستایی است. پارچه‌هایی که ایستایی بیشتری دارند راحت اتو میشوند و چروک آنها به چشم نمی‌آید. به عنوان مثال پارچه تریکو ایستایی کمی دارد.

ضخامت پارچه

ضخامت پارچه در معنی می‌شود: حجم نخ به کار رفته در پارچه. به عنوان مثال پارچه میکرو از ضخامت بالایی برخوردار است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای پارچه پاییزه و زمستانه است.

لخت بودن پارچه

برای بررسی بهتر لخت بودن یا نبودن پارچه، یک ویدیو در سایت گذاشته شده‌است که میتوانید کمک بزرگی در انتخاب بهتر پارچه داشته باشید.

خرید پارچه و الگو در فروشگاه آنلاین ربانی

مزیت خرید اینترنتی پارچه

در خرید اینترنتی، مزیت‌های زیادی برای رفاه حال مشتریان فراهم شده است که با یکبار تجربه، دیگر فکر خرید سنتی پارچه در ذهن شما نمی افتد.

قیمت مناسب

خرید انواع پارچه در قیمت معقول و مناسب، لذت خرید را بیشتر میکند. تمام محصولات ربانی، استاندارد مناسبی برای تعیین قیمت بازار است. تضمین ربانی به قیمت مناسب نسبت به دیگر فروشندگان میباشد.

تنوع پارچه و کالای‌های مربوطه

تنها با یک کلیک میتوانید وارد معتبرترین فروشگاه پارچه بشوید و از تنوع بی‌نظیر آن لذت ببرید. بیش از 15هزار طرح و رنگ پارچه برای شما فراهم شده‌است.

مشاوران حرفه‌ای پارچه

شما قادر هستید هرگونه سوال درباره خرید اینترنتی پارچه  را با مشاوران سایت ربانی مطرح و بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به خرید کنید. مشاوران ما شامل فروشندگان باتجربه فروشگاه‎ ربانی هستند که از خرید تا دوخت همراه شما میباشند.

خرید پارچه و الگو در فروشگاه آنلاین ربانی

ارسال رایگان به سراسر ایران

هنگامی که سبد خرید شما در سایت، بیشتر از 100 هزار تومان باشد، میتوانید رایگان بسته خود را تحویل بگیرید.

ضمانت برگشت کالا و پرداخت وجه

ربانی بر این هدف به وجود آمده‌است که کالاهای ارسالی با بهترین کیفیت به دست مشتریان برسد. اما اگر سفارش تحویل شده، با آنچه که سفارش داد‌ه‌اید تفاوت داشته باشد، شما تا 7 روز میتوانید کالای خود را مرجوع کنید و هزینه آن را دریافت کنید. رضایت مشتری مهم‌ترین هدف مجموعه پارچه ربانی است.

تخفیف و حراج برای هر فصل

در راستای تحقق هدف رضایت مشتریان، ما در فصول مختلف سال حراج‌های مختلفی مخصوص همان فصل نظر گرفته‌ایم تا مشتریان عزیز بتوانند ضمن خرید پارچه با کیفیت، خریدی ارزان‌تر و لذت‌بخش را تجربه کنند.

سخن آخر

در این روزها برای حفظ سلامتی خود و خانواده، همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه بهتر است که از رسانه‌های آنلاین برای خرید استفاده کنید. شما با مراجعه به سایت ربانی میتوانید یک خرید بی‌نقص را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز