خبرگزاری کار ایران

قیمت روز و فروش آنلاین انواع آهن آلات ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۹۲۹

این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت برای عموم، جامعه به سمت رفع نیاز های خود براین بستر در حرکت است. بستر اینترنت کمک شایانی به افرادی کرده است که دچار ضیغ وقت هستند و حضور فیزیکی برای آنها به راحتی میسّر نیست.

در گذشته افراد به منظور خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود، مجبور به حضور فیزیکی در محل مورد نظر بودند و در برخی مواقع محل ارائه دهنده محصولات یا خدمات، دورتر از محل اقامت فرد بود اما هم اکنون با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اهمیت سرعت و زمان برای بسیاری از افراد، دنیا به سمت خرید و فروش آنلاین و ارائه خدمات اینترنتی پیش می رود. امکان مقایسه سریع و کاهش هزینه های خرید و دسترسی همیشگی از مزایای خرید اینترنتی دردنیای امروز است.

با توجه به نیاز روز افزون افراد به اینترنت و خدمات آنلاین، فروشگاه آهن پرایس با هدف فروش و ارائه خدمات اینترنتی جهت سهولت در انجام مشاوره و خرید آهن الات همچون میلگرد آجدار، تیرآهن، قوطی پروفیل و ... راه اندازی گردید. فروشگاه اینترنتی آهن پرایس مرجع اطلاع رسانی صنعت آهن و فولاد کشور و فروش آنلاین انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی با نزدیک به نیم قرن سابقه در این حوزه است. با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده از کارخانجات بزرگ و معتبر ایران و همچنین با بکار گیری تیم های حرفه ای، بر این تلاش است تا بهترین کیفیت، قیمت و خدمات را عرضه نماید و پیروز عرصه رقابت باشد.

امکانات قابل ارائه در آهن پرایس

مجموعه آهن پرایس به منظور سهولت در انتخاب کالا توسط مشتریان، راه های ارتباطی متفاوتی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است؛ از این رو مشتریان گرامی می توانند از طریق کانال تلگرامی و یا وب سایت آهن پرایس اقدام به بررسی و مقایسه قیمت ها کرده، سپس در صورت تمایل خرید خود را قطعی نمایند. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید نیز کارشناسان آهن پرایس پاسخگو سوالات مشتریان به صورت تلفنی خواهند بود؛ از این رو متقاضیان می توانند با خیالی آسوده قبل از اقدام به خرید از ویژگی ها، کیفیت و قیمت محصول خود آگاهی یابند، سپس اقدام به خریدی آگاهانه نمایند.

دسترسی آسان به قیمت های تمامی کارخانجات تولیدی، ارائه اخبارو تحلیل و پیش بینی روزانه از بازارهای آهن، فولاد وبازار های موازی همچون بازار مسکن، شفاف سازی قیمت ها و ارائه نوسانات روزانه قیمت های اعلام شده توسط تولیدکنندگان از جمله کارکردهای مجموعه آهن پرایس می باشد. علاوه بر اعلام لحظه ای قیمت ها، این مجموعه امکانات متعددی را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است؛ از جمله جدول وزنی آهن الات، امکان دریافت پیش فاکتور آنلاین و مشاهده هزینه حمل از مبدا تا مقصد مورد نظر که به منظور سهولت در انجام سفارش مشتریان می باشد.

مزیت دیگر سایت آهن پرایس برای مخاطبان خود، امکان مقایسه قیمت های چندین کارخانه، هزینه حمل و وزن محصول بطور همزمان می باشد که ویژگی بسیار مهمی برای خریداران به شمار می آید؛ چراکه در رابطه با قیمت آهن الات موجود در بازار از جمله قیمت میلگرد ، این مقایسه موجب سهولت بیشتری در تصمیم گیری می گردد و خریداران می توانند با اطلاع از قیمت های تولیدکنندگان مختلف و بررسی و مقایسه هر محصول، با دید آگاهانه خرید خود را انجام دهند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم سایت آهن پرایس، ارائه اطلاعات تکمیلی کارخاجات می باشد چراکه بسیاری از خریداران به دنبال کالایی برای خرید هستند ولی نمی دانند که این کالا در کدام شهر تولید شده و از کدام مبدا برای آنها ارسال خواهد شد؛ بنابراین مشتری می تواند با بررسی اطلاعات هر کارخانه اقدام به انتخاب و خرید آهن آلات خود نمایند.

قیمت روز و فروش آنلاین انواع آهن آلات ساختمانی

مجموعه آهن پرایس چه محصولاتی را ارائه میدهد؟

آهن پرایس با دارا بودن کارشناسان فعال و متخصص در زمینه آهن آلات، اقدام به فروش انواع آهن آلات از جمله تیرآهن و هاش، میلگرد آجدار و ساده، نبشی و ناودانی، قوطی پروفیل، انواع لوله، انواع ورق از جمله ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه و ... کرده است. کارشناسان این مجموعه در تلاش هستند تا با آگاهی و تجربه خود، راهنمایی های مناسبی را به مشتریان ارائه دهند تا آنها بتوانند با خیالی آسوده بهترین تصمیم را در کم ترین زمان ممکن بگیرند.

حمل و نقل کالا به چه شکل صورت میگیرد؟

یکی دیگر از امکانات مجموعه آهن پرایس، هماهنگی ماشین و ارسال بار برای مشتریان می باشد. در این مرحله به دلیل اهمیت سلامت و کیفیت بار ارسالی برای مشتریان، واحد کنترل کیفی هنگام بارگیری بر سر بار نظارت خواهد کرد. این نکته حائز اهمیت است که قبل از ارسال بار هزینه حمل با مشتریان هماهنگ می گردد تا در صورت رضایت و تأیید هزینه حمل توسط مشتری ماشین برای بارگیری آماده سازی گردد.

قیمت روز و فروش آنلاین انواع آهن آلات ساختمانی

اقدامات آهن پرایس برای جلب رضایت مشتریان خود

در فرایند انتخاب و خرید محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. قیمت، کیفیت و سرعت در ارائه خدمات، برخورد و پاسخگویی مناسب، مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به خرید برای مشتریان هستند. در مجموعه آهن پرایس برای تمامی این عوامل تلاش هایی بی وقفه در حال انجام است؛ بدین معنا که این مجموعه کتبا تضمین می نماید تا در صورت مغایرت بار ارسالی با صورت سفارش تأیید شده توسط مشتری، بار ارسالی را بازگردانده و تمامی مبلغ را به حساب ایشان عودت نماید. رضایت مستمر و حداکثری مشتریان تضمین کننده رشد و پیشرفت مجموعه ما در بازار امروز است و ما مشتاقانه به دنبال رشد و پیشرفت روز افزون هستیم.

با مراجعه به وب سایت آهن پرایس به آدرس www.ahanprice.com  می توانید از تمام خدمات این فروشگاه بزرگ آهن آلات بهرمند شوید و به راحتی قیمت روز آهن آلات مختلف را نمایید. اگر قصد خرید هر گونه آهن آلات از جمله میگلرد ، تیرآهن ، لوله ، نبشی ، پروفیل ، ورق و...  را دارید  قبل از هر اقدام پیشنهاد می‌شود با مشاوان آهن پرایس از طریق خط ویژه ۰۲۱۵۴۱۰۳ در ارتباط باشید تا مشاوره های لازم را در این باره دریافت نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز