خبرگزاری کار ایران

دیسپنسر ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۸۴۶

فراگیر بودن ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده تا انسان‌ها به فکر خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک باشند. چرا که که رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند جان همه‌ی افراد سالم را هم به خطر بیندازد. بیمارستان‌ها، محیط‌های اداری، محیط‌های عمومی، مراکز آموزشی و حتی محیط داخل خانه هم به دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک نیاز دارند.

البته تنها خرید یک دستگاه ضدعفونی کننده، به طور حتم سبب تقلیل ریسک ابتلا به کرونا نمی‌شود. بلکه دستگاه ضدعفونی کننده‌ای کاربردی است که نیاز نباشد هر فردی با آن تماس فیزیکی داشته باشد. در این متن به معرفی یک دیسپنسر دست اتوماتیک ایده‌آل و عامه‌پسند می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب و خریدی موفق را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک وین طب

شرکت تجهیزات پزشکی وین طب ضدعفونی کننده دست اتوماتیک ایرانی را جهت رفع نیاز عموم مردم در محیط‌های مختلف شخصی و عمومی، به بازار عرضه کرده است. این دستگاه ایرانی که به راحتی و با کمترین هزینه می‌تواند در اختیار مشتریان قرار گیرد، قابلیت‌های گوناگونی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بررسی ویژگی‌های دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

  1. با دیسپنسر دست اتوماتیک هیچ گونه تماس فیزیکی با دستگاه نخواهید داشت

بیماری‌های ویروسی در اثر تماس فیزیکی با دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست شیوع بیشتری پیدا می‌کنند. ضدعفونی کننده دست اتوماتیک از نظر کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌های ویروسی ارزشمند می‌باشد. چرا که افراد بدون تماس فیزیکی قادر هستند دست‌های خود را با محلول ضدعفونی کننده شستشو بدهند. چرا که دیسپنسر دست اتوماتیک دارای سنسور است. سنسور این دستگاه به صورت غیر تماسی و از نوع آلتراسونیک می‌باشد.

بخش نازل دیسپنسر اتوماتیک می‌تواند تا 110 سانتی‌متر نیز مایع ضدعفونی کننده را بپاشد. به همین خاطر، لزومی ندارد تا افراد دستان‌شان را به محفظه‌ی نازل خیلی نزدیک کنند. دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک روش‌های متعددی برای پاشش مایع محلول از مخزن خود دارد. به طور حتم، شما دستگاه ضد عفونی کننده‌ای را دیده‌اید که مواد ضدعفونی کننده را همانند اسپری بر روی دست می‌پاشد. به این دستگاه، دیسپنسر دست اتوماتیک پودری می‌گویند. البته غیر از این روش، چندین روش دیگر نیز برای پاشش محلول ضدعفونی کننده دست وجود دارد.

  1. دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک برای هر نوع مکان عمومی قابل نصب است

از مزیت‌های عامه‌پسند این دستگاه ضدعفونی کننده دست می‌توان به کوچک بودن ابعاد آن اشاره نمود. به صورتی که در همه‌ی مکان‌های پرجمعیت می‌توانید آن را نصب کنید. ارتفاع این دستگاه 24 سانتی‌متر است. دو محور افقی بالا و پایین دیسپنسر دست اتوماتیک به ترتیب، 29 و 30 سانتی‌متر هستند.

  1. انواع مواد ضدعفونی کننده را می‌توانید در دستگاه ضد عفونی کننده دست بریزید

ساختار ضدعفونی کننده دست اتوماتیک به نوع خاصی از مواد شوینده دست حساس نیست. لذا دست شما در انتخاب محلول ضدعفونی کننده، باز می‌باشد.

  1. گنجایش مایع ضدعفونی کننده در دیسپنسر دست اتوماتیک مشخص می‌باشد

با بررسی ویژگی‌های بدنه‌ی ضدعفونی کننده دست اتوماتیک متوجه می‌شوید که به چه میزان مایع ضدعفونی کننده می‌توانید در آن بریزید. کل میزان مایع ضدعفونی کننده دست در نمودار کنار بدنه‌ی این دستگاه مشاهده می‌شود. این نمودار مدرج است و به سهولت می‌توانید میزان مایع داخل مخزن را ببینید. گنجایش مخزن این دستگاه بیشتر از 1.5 لیتر است. این درحالی است که گنجایش مایع ضدعفونی کننده در دستگاه ضدعفونی کننده پدالی، کمتر از 1 لیتر می‌باشد و مدام باید به فکر افزودن مایع ضدعفونی کننده باشید.

دیسپنسر ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

همچنین در قیمت رویی سطح دیسپنسر دست چشمی ، مقدار مایعی که هم‌اکنون در دستگاه وجود دارد، مشخص است. این مقدار با LED به افراد نمایش داده می‌شود.

  1. تعداد دفعات اسپری دستگاه ضد عفونی کننده دست هوشمند ، زیاد است

در تعداد دفعات اسپری ضدعفونی کننده دست هوشمند هیچ محدودیتی وجود ندارد. این دستگاه می‌تواند تا 5000 باز نیز محلول ضد عفونی کننده دست را برای افراد بپاشد. لذا این دستگاه‌ها، برای محیط‌هایی که روزانه هزاران انسان در آن محل رفت و آمد می‌کنند، سازگاری دارند.

  1. دیسپنسر دست چشمی

  2. ، عمر مفید طولانی مدتی دارد

جنس بدنه‌ی ضدعفونی کننده دست هوشمند می‌تواند فلزی، پلاستیکی یا ترکیبی از هر دو باشد. دیسپنسر وین طب از جنس فلز و فلکسی است، که در مقایسه با سایر دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست، ماندگاری و دوام بیشتری دارد. به هنگام خرید ضد عفونی کننده دست اتوماتیک بحث دوام و ماندگاری دستگاه هم برای فرد یا مجموعه‌ی مصرف کننده مطرح است. چون رعایت بهداشت فردی چیزی نیست که به دوره شیوع کرونا، محدود باشد. علاوه بر ماندگاری، ارگونومی زیبا و منحصربه‌فرد دستگاه ضد عفونی کننده دست موجب می‌شود که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

  1. دیسپنسر دست چشمی به برق شهری متصل می‌شود

خرید ضدعفونی کننده دست اتوماتیک بدون توجه به قابلیت‌های آن، اشتباه است. برای نمونه، شما باید بدانید که این دستگاه به چه صورت می‌تواند کارایی داشته باشد تا بتوان از آن استفاده نمود. این دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک به برق شهری اتصال پیدا می‌کند. به همین خاطر، نیازی نیست که شما مدام به فکر تهیه‌ی باتری باشید.

  1. دستگاه ضد عفونی کننده دست وین طب را به سه حالت می‌توانید در محیط نصب کنید

دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک در 3 حالت مختلف نصب می‌شود و شما می‌توانید این دیسپنسر دست اتوماتیک را به سه حالت رومیزی، دیواری و ایستاده استفاده کنید.  

دیسپنسر ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

  1. قیمت ضدعفونی کننده دست اتوماتیک

قیمت این ضد عفونی کننده دست اتوماتیک ایرانی یکی دیگر از ویژگی‌های درخشان آن می‌باشد. مطمئنا قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست برای خریداران از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به کارایی و سهولت استفاده از آن، مبلغ 1٫730٫000 هزار تومان، برای مصرف کننده مناسب است. در صورت درخواست پایه ایستا هم قیمت دستگاه ضدعفونی کننده دست  تا 1٫930٫000 تومان هم برآورد می‌شود.

شرکت بازرگانی وین طب، ارائه کننده دیسپنسر دست اتوماتیک و سایر محصولات تجیزات پزشکی

انواع ضدعفونی کننده دست اتوماتیک را باید از فروشگاه‌هایی تهیه کنید که فعالیت تخصصی در زمینه‌ی تجهیزات پزشکی داشته باشد. وین طب، مجموعه‌ای است که به کیفیت محصولات خود، نگاه ویژه‌ای دارد. این مجموعه کالاهای طبی و پزشکی از جمله انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک را در کمترین زمان به تمام نقاط ایران ارسال می‌کند. ویژگی‌های دیگر وین طب عبارتند از:

  • ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان در بخش فروش انواع تجهیزات پزشکی
  • تامین کننده و وارد کننده‌ی بزرگ لوازم پزشکی در سراسر کشور
  • پخش عمده‌ی تجهیزات پزشکی
  • بررسی تمامی ابعاد اقلام پزشکی در فروشگاه آنلاین
  • قیمت منصفانه‌ی اقلام طبی و پزشکی
  • درج قیمت‌های به روز در سایت اینترنتی وین طب
  • گارانتی 6 ماهه پس از خرید تجهیزات پزشکی
  • ارائه‌ی توضیحات ویدئویی جهت استفاده از وسایل پزشکی خریداری شده

از دیگر محصولات وین طب می توان به پالس اکسیمتر چویس مد اشاره کرد که با واردات مستقیم این محصول اقدام به فروش با قیمت بسیار مناسب نسب به رقبا کرده اند لذا برای خرید پالس اکسیمتر چویس مد هم می توانید از وین طب بازدید کنید . 

اطلاعات بیشتر در سایت وین طب :

www.vinteb.com

09124510683 مهندس جوادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز