خبرگزاری کار ایران

هیجان بیشتری را در طول یادگیری زبان انگلیسی تجربه کنید

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۷۸۶

شاید اگر تا همین 5 ماه پیش چنین جمله ای را در تبلیغات و بیلبوردها می دیدم تنها عکس العملی که می توانستم داشته باشم، مسخره کردن و خندیدن بود مسلما با خود می گفتم «تنها چیزی که در طول رفتن به کلاس های زبان تجربه نمی کنم همین هیجان است.» اما حالا با اجرای یک روش جدید نظرم کاملا عوض شده!

وقتی به همین چند ماه پیش فکر می کنم، این که بعد از دانشگاه و با تمام خستگی های زیاد و با وجود ترافیک سنگین خیابان ها خودم را تا کلاس زبان می رساندم، با خود می گویم «من چه زجری می کشیدم.» وقتی هم وارد کلاس می شدم و استاد می آمد شاید فقط نیمی از من درکلاس حضور داشت، نیمه دیگر یا خواب بود یا به تکالیف و کارهای عقب افتاده ی دانشگاه فکر می کرد. مخلص کلام، چنان سختی را در کلاس های حضوری تجربه می کردم که گاهی فکر می کردم آیا واقعا چیزی هم یاد می گیرم؟ چرا که کلاس حضوری زبان انگلیسی هیچ جذابیتی برایم نداشت و فکر می کردم این رفت و آمدم تا کلاس کاملا بیهوده است.

 

در طول کلاس استاد تنها زمان داشت که درس هر جلسه را آموزش بدهد و حل کردن چند تمرین کوتاه بسنده می کرد، در واقع فرصتی نداشتیم تا حداقل گرامرها را آن قدر تمرین کنیم تا ملکه ذهن مان شود. به همین دلیل هم حدود 5 ماه پیش در یک تصمیم ناگهانی رفتن به کلاس آموزش زبان انگلیسی را از برنامه روزانه ام حذف کردم. اما این تازه شروع یک ماجرای هیجان انگیز برای من بود.

زمان آموزش های سنتی به سرآمده

این روزها که بازار یادگیری زبان های خارجی خصوصا زبان انگلیسی، داغ داغ است. دیگر وقت آن رسید به روش های نوین و جدید روی آورد. مسلما هریک از شما هم مانند من دوست ندارید پس از روزها و ساعت های بسیار که صرف رفتن به کلاس های زبان می کنید، بازهم نتوانید حتی یک جمله ساده به زبان بیاورید. برای رفع این مشکل هم باید به تمرین و تکرار مداوم بپردازید، کاری که دقیقا من در این 5 ماه انجام می دهم. باید خداقل روزانه 20 تا 30 دقیقه به یادگیری زبان انگلیسی مشغول باشید. شاید تعجب کنید و بگویید: «یعنی هر روز به کلاس بروم؟ مگر می شود؟» تعجب نکنید، همان طور که گفتیم که دیگر زمان روش های سنتی آموزش گذشته؛ وقت آن رسیده که برای کسب موفقیت بیشتر در فراگیری این دانش پرطرفدار، به ابزار و وب سایت های معتبر امروزی روی بیاورید.

هیجان بیشتری را در طول یادگیری زبان انگلیسی تجربه کنید

من به شخصه عاشق یادگیری زبان انگلیسی بودم اما متاسفانه روند تکراری و قدیمی در کلاس های حضوری موجب شد که برای مدتی از این زبان متنفر شوم، چرا که جز خستگی چیزی برایم نداشت! اما خوشبختانه بعد از گذشت مدتی حس علاقه و عشق من به این زبان کاربردی دوباره بازگشت. اگر شما هم به زبانی مثل انگلیسی علاقه دارید و طرفدار پروپا قرص آن هستید، پس نگران وقت یا هزینه نباشید. همان طور که گفته شد با تغییرات بسیاری که این روزها در تکنولوژی انجام شده و روش های آموزش نوینی که ارائه شده است نیازی نیست غصه ترافیک سنگین خیابان ها و پیدا نکردن جای پارک و کلاس های خسته کننده با روش های آموزش قدیمی و سنتی را بخورید. خوشبختانه روش های نوین و جدیدی برای یادگیری زبان خارجی ارائه شده است. وب سایت ارائه آموزش آنلاین من و زبان این فرصت را در اختیار تمام علاقه مندان به زبان های خارجی خصوصا انگلیسی گذاشته تا بدون رفتن به کلاس های حضوری زبان یاد بگیرند.

شاید برای تان جالب باشد که بدانید تنها دلیلی که افراد نتیجه مثبتی در این راه نمی گیرند، روشی است که برای فراگیری زبان انتخاب می کنند. من و زبان به شما می گوید که با اختصاص دادن تنها 20 دقیقه در روز و در خانه، محل کار، دانشگاه یا حتی در طول سفر می توانید با تمرین و تکرار به فراگیری این زبان پرکاربرد بپردازید. تعجب نکنید، همان طور که گفتیم که دیگر زمان روش های سنتی آموزش گذشته؛ وقت آن رسیده که برای کسب موفقیت بیشتر در فراگیری این دانش پرطرفدار، به ابزار و وب سایت های معتبر امروزی روی بیاورید. می پرسید چطور؟

هیجان بیشتری را در طول یادگیری زبان انگلیسی تجربه کنید

من و زبان در خانه به شما انگلیسی می آموزد

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده بود رفتن به کلاس زبان برایم مثل کابوس باشد، مشغله بسیار زیادم بود. این که تقریبا 4 روز در هفته از صبح تا شب در دانشگاه بودم و بعد از آن باید با تمام آن خستگی خودم را تا کلاس می رساندم برایم بسیار سخت و طاقت فرستا بود. شاید شما هم شاغل باشید، شاید هم محصل هستید و بیشتر وقت خود را در مدارس و دانشگاه ها می گذارنید، در این صورت قطعا تمایل دارید که وقت باقی مانده خود را بیشتر در خانه بگذارنید و استراحت کنید؛ این جاست که یادگیری آنلاین زبان به میان می آید و نقشش پررنگ می شود. لحظه ای را تصور کنید که از دانشگاه یا از سرکار به خانه باز می گردید، خسته هستید و نمی توانید پشت فرمان بنشینید و تا کلاس زبان بروید. مدام هم با خود می گویید که ای کاش راهی بود تا در خانه آموزش می دیدم. من و زبان این آرزوی شما را به واقعیت رسانده.

ما یک روش مناسب با تست رایگان در اختیارتان می گذاریم! وب سایت آموزش زبان های خارجی من و زبان در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس شماست تا به کمک آن به یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های دیگر بپردازید. تنها با چند کلیک ساده در سایت ثبت نام کنید و در کمتر از 5 دقیق یکی از اعضای من و زبان شوید. همان طور که گفتیم با توجه به ازدیاد کلاس ها و معلم های قلابی، اعتماد کردن کار دشواری است ولی ما با ارائه یک هفته تست رایگان آموزش زبان، اعتماد شما را جلب می کنیم.

اگر به دنبال روشی نوین هستید که علاوه بر یادگیری لغات، اصطلاحات، گرامر، مکالمه و ... به تمرین و تکرار مداوم آن ها بپردازید، من و زبان دقیقا همان چیزی است که دنبالش هستید. این وب سایت آموزشی با طراحی بی نظیرش به شما اجازه می دهد که تا هرچقدر که می خواهید، تمرین کنید. پس همین حالا دست به کار شوید، وارد وب سایت من و زبان شوید و آینده ی خودتان را تغییر دهید و روشی نوین از فراگیری زبان انگلیسی را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز