خبرگزاری کار ایران

با استفاده از خدمات صفر شویی و سرویس پکیج دیواری به صورت تخصصی دیگر نگران هزینه های هنگفت نباشید

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۴۰۴

صفرشویی پکیج های دیواری برای اولین بار در ایران

سلام به همه دوستان و همراهان گرامی و سلامی مخصوص خدمت مصرف کنندگان پکیج های دیواری...

میخوام تو این مقاله شما رو با یکی از تخصصی ترین خدمات گروه فنی سرویسکاران 24 آشنا کنم.

با صفر شویی پکیج و سرویس تخصصی از پرداخت هزینه های ریز ریز و هنگفت جلوگیری کنید . صفر شویی پکیج دیواری به شدت قابل صرفه برای مشتری میباشد و با یک بار هزینه حده اقل به مدت یک سال به راحتی از پکیج دیواری استفاده میکند .

میخوام بخشی از خدمات ارائه شده تو این بخش رو براتون ذکر کنم :

  • عیب یابی و برطرف کردن مشکلات پکیج
  • تعمیر و سرویس پمپ سیرکولاسیون ، شیر کنترل گاز ، اگزوست فن ، برد ، مبدل حرارتی ، بایپاس و … در صورت غیر قابل تعمیر بودن اقدام به تعویض قطعه
  • تنظیم مناسب شعله گاز با فشارسنج میلی بار برای بالا بردن عملکرد پکیج
  • سرویس و بررسی فن تخلیه دود یا اگزوست فن و شستن و تمیز کردن پروانه و شستشوی شیپوری و دو شیلنگ کردن پرشر هوا

مراحل صفرشویی پکیج به این صورت هستش که دستگاه توسط تکنسین مربوطه و مجاز به کارگاه انتقال پیدا میکنه همکاران داخل کارگاه شروع به دمونتاژ دستگاه میکنند و تمامی قطعات پکیج رو باز میکنن و پس از چک کردن قطعات و سرویس قطعه در صورت سلامت قطعه مجدد روی پکیج بسته میشود

ما در عین حال خدمات صفر شویی پکیج های ایران رادیاتر ، بوتان و گلدیران را ارائه میدهیم

سرویس پکیج ایران رادیاتور

دوستان شرکت ایران رادیاتور یکی از بهترین تولید کننده های پکیج های دیواری هستش و رزومه خوبی داره و مدل های مختلفی رو تولید و به بازار ارائه داده است.

حالا قبل از اینکه مزایای سرویس پکیج رو توضیح بدم میخوام یکی از ایرادات دستگاه در مقابل عدم سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت سالیانه رو براتون خیلی مختصر و مفید شرح بدم:

علت سرد و گرم شدن آب پکیج از چیست؟

یکی از عمده سوال هایی هست که اکثر کاربرای ما از ما میپرسن و اونم دلیلش 4 مورد هستش:

  1. جرم داشتن مبدل های اصلی و یا ثانویه به دلیل عدم سرویس
  2. نوسان در آب سرد ورودی پکیج
  3. معیوب بودن ntc مصرفی
  4. تنظیم نبودن شعله دستگاه

به غیر از ایرادی که در بالا مطالعه کردید خیلی ایراد و مشکلات دیگری در دستگاه به وجود میاد که با سرویس به موقع و استفاده از خدمات صفر شویی جلوی این مشکلات را به راحتی میتوانید بگیرید .

بزارید یه مثال بزنم تا بهتر متوجه موضوع بشید:

شما یه خودرو میخرید و تا چند سال اول فقط از ماشین استفاده میکنید و هیچ هزینه ای جهت سرویس دوره ای خودرو و تعویض روغن و فیلتر و دیگر قطعات نمیکنید..خوب بعد از 2 سال استفاده چه اتفاقی برای خودرو شما میفته؟

بله درسته مجبور به پرداخت هزینه هنگفتی میشید اما با چکاپ و سرویس دوره ای از پرداخت هزینه های بالا جلوگیری میکنید و همیشه خودرویی سالم خواهید داشت . حال پکیج های دیواری هم دقیقا از این موضوه مستسناع نیستن باید هر ساله سرویس و چک شوند تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

سرویس پکیج بوتان

پکیج های بوتان هم مانند ایران رادیاتور دقیقا نیاز به سرویس سالیانه دارند .

شرکت بوتان یکی از شرکت های قدمت دار در بخش تولید وسایل گازسوز میباشد و محصولات و خدمات خوبی به مشتریان ارائه میدهد و مانند شرکت های دیگر مدل های مختلفی را به بازار ارائه داده است و من به شما این تضمین رو میدم در صورت سرویس سالیانه پکیج میتونید سالیان سال با پردات هزینه کم از دستگاه استفاده بهینه کنید .

شاید بخواید بدونید هزینه صفر شویی و سرویس پکیج بوتان به چه مبلغ میباشد که باید خدمتتون عرض کنم هزینه خدمات صفر شویی در سال 99 از مبلغ 300 هزار تومان تا 400 هزار تومان متغیر میباشد ودلیل نوسان قیمت محل نصب پکیج ، منطقه مسکونی و دیگر موارد میباشد.

سرویس پکیج گلدیران

گگلدیران یا ال جی یکی از برند های قوی بازار میباشد که عموما در بازار صوتی تصوری بسیار نام ال جی را شنیده ایم اما باید خدمتتون عرض کنم شرکت ال جی یا گلدیران پکیج دیواری هم تولید میکند و با مدل های معروفی که در ایران وجود دارد مانند : پایونییر ، پرستیژ و مکث الیت عرضه میشوند .

دوستان عزیز پکیج گلدیران مدل مکث الیت و پرستیژ به علت اینکه قطعاتشون یه کم سخت پیدا میشه اکثر تعمیر کارا از این دو مدل فراری هستن ولی مدل پایونییر تغریبا مثل ایران رادیاتور و یبوتان خوش تعمیر هستش و قطعات این مدل ب راحتی در بازار پیدا میشود .

عزیزانی که میخوان درباره سرویس پکیج گلدیران و مزایا و معایب این برند اطلاعات خوب و مفیدی کسب کنم میتونن به صفحه مربوطه که من براتون لینک میکنم مراجعه کنند 

سرویس پکیج گلدیران پایونییر ، مکث الیت و پرستیژ

تعمیرات مبدل پکیج های تک مبدل دو منظوره با 6 ماه ضمانت

آره درست متوجه شدید تعجب نکنید دیگه اون دوران که مبدل پکیج های دیواری سوراخ میشد و هیچ راهی جز تعویض نبود گذت ، امروزه ما خدمات تازه ای ارائه میدهیم که تمامی مبدل های پکیج های دیواری از قبیل :

ایران رادیاتور ، بوتان ، فرولی ، بوش کلاسیک و دیگر برند های بازار را از قبیل تک مبدل دو منظوره و دو مبدل را تعمیر میکنیم با 6 ماه ضمانت کتبی

اجازه بدید یک توضیح کوتاه و مختصر درباره مبدل های دو منظوره بهتون بدم تا راحت تر متوجه این موضوع شوید:

پکیج های تک مبدل دومنظوره یک مبدل بیشتر ندارن و در داخل مبدل لوله هایی تعبیه شده که آب مدار گرمایش و آب مدار مصرفی از طریق دو مدار مختلف در یک مبدل چرخش میکنند و در حین استفاده از آب مصرفی تبادل حرارتی بین آب مدار گرمایش و مصرفی انجام میگیرد .

حال اگر این دو مدار به یکدیگر راه پیدا کنند و آب مدار گرمایشی با آب مصرفی مخلوط شود فشار بار پکیج بالا میرود و در آخر شیر 3 بار دستگاه آب را تخلیه میکند تا به دستگاه آسیب نرسد .

تا چند سال پیش این مشکل قابل حل نبود اما ما تغریبا 2 سال هست که به صورت حرفه شروع به تعمیر مبدل پکیج های دیواری کرده ایم و یازخورد فوق العاده خوبی هم داشتیم و تونستیم تو شرایط کنونی کمک حالی به بعضی از کاربران و مشتری هامون باشیم به این صورت که از تمام مناطق و شهرهای ایران برای ما مبدل ارسال میکنند و پس از 48 ساعت مبدل رو با همون بسته بندی براشون ارسال میکنیم .

درباره ضمانت 6 ماهه مبدل ها خدمتتون عارض که کل مبدل رو ما ضمانت میکنیم نه فقط قسمتی که تعمیر کرده ایم و به شما این اطمینان رو میدیم با خیالی آسوده از مبدل استفاده کنید. 

حالا بزارید یه نگاهی به این موضوع بندازیم که علائم سوراخ شدن مبدل در پکیج چیست؟

1) افت بار پکیج

2) بالا رفتن فشار پکیج

اگر مبدل از بیرون سوراخ باشد آب از داخل مبدل خارج میشود و به بیرون دستگاه ریزش پیدا میکند که نشانگر این است مبدل از بیرون سوراخ شده است وفشار بار دستگاه کم میشود .

اگر پکیج منزل شما از نوع تک مبدله دو منظوره باشد و فشار بار دستگاه بالا برود نشانگر این است مبدل از داخل سوراخ شده است و آب مصرفی به آب گرمایشی ارتباط پیدا کرده است .

کلام آخر :

با صفرشویی و یا سرویس سالیانه پکیج از پرداخت کردن هزینه های مختلف در طول یک سال جلوگیری کنید و با پرداخت هزینه مناسب برای حده اقل یک سال به راتی از دستگاه استفاده کنید .

در صورت عدم سرویس استاندارد توسط افراد غیر حرفه ای میتوانند هزینه های بیشتری را برای شما رقم بزنند و به شما ضرر برسانند پس لطفا در انتخاب کردن شرکت ، نیرو ، تکنسین و یا مغازه دار دقت بفرمایید.

گروه فنی سرویسکاران 24 با سابقه درخشان در راستای تاسیسات خانگی ارائه دهنده خدمات تاسیسات در تمام نقاط تهران میباشد .

ثمره اعتماد شما ، اعتبار ما میباشد

نویسنده : باران شاه محمدی تابستان 99

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز