خبرگزاری کار ایران

خود را برای مهاجرت به کانادا ارزیابی کنید

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۷۷۸

هر فردی در طول زندگی خود تصمیمات بسیاری را می‌گیرد. گرفتن این تصمیمات روند و مسیر زندگی او را تغییر می دهد. بنابراین باید سعی کنیم قبل از هر اقدام یا تصمیم به انجام کاری درباره آن تحقیق کنیم و با برنامه ریزی و ارزیابی های لازم وارد عمل شویم.

 مهاجرت یکی از مواردی است که باید درباره آن به خوبی فکر کنید. باید فکر کنید که هدف شما از مهاجرت چیست؟ بهترین روش برای مهاجرت کدام است؟ آیا بعد از مهاجرت شرایط بهتری در انتظار شماست و زندگی بهتری خواهید داشت؟ همه این موارد باید مورد ارزیابی قرار بگیرند تا متوجه شوید که اصلا شرایط مهاجرت را دارید یا خیر. بنابراین اگر شما هم مایل هستید که به کانادا مهاجرت کنید، ولی دقیقا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؛ خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

برای اخذ اقامت کانادا چه به صورت موقت و چه به صورت دائم، نیاز است که شما اطلاعات به روز و دقیقی از قوانین مهاجرت به کانادا و شرایط مهاجرت به کانادا در سال جاری را داشته باشید. اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید ابتدا باید فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید. در این فرم مشخصات و تحصیلات، میزان دارایی  و استعدادهای هنری شما مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که شرایط شما با یکی از روش های مهاجرت به کانادا مطابقت داشته باشد وکلای موسسات حقوقی از جمله پارسی کانادا با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند. پارسی کانادا مجری مستقیم موارد مهاجرتی به کانادا می باشد. این موسسه با سوابق درخشان در این زمینه راهگشای شما در این مسیر خواهد بود. بیش از 200 پرونده مهاجرتی با موفقیت صد در صدی توسط وکلا و کارشناسان پارسی کانادا به نتیجه رسیده اند. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت می پردازیم و شما می توانید با ارزیابی مناسب راه خود را برای مهاجرت به کانادا پیدا کنید.

ارزیابی روش های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا در سال 2020 با روش های زیر امکان پذیر می باشد که عبارتند از:

  • ویزای توریستی کانادا
  • ویزای سرمایه گذاری کانادا
  • ویزای خود اشتغالی کانادا
  • ویزای ازدواج و نامزدی کانادا
  • ویزای تولد کانادا
  • ویزای کاری کانادا
  • ویزای تحصیلی کانادا

افراد زیادی از اقصی نقاط دنیا در جستجوی مقصدی مناسب برای مهاجرت و اتخاذ روشی ایده ‌آل و بهینه برای رسیدن به این هدف می باشند. در این میان برخی از افراد به دنبال مهاجرت به اروپا و حوزه شینگن و یا دریافت ویزای کشورهای برتری نظیر استرالیا، انگلیس و یا آمریکا هستند، اما اغلب به دلایل مختلفی همچون هجوم آوردن پناهندگان غیرقانونی و تمایل نداشتن این گونه کشورها به پذیرش مهاجر جدید، با قوانین و موانع سختی مواجه شده و از ادامه مسیر منصرف می شوند.

خود را برای مهاجرت به کانادا ارزیابی کنید

به طور کلی کانادا به عنوان یکی از ۱۰ کشور قدرتمند برتر و دومین کشور پهناور دنیا و برخورداری از تنها حدود 40 میلیون جمعیت، همچنان یکی از جذاب ‌ترین مقاصد اصلی مهاجرت محسوب می ‌شود. به دلیل وجود مزایایی همچون آزادی ‌های اجتماعی، چند زبانه و چند فرهنگی بودن، فرصت‌ های شغلی زیاد و بازار کار فعال و موفق، استاندارد بالای آموزشی، خدمات درمانی به صورت رایگان، رفاه اجتماعی بالا، خدمات دولتی متنوع و مفید، امنیت بالا و مواردی از این قبیل، کشور کانادا از محبوبیت بسیار زیادی در بین شهروندان بومی و مهاجران برخوردار می باشد.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

مهاجرت به کانادا کار نسبتا ساده ای است ولی پیش از آن نیاز به تحقیقات بسیاری دارد زیرا اگر در مدارک و شرایط نقص داشته باشید، به راحتی رد می شوید؛ ولی اگر با راهنمایی درست، مسیر مناسب را انتخاب کرده باشید به راحتی می توانید از مهاجرت به کانادا لذت ببرید. در واقع اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید باید با برنامه ریزی دقیق شروع کنید.

مراحل زیر را برای ارزیابی مناسب خود برای مهاجرت حتما بررسی نمایید:

  • مشورت با کسانی که در کانادا زندگی می کنند و اقامت دائم این کشور را دارند.
  • انتخاب یکی از روش های مهاجرت که  فکر می کنید بسته به شرایط برایتان مناسب است.
  • تهیه و جمع آوری مدارک لازم بر اساس روشی که انتخاب نموده اید.
  • مشورت با وکلای مهاجرتی پارسی کانادا برای تضمین دریافت نمودن ویزای کانادا.
  • فراهم نمودن و پرداخت هزینه های مهاجرت به کانادا.
  • دریافت ویزای خود از پارسی کانادا.
  • دریافت کردن سوشیال نامبر در کانادا.

خود را برای مهاجرت به کانادا ارزیابی کنید

همراهان عزیز پارسی کانادا، اگر عزم خود را برای مهاجرت به کانادا جزم کرده اید، با بررسی ‌هایی که در مورد امتیاز بندی برای مهاجرت به کانادا انجام می‌ دهید، می‌ توانید یک سنجش نسبی از میزان موفقیت ‌تان در این زمینه بدست بیاورید. در مهاجرت به کانادا امتیازبندی به دو حالت 100 و 1200 امتیازی مورد محاسبه قرار می گیرد. در این امتیاز بندی ها، امتیازی که شما را واجد شرایط برای اقامت دائم کانادا می نماید، حداقل 67 امتیاز است.

امتیاز بندی‌ های انجام شده بر اساس شرایط سن، تحصیلات، مدرک زبان، سابقه کار، جاب آفر و یا داشتن اقوام درجه یک و همچنین مجرد یا متاهل بودن شما تعیین می ‌گردد. در این سیستم امتیاز شما را دو بار مورد سنجش قرار می دهند. بار اول از امتیاز 100 بررسی می ‌شود تا در صورتی که امتیاز بالای 67 را کسب نمودید، امتیازتان از 1200 محاسبه ‌گردد. مفتخریم که در مسیر رشد و تعالی زندگی شما نقش داریم و امیدواریم که همواره بتوانید در هر کجای دنیا که هستید بهترین و ایده آل ترین شرایط را در تمامی مراحل عمر تجربه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز