خبرگزاری کار ایران

تور کیش ارزان | تور کیش هتل ترنج | هتل داریوش | ندا بال آسمان

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۷۷۴

کیش به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران است. وجود امکانات گسترده در جزیره کیش باعث شده است تا بسیاری از افراد این جزیره را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. هتل ترنج کیش به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت در این جزیره باشد.

چگونه تور کیش هتل ترنج را رزرو کنیم؟

آژانس ندا بال آسمان به عنوان مجری اصلی تور کیش رزرو تور را برای مسافران راحت‌تر کرده است و شما می‌توانید با تماس با شماره ۴۴۳۷۸۲۱۵-۰۲۱ به سادگی تور خود را رزرو نمایید. جزیره کیش در قلب آب‌های خلیج فارس یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری در کشور است که انواع و اقسام امکانات برای اقامتی دل‌انگیز در آن وجود دارد به طوری که علاقه‌مندان به انواع تفریحات و امکانات از جمله کسانی که تمایل به پاساژگردی دارند و یا افرادی که علاقه‌مند به تفریحات آبی هستند می‌توانند فعالیت‌های مورد نظرشان را به بهترین شکل در این جزیره انجام دهند. اما شاید این پرسش برای شما بوجود بیاید که رزرو تور کیش چه مزیتی نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت جداگانه دارد؟

در ابتدا باید توجه داشت که همواره بهترین انتخاب برای مسافرت استفاده از تورهای مسافرتی می‌باشد زیرا از این طریق علاوه بر آنکه تاریخ دقیق رفت و برگشت، بلیط هواپیما و نوع پرواز، نوع هتل و همینطور مدت زمان اقامتان را می‌توانید برنامه ریزی کنید؛ در هزینه‌هایتان نیز به طور قابل توجهی صرفه‌جویی خواهید نمود و سفری ارزان‌تر را تجربه می‌نمایید. امکان رزرو تور کیش هتل ترنج به عنوان لوکس‌ترین هتل جزیره و همینطور هتل‌های اقتصادی‌تر هم برای مسافران فراهم است اما پیشنهاد آژانس ندا بال آسمان برای اقامت در جزیره کیش رزرو یک هتل با سطح کیفی بسیار بالاست تا با هیچگونه مشکلی در اقامت خود مواجه نشوید. تور کیش هتل ترنج یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به جزیره کیش است. هتلی دریایی که با موقعیت منحصر به‌فرد خود اقامتی فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر هتل ترنج گزینه‌های دیگری نیز برای داشتن اقامتی رویایی و خاطره‌انگیز وجود دارند که سرامد این موارد هتل بزرگ داریوش است که با داشتن محیطی بسیار وسیع و همینطور موقعیت مکانی عالی آماده میزبانی به بهترین شکل از مسافرانی می‌باشد که این هتل مجلل را برای اقامت خود در نظر گرفته‌اند. امکان رزرو این هتل در قالب تور کیش هتل داریوش توسط آژانس ندا بال آسمان با ارزان‌ترین قیمت فراهم شده است.

تور کیش ارزان | تور کیش هتل ترنج | هتل داریوش | ندا بال آسمان

 

هتل ترنج کیش یک هتل پنج ستاره فوق مدرن با طراحی بی‌نظیر است که به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود. هتل ترنج کیش با قرارگیری بر روی آب که آن را از سایر هتل‌های جزیره متمایز می‌کند تجربه اقامتی رویایی در جزیره گردشگری کیش را برایتان مهیا می‌کند. موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و همچنین طراحی این هتل باعث شده است تا چشم‌انداز ویژه‌ای در اختیارتان باشد. اتاق‌های رو به دریا و رو به غروب زیباترین منظره‌ها در جزیره کیش را دارا می‌باشند.

اتاق‌های این هتل به گونه‌ای تقسیم بندی شده‌اند تا دست شما در انتخاب باز باشد. شما هنگام رزرو تور کیش با انتخاب نوع اتاق خود می‌توانید اقامت خود را مدیریت کنید که این اتاق‌ها شامل اتاق‌های دو تخته تویین، سوئیت یک خوابه دو تخته رویال، دو تخته دابل، دو تخته تویین رو به دریا، دو تخته دابل رو به دریا، دو تخته دابل رو به غروب، سوئیت یک خوابه دو تخته رویال رو به دریا، سوئیت یک خوابه دو تخته رویال رو به غروب و سوئیت دو خوابه چهار تخته امپریال می‌باشد که برای میزبانی با حداکثر کیفیت ممکن به امکاناتی نظیر اینترنت در اتاق، تلویزیون، حمام با وان، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، بالکن، مینی‌بار غیررایگان و کمد دیواری مجهز شده‌اند.

تور کیش ارزان | تور کیش هتل ترنج | هتل داریوش | ندا بال آسمان

علاوه بر امکانات ذکر شده هتل ترنج کیش تنها هتل جزیره ست که علاوه بر وعده صبحانه، نهار را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد تا از دغدغه مسافران برای یافتن رستوران مناسب بکاهد. علاوه بر آن خود هتل دارای رستوران‌های متنوعی نیز می‌باشد که مسافران را از مراجعه به سایر رستوران‌های جزیره بی‌نیاز می‌کنند. رستوران خورشید که با قرارگیری بر روی آب و کف شیشه‌ای لذت صرف غذا در جزیره زیبای کیش را دوچندان می‌کند. رستوران ساحلی که با نهار و شام بوفه خود آماده پذیرایی از عزیزان مهمان می‌باشد. رستوران تاج ترنج که صبحانه بوفه بر روی دریا را در اختیارتان قرار می‌دهد. کافه گلف و کافی‌شاپ ساحلی با ارائه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، پیتزا و دسرهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد.

شما با رزرو تور کیش هتل ترنج مجموه‌ای از امکانات را نیز به طور رایگان دریافت خواهید نمود شامل ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP، صبحانه بوفه،  مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه کودک.

هتل ترنج کیش به عنوان خاص‌ترین هتل در سطح کشور شناخته می‌شود و مسلما تجربه اقامت در آن یک تجربه بی‌نظیر خواهد بود. آژانس ندا بال آسمان به عنوان مجری اصلی تورهای کیش، امکان رزرو از مبدا تمامی استان‌های کشور را فراهم کرده است.

برای مشاهده تورها و همچنین رزرو تور به سایت آژانس مسافرتی ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان - بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد - طبقه‌ی چهار - واحـد ۳۶

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز