خبرگزاری کار ایران

تستر ادکلن چیست ؟

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۳۲۳

شاید بار ها و بار ها اسم تستر ادکلن به گوشتان رسیده باشد ولی همیشه برایتان جای سوال بوده که تستر ادکلن چیست ؟در این مقاله سعی شده است اطلاعات کاملی درباره تستر های ادکلن ها در اختیار شما قرار دهیم و در ادامه برخی از پر طرفدار ترین عطر های زنانه و مردانه با تسترهایشان را به شما معرفی کنیم ، پس با ما همرا باشید.

تستر ادکلن ها چیست ؟

صنعت عطر و ادکلن در کشور های اروپایی صنعتی بسیار پیشرفته و قدیمی است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید در برخی کشور های اروپایی مثل فرانسه در دانشگاه ها رشته ی عطر سازی تدریس میشود .

این پیشینه قدیمی در این کشور ها باعث شده صنعت عطر و ادکلن پیشرفت قابل توجهی داشته باشد .

خود ادکلن ها بیش از 100 سال است که به صورت صنعتی به ظرفیت تولید بالا تولید میشوند ولی تسترها سابقه ی کمتری دارند.

در واقع تستر، ادکلنی است که شرکت های تولید کننده عطر آن را می‌سازند تا در اختیار فروشگاه های عطر و ادکلن قرار دهند تا خریداران زمانی که میخواهند رایحه ی یک عطر را تست کنند از آن استفاده کنند .

 با این کار فروشنده عطر مجبور نمی شود، برای معرفی رایحه ی یک ادکلن ، آن را باز کند و از حالت پلمپ خارج کند.

وجود تسترها ، باعث می‌شود که هیچ عطری قبل از رسیدن به دست مصرف کننده اصلی اش برای تست شدن باز نشود.

ویژگی ظاهری تستر ها چیست ؟

همیشه تسترها شیشه هایی مشابه تسخه اصلی دارند و از نظر کیفیت بسیار شبیه به شیشه ی اصلی ادکلن هستند ، البته در برخی مواقع به دلیل اهمیت کمتر نسبت به ادکلن اصلی ، دارای شیشه ای با کیفیت کمی پایین تر از شیشه ی اورجینال هستند.

شرکت های عطر ساز برای تفاوت بین تستر ها با عطر های اصلی و جلوگیری از فروش آن ها تفاوت های ظاهری مختلفی بر روی شیشه و جعبه ی آن ها ایجاد می‌کنند . برای مثال جعبه بیشتر ادکلن های تستر به رنگ سفید یا کاهی است و اغلب عبارت tester not for sale  روی آن ها دیده می‌شود.

البته جعبه برخی تستر ها دقیقا مثل جعبه ی اصلی ادکلن بوده ولی یا روی شیشه ی ادکلن عبارت tester حک شده است یا کیفیت ساخت شیشه پایین تر است.

همچنین در اکثر تستر ها روی شیشه ی ادکلن عبارت tester حک شده است .

تفاوت اصلی تستر ها با نسخه ی اورجینال در شیشه آن ها نداشتن کد کف جعبه در اکثر آن ها است .

آیا رایحه تستر ها با ادکلن اصلی تفاوت دارد؟

همانطور که در بالا بیان شد تستر ها هم توسط شرکت طراح خود عطر و ادکلن ساخته می‌شود ، بنابراین رایحه آن ها دقیقا شبیه به ادکلن اصلی است.

در واقع به دلیل اینکه تولید تستر و عطر اصلی در کمپانی سازنده ادکلن انجام می‌شود، تسترها هم تماما اورجینال هستند.

تفاوت اصلی تستر های ادکلن با ادکلن اصلی در ماندگاری است. تسترها به دلیل ماهیت خود که وظیفه‌ی تست شدن و ساخت رایحه را دارند نیازی به ماندگاری زیادی ندارند و ماندگاری آن ها بین 6 تا 8 ساعت می‌باشد.

چرا با اینکه تسترها قابل فروش نیستند ولی فروشنده‌ها آن‌ها را می‌فروشند؟

اگر سری به واردات عطر و ادکلن به کشور بزنیم ، مشاهده می‌کنیم وارد کننده‌های اصلی قیمت‌های متفاوتی بر روی باکس های ادکلن با تستر و بدون تستر می‌گذارند.

و مشاهده مبشود وارد کننده ها باکس های ادکلنی که دارای تستر هستند را با قیمت بالاتری می‌فروشند، در واقع فروشنده ی بازار از وارد کننده  تستر را خریده است و این موضوع باعث می‌شود این تسترها خود جداگانه با قیمت پایین تری از ادکلن اصلی به فروش برسند.

لازم به ذکر است که هر باکس ادکلن شامل 12 عدد ادکلن است و شرکت‌های وارد کننده روی هر باکس به عنوان ادکلن 13 ام یک تستر قرار می‌دهند.

آیا خرید تستر عطر و ادکلن کار درستی است؟

باتوجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت عطر و ادکلن خریدارن به سمت این رفته اند تا بتوانند عطر هایی ارزان تر با همان رایحه را بخرند.

و ماندگاری 6 تا 8 ساعته در مقابل قیمت پایین تر آن ها برای خریدارن قابل قبول است.

پس اگر میخواهید عطری با همان رایحه ولی ارزان تر داشته باشید خرید تستر یک گزینه مناسب است.

پرطرفدار ترین تستر ها کدام هستند؟

1 - تستر اونتوس کرید

ادکلن اونتوس کرید (aventus creed) که یکی از خوشبو ترین و پرطرفدار ترین ادکلن های مردانه است ،  دارای تستر است.

تستر ادوپرفیوم  اونتوس کرید در 2 نوع با جعبه اصلی و با جعبه کاهی است که بیشتر با حجم 120 میل آن ها می‌باشد.

قیمت این تستر نسبت به قیمت خود ادکلن که یکی از گران ترین عطر های مردانه است ، مقرون به صرفه است.

2 - تستر لانکوم لاویه ست بل  :

ادوپرفیوم lavie est belle  از برند lancom  نیز دارای تستر است که این تستر نیز مورد توجه بسیاری از خانم های خوش سلیقه قرار گرفته است.

از نکات جالب این تستر این مورد است که تستر لانکوم لاویه ست بل دارای جعبه ی سفید با چاپ زیبا بر روی آن است که چیزی از ادکلن اصلی کم ندارد.

تستر ادکلن چیست ؟

3- تستر جادور ادوپرفیوم از برند دیور :

ادوپرفیوم جادو نیز دارای تستری با ماندگاری بالا است که باعث شده مورد توجه علاقه مندان به زمینه عطر و ادکلن قرار بگیرد .

اگر تا به این لحظه رایحه ی jadore  از برند dior  را تجربه نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنم حتما این ادوپرفیوم را تجربه کنید.

تستر ادکلن چیست ؟

پیشنهاد طلایی

اگر تستر های دیگری را میخواهید امتحان کنید به شما پیشنهاد می‌کنم از فروشگاه اینترنتی درین عطر دیدن کنید تا با خیال راحت یک خرید مطمئن و شیرین را تجربه کنید.

درین عطر فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن است که تمام محصولات خود را برای شما عزیزان با ضمانت نامه 10 روزه اصالت ارائه میدهد و میتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

امیدوارم در این مقاله توانسته باشم تا حدی به اطلاعات شما در زمینه عطر و ادکلن بیافزایم.

شاد و پیروز و سرزنده باشید 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز