خبرگزاری کار ایران

پرکاربردترین توری های شهر مفتول

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۳۳۰

در خصوص شهر مفتول باید گفت که این سایت جز برترین سایت های فروش محصولات مفتولی و انواع توری های پرکاربرد در ایجاد امنیت و ساختمان سازی می باشد. این فروشگاه اینترنتی با فعالیت در زمینه ی انواع مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی توانسته سابقه ای درخشان و طولانی برای کل مجموعه فراهم سازد.

فروش این سایت با گذشت زمان بیشتر  بهتر می شود. این به دلیل کیفیت بالای محصولات شهر مفتول و قیمت مناسب آن ها می باشد. شهر مفتول محصولاتی که به مصرف کنندگان و مشتریان خود ارائه می دهد با کیفیتی بسیار بالا و مرغوب ترین مواد اولیه می باشد، به همین سبب شهر مفتول به سایتی شناخته شده و محبوب بین مصرف کنندگان در آمده است و همه می توانند با شماره گیری 54483_021 برای ثبت سفارش و بهره مندی از مشاوره رایگان فروش اقدام نمایند.

از پرکاربرد ترین توری های شهر مفتول که بسیار نیز فروش می باشند، می توان توری فرنگی، توری مش ، توری پرسی و .... را نام برد.

توری فرنگی نوعی توری فنس است که دارای شبکه های شش ضلعی که اصطلاحا به آن چشمه می گویند می باشد. این نوع توری از مقاومت و استحکام مناسبی برخوردار است. این توری از انواع توری های پر مصرف و پر طرفدار شهر مفتول خصوصا بین کشاورزان است که از آن در مصارف گوناگونی بهره می برند. از قبیل ایجاد حصار برای محل پرورش مرغ و پرندگان ، حصار باغ ها و باغچه ها، در صنعت و ساختمان سازی هم برای سقف سوله ها، دور ستون ها و ایجاد حفاظ برای جلوگیری از سقوط مصالح و تجهیزات استفاده می شود. البته دامنه کاربرد این محصول بسیار گسترده می باشد که می توانید در صفحه ی توری فرنگی شهر مفتول آن را مطالعه نمایید.

توری فرنگی های شهر مفتول به صورت رول یا طاقه تولید می شوند. طول ای طاقه ها 20 متر است. چشمه های شش ضلعی آن در دو لول ( یک و یک دوم اینچ ) که به 4 سانتی متر معروف است و ( دو اینچ ) که به 5 سانت معروف است، بافته می شوند. این توری های عرضه شده در شهر مفتول در عرض 120، 150، 180 سانتی متر هستند که اغلب توری های فرنگی ایرانی گالوانیزه گرم و با دوام بالا هستند.

عواملی که می تواند در قیمت این توری تاثیر گذار باشد همچون وزن طاقه ، اندازه چشمه توری ، عرض آن ، نوع گالوانیزه و تعداد سفارش شما می باشد. در سفارش و خرید توری فرنگی ممکن است استفاده از این توری برای کاربرد مورد نظر شما مناسب باشد اما به دلیل نداشتن شناخت زیاد، این توری انتخاب نشود. بنابراین بهترین کار مشاوره گرفتن از کارشناسان فروش شهر مفتول می باشد.

نوع دیگر توری های پر کاربرد در شهر مفتول که از میلگرد آجدار یا ساده ساخته می شود، توری مش می باشد. توری مش یا توری جوشی نوعی توری مشبک فلزی تشکیل شده از چندین رشته بهم وصل شده است که از فلز آهن، فیبر و یا دیگر مواد انعطاف پذیر و یا شکننده می باشد. شباهت به یک شبکه یا یک پازل دارد که دارای بسیاری از رشته های متصل شده و بافته شده است.

توری مش به علت شکل هندسی و مقاومت شبکه ای بالایی که دارد می تواند باعث سرعت بخشیدن به  عملیات ساخت و ساز شده و بنابراین در مصرف هزینه ، زمان و میلگرد صرفه جویی شود. برای تولید این توری، بر خلاف توری مرغی و توری حصاری که از طریق پایه فنس آن را ثابت نگه می دارند، در این نوع توری مفتول ها به هم بافته و تابیده می شوند.

خرید توری مش با کاربرد آن متناسب می باشد و از آن جایی که توری مش در اکثر صنایع دارای کاربرد گسترده ای می باشد باید برای خرید آن حتما از کارشناس یا افراد متخصص شهر مفتول راهمایی‌های لازم را بگیرید.  مش به طور گسترده در بخشهای کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل، باغداری، غذا، معدن، حصار کشی، دکوراسیون و سایر صنایع کاربرد وسیعی دارد. به طور مثال در ساخت و سازهای معماری استفاده عمده ای در تونل سازی، سیلو سازی، کف سازی، کانال‌های آب و ... دارد. از این محصول می توان به عنوان دیوار یا حصاری محکم و مطمئن استفاده کرد که دارای دوام و استحکام طولانی و قابل اطمینان است. داشتن چشمه‌های مربع شکل در آن سبب می شود تا تهویه هوا به راحتی صورت گیرد و در صورت آتش سوزی مسیر آب را مسدود نمی کند لذا جهت محافظت از حیوانات نسبتا بزرگ نیز مناسب است .

پرکاربردترین توری های شهر مفتول

توری پرسی از دیگر توری های پرکاربرد شهر مفتول می باشد که ساخته شده از مفتول گالوانیزه یا سیاه است که انواع مختلف و کاربرد زیادی دارد. توری پرسی یا فنس پرسی یا توری مشبک، این توری از جنس مفتول کششی آهن است که با فرآیند دنده و بافت تولید می شود. این نوع توری به شکل شبکه های مربعی و یا مستطیلی شکل است و به همین علت از لحاظ ظاهری شبیه توری های جوشی هستند. ولی همانطور که گفته شد مانند آنها در تقاطع مفتول ها جوشکاری ندارند و فقط مفتول ها به صورت تار و پود در هم تنیده می شوند.

از جمله کاربردهای توری پرسی می توان به صنایع پتروشیمی و پروژه های ساختمانی و حصارکشی برای باغ ها و محیط های باز, برای زه کشی  و ایجاد قفس برای حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کاربرد های فراوان این توری خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و دارای قیمت خیلی مناسبی بوده که به همین دلیل مورد استفاده و توجه اکثر مردم قرار گرفته است.

پرکاربردترین توری های شهر مفتول

برای خرید انواع توری باید به نوع نیاز خود توجه کنید و پس از شناسایی زمینه فعالیت و نیاز خود به این توری ها باید با کاربرد های آن ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین و کارآمدترین نوع آن را از شهر مفتول و از طریق مشاوران فروش آن متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز