خبرگزاری کار ایران

برگزاری آنلاین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۳۱

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش روز سه شنبه 18 شهریورماه 99 به صورت آنلاین و با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، بازرس قانونی، حسابرسان مستقل و تعدادی از سهامداران در محل گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در این مجمع که با رعایت دقیق پروتکل های ستاد ملی کرونا و بورس تهران( ضرورت برگزاری مجمع به صورت آنلاین و با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران) برگزار شد، علی ابراهیمی، رییس هیات مدیره و امیرخسروفخریان، مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 98 و  برنامه های آتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را ارائه نمودند.

امیرخسرو فخریان، مدیرعامل افق کوروش ضمن ارائه گزارش عملکرد فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال مالی منتهی به 29 اسفند 98 گفت: در حال حاضر دو هزار و 136 فروشگاه این شرکت در 370 شهر فعال هستند و 2720 کالا در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی افزود: رشد سهم بازار این شرکت از 2.1 درصد به 3 درصد رسید که رشد 43  درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیان اینکه 120 فروشگاه اسفند سال گذشته افتتاح شده است گفت: فروش خالص با رشد 74 درصدی از 5241 میلیارد تومان به 9116 میلیارد تومان رسید و سود خالص شرکت با رشد 78 درصدی از 298 میلیارد تومان به 515 میلیارد تومان افزایش یافت.

فخریان خاطرنشان کرد: ارزش بازار شرکت در زمان ورود به بورس 1700 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر به 19 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: فروش خالص شرکت 9158، سود عملیاتی 517 میلیارد تومان و سود خالص شرکت 515 میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش با بیان اینکه وجوه نقد ناشی از عملیات شرکت 1073 میلیارد تومان است تاکید کرد: سود هر سهم امسال به 515 تومان رسیده است.

فخریان با تاکید بر اینکه جمع دارایی شرکت 2637 میلیارد تومان و بدهی شرکت 1989 میلیارد تومان است، افزود: نرخ بازدهی دارایی‌ها 25 درصد و نرخ بازدهی دارایی دارندگان سهام 98 درصد است.

در ادامه مجمع، بازرس قانونی و حسابرس مستقل گزارش خود را به حضار ارائه و سپس صورت های مالی منتهی به 98/12/29 مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. تعیین بازرس و حسابرس قانونی و حق الزحمه بازرسی و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت و همچنین تصویب تقسیم سود سهام پیشنهادی هیات مدیره از جمله دیگر موارد مصوب در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروسگاه های زنجیره ای افق کوروش بود.

 بر اساس مصوبات این مجمع، موسسه حسابرسی فراز مشاور دیلمی پور (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل شرکت و موسسه بیات رایان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب و حق الزحمه حسابرس مستقل و بازرس قانونی به هیات مدیره شرکت تفویض شد.

در انتهای این مجمع، روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی‌های شرکت در سال مالی جاری انتخاب و پاداش هیات مدیره برابر با 450 میلیون تومان و سود سهام به مبلغ 5000 ریال سود به ازای هر سهم مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز