خبرگزاری کار ایران

چگونه هشتگ پربازدید بسازیم؟؟!

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۶۴

بنابراین ایجاد یک استراتژی هشتگ برای رشد صفحه شما بسیار ارزشمند است. در این مقاله ما در مورد انواع هشتگ های پربازدید آماده و بهترین هشتگ های مورد استفاده توسط ایرانیان در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

هشتگ‌های اینستاگرام هنوز هم یک راه موثر برای جلب توجه چشمان بیشتر و در نتیجه داشتن تعامل بالاتری در پست‌های شما در سال ۲۰۲۰ است. در واقع یک پست دارای هشتگ به طور میانگین ۱۲٫۵ درصد تعامل بیشتری را نسبت به پست بدون هشتگ دارد. بنابراین ایجاد یک استراتژی هشتگ برای رشد صفحه شما بسیار ارزشمند است. در این مقاله ما در مورد انواع هشتگ های پربازدید آماده و بهترین هشتگ های مورد استفاده توسط ایرانیان در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

چگونه هشتگ بسازیم ؟

مقدمه ساختن هشتگ در ابتدا شناخت ماهیت آن است این که هشتگ چیست؟. همانطور که در ابتدای این مطلب انواع هشتگ ها را بررسی کردیم و کاربرد آنها را با هم مرور کردیم به این نکته توجه داشته باشید که “چرا هشتگ می سازید؟” و بعد سراغ “چگونه هشتگ بسازیم؟” بروید. برای ایجاد، نوشتن و جاسازی هشتگ در پست های اینستاگرامتان مطابق دستور زیر عمل کنید:

  1. وارد اکانت اینستاگرام تان شوید و مراحل ساختن پست جدید یا ویرایش پست قبلی را طی کنید
  2. در قسمت کپشن و Write a Caption شروع کنید به نوشتن هشتگ و با نوشتن نماد # شروع کنید و بدون هیچ فاصله ای به سراغ کلمه اصلی بروید.
  3.  در این بین هشتگ های پیشنهادی اینستاگرام را که شامل این حرف یا کلمه می شود و با استقبال خوبی روبرو شده می بینید که اگر هشتگ مورد نظر شما در این بین است آن را انتخاب کنید
  4. اگر میخواهید از چند هشتگ استفاده کنید بعد از نوشتن هر هشتگ یک Space یا فاصله بگذارید و اگر کلمات یک هشتگ را میخواهید جداگانه نمایش دهید یک اندرلاین _ بین کلمات بزنید.
  5.  اگر هشتگ را بطور صحیحی زده باشید آبی رنگ می شود و با ضربه زدن بر روی آن می توانید نتایج مشابه آن هشتگ را در پست های سایر کاربران ببینید.

چرا هشتگ ها در اینستاگرام اهمیت دارند؟

استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفگیری شده برای پست ها و استوری های شما هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به مخاطبان جدید در اینستاگرام است و در نتیجه این اتفاقات می توان انتظار افزایش تعامل، دنبال کنندگان و مشتری های بیشتر برای بیزینس شما را داشت.

درست مانند توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی، هشتگ های اینستاگرام کار خود را به صورت سازمان دهی و دسته بندی محتواهای ویدیویی و عکس ها انجام می دهند. اگر شما اکانت پابلیکی در اینستاگرام داشته باشید و یک هشتگ در پست خود قرار دهید، این پست در صفحه مخصوص به هشتگ قرار داده شده برای تمامی کاربران اینستاگرام قابل مشاهده خواهد بود.

شناسایی انواع مختلف هشتگ ها

شناسایی انواع مختلف هشتگ ها یکی از حیاتی ترین موضوعات برای پیاده سازی یک استراتژی هشتگ موثر جهت دسترسی به مخاطبان هدف می باشد.

  • هشتگ های جامعه (Community Hashtags)
  • هشتگ های برندشده
  • هشتگ های کمپین

از کدام هشتگ‌ها استفاده کنیم؟

حالا از کدام هشتگ‌ها باید استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال، لازم است با مکانیزم جستجوی هشتگ اینستاگرام آشنا شویم. زمانی که یک هشتگ را جستجو می‌کنیم به صفحه آن می‌رویم و دو تب می‌بینیم. تب دیفالت که اول از همه باز می‌شود Top یا قسمت مربوط به موفق‌ترین پست‌ها در آن هشتگ است، و تب دوم که اگر روی آن بزنیم می‌توانیم محتوایش را ببینیم تب recent یا پست‌های اخیر با این هشتگ است.

زمانی که از یک هشتگ اینستاگرام پرطرفدار استفاده می‌کنیم رقابت ما با صفحه‌های بزرگتر و پرمشارکت‌تر دشوار است. مثلا وقتی از #عشق استفاده می‌کنیم همزمان با ما هزاران نفر دیگر هم این هشتگ را استفاده کرده‌اند و ممکن است پست آنها بالاتر از پست ما در قسمت Top دیده شود و پست ما در این تب کاملا گم شود. با این حال از آنجایی که احتمال دارد در تب recent پست ما در دقایق اول انتشار دیده شود، استفاده از این هشتگ‌های پرطرفدار به طور کلی منتفی نمی‌شود.

اسپمینگ در هشتگ گذاری

در نهایت و به عنوان کلام آخر، قصد داریم این موضوع را به شما یادآوری کنیم که استفاده بیش از حد از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام و هشتگ اینستاگرام اماده نتایج مناسبی برای پیج اینستاگرامی شما ندارد. تصور نکنید با انتخاب 20 هشتگ های معروف و پرطرفدار و قرار دادن آن زیر پست خود، قرار است تمامی مخاطبان این شبکه اجتماعی پست شما را مشاهده کنند. در اصل با این کار به الگوریتم های اینستاگرام میفهمانید که در حال انتشار یک پست بی محتوا و استفاده از روش های اسپمینگ هشتگ گذاری هستید.بهترین انتخاب، قرار دادن هشتگ های مرتبط و بهترین هشتگ های ایرانی و البته به تعداد مناسب در پیج اینستاگرامی تان است.

می توانید جدیدترین وبینارهای آموزش دیجیتال مارکتینگ را در ایسمینار ببینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز