خبرگزاری کار ایران

با درج کسب و کار خود در یک وبسایت مطمئن از نتایج آن شگفت زده شوید

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۷۰۰

با درج کسب و کار خود در یک وبسایت مطمئن از نتایج آن شگفت زده شوید

ثبت کسب و کار شما و معرفی آن در یک وبسایت پرترافیک می تواند نقطه عطفی برای بیزینس شما باشد. همیشه به عنوان صاحب یک کسب و کار باید به دنبال راه هایی باشید که افراد بیشتری شما را ببینند، بشناسند و به خدمات شما تمایل پیدا کنند و این مهم حاصل نمی شود، مگر با تبلیغات هوشمندانه! آمارها نشان می دهد افراد قبل از خرید و یا استفاده از خدمات حتما یک بار آن را در فضای اینترنت جستجو می کنند. بنابراین استفاده از این فضا می تواند برای افزایش بیلان کاری شما، بسیار کمک کننده باشد.

اگر درج کسب و کار شما در بستری مناسب صورت گرفته باشد، بدون شک توجه کاربران را جلب خواهد کرد. وبسایت های بسیاری هستند که می توانند شغل و خدمات شما را درج نمایند و زمانی که کاربر به جستجوی موردی مشابه با خدمات شما پرداخت، مشخصات شغل شما را به عنوان نتایج برتر به او نشان دهند و از این طریق باعث افزایش مشتریان شما شوند. این وبسایت های درج کسب و کار طراحی شکیل، رابط کاربری استاندارد و امکان درج تصاویر و ویدئو را برخلاف بستری مانند دیوار برای هرچه بهتر دیده شدن شما فراهم می آورند!

بانک اطلاعات کسب و کار چیست و چگونه کار می کند؟

سال ها قبل که دسترسی به اینترنت فراگیر نشده بود، روزنامه ها در بخش نیازمندی های خود به معرفی کسب و کارهای مختلف می پرداختند. اما این روزها که همه ما در خانه و یا گوشی های تلفن همراه خود اینترنت داریم، در صورتی که نیاز به خرید و فروش اینترنتی یا دریافت خدماتی خاص داشته باشیم در ابتدا سری به فضای وب خواهیم زد تا قیمت ها و محصولات را با یکدیگر مقایسه کنیم. وجود چنین فضایی باعث شده که وبسایت های زیادی نقش همان صفحات نیازمندی های روزنامه ها را بازی کنند. اما در مقایسه با آن ها مزایای بسیار زیادتری را هم برای کاربر و هم برای صاحب کسب و کار خواهند داشت. در این وبسایت ها یک صفحه اختصاصی در اختیار صاحب بیزینس برای درج آگهی قرار داده می شود که امکان درج ویدئو از روندکاری شما، انواع عکس، اینفوگرافی و... نیز وجود دارد. همچنین آگهی و اطلاعات شما برای ماه ها در وبسایت قرار داده می شود تا با هربار جستجو در اختیار کاربر قرار گیرد.

به طور مثال شاید شما صاحب یک مهدکودک در شرق تهران هستید، با ثبت مشخصات و آدرس دقیق خود در این وبسایت می توانید کاربرانی که به دنبال مهدکودک در شرق تهران هستند را به صفحه اطلاعات کار خود هدایت کنید. همچنین شما می توانید ویدئویی از فضاهای داخلی مهد، امکانات خاص، نحوه آموزش و... تهیه نمایید و در اختیار والدین قرار دهید.

اما این روزها که وبسایت های مختلف اقدام به درج کسب و کار در صفحات و دسته بندی های خود می کنند چگونه باید آگهی خود را در فضایی مطمئن تر درج کنیم و از نتایج آن اطمینان داشته باشیم؟

با درج کسب و کار خود در یک وبسایت مطمئن از نتایج آن شگفت زده شوید

آگهی تبلیغاتی خود را در چه سایتی ثبت کنیم تا بیشتر و بیشتر دیده شویم؟

در بالا درباره اهمیت استفاده از وبسایت های درج کسب و کار و تاثیر آن بر افزایش بیلان فروش صحبت شد. اما در میان این حجم زیاد از وبسایت های پذیرنده آگهی باید کدام را انتخاب کرد؟ وبسایت باید چه ویژگی هایی برای جذب مخاطب بیشتر داشته باشد تا ما به عنوان صاحب بیزینس به درج کسب و کار خود در آن اقدام کنیم؟ در زیر توضیحات مختصری از ویژگی های یک وبسایت مناسب برای درج آگهی آورده ایم:

  • طراحی سایت: همانطور که می دانید یکی از فاکتور های جذب مخاطب در هر وبسایتی ظاهر سایت است. ظاهر شکیل، انتخاب درست ترکیب رنگ ها و... همه و همه باعث ایجاد رابط کاربری بهتر خواهد شد. رابطه کاربری بهتر باعث می شود مشتری ارتباط بیشتری با آگهی شما برقرار کرده و به اطلاعاتی که در صفحه وجود دارد به طور کامل دقت کند.
  • امکان جستجو سریع و فیلتر بندی اطلاعات: مشتریان شما وقت زیادی برای جستجو ندارند. آن ها دوست دارند هرچه سریع تر به اطلاعاتی که نیاز دارند برسند. بنابراین امکان جستجو از باکس جستجو و همچنین امکان فیلتربندی اطلاعات بر اساس منطقه، محله و همچنین نوع کسب و کار می تواند مشتریان را سریع تر به خواسته خود برساند.
  • وبسایت باید اطلاعات کامل را در اختیار مخاطب قرار دهد: شاید بسیاری از افراد با خود فکر کنند با وجود فراهم بودن بسترهایی مانند دیوار و شیپور و مانند آن ها چرا باید به درج کسب و کار خود در وبسایت اقدام کنم؟ یکی از مهم ترین فاکتورهایی که مشتری را در صفحه شما نگه می دارد استفاده از مدیاهای مختلف مانند ویدئو، جداول، عکس، اینفوگرافی و... است. وبسایت هایی مانند دیوار، شیپور و... دارای محدودیت های زیادی در این زمینه هستند.
  • ارائه امکانات خاص و ویژه: بسیاری از وبسایت های درج کسب و کار با در اختیار قرار دادن امکانات یکسان مخاطب شما را از جستجو خسته می کنند. کاربران در قدم اول هرچه خدمات بهتری از شما دریافت کنند، به احتمال بیشتر به مشتری تبدیل خواهند شد.

با درج کسب و کار خود در یک وبسایت مطمئن از نتایج آن شگفت زده شوید

متفاوت‌ترین وبسایت درج کسب و کار، با امکانات خاص، جهت معرفی بهتر مشاغل

همانطور که گفته شد با محرز شدن هرچه بیشتر اهمیت تبلیغات، وبسایت‌های زیادی این بستر را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا کسب و کار خود را در آن تبلیغ کنند. یکی از وبسایت‌های درج کسب و کار که امکانات متفاوتی را نسبت به سایر وبسایت‌های مشابه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ایران جابینو نام دارد. در ایران جابینو نیازهای شما در زمینه معرفی هر چه بهتر شرکت و در جهت افزایش فروش، توسط مشاوران با تجربه مشخص می‌شود. سپس وبسایت شما متناسب با آن ایجاد و کارهای مربوط به ثبت اطلاعات و طراحی عکس‌های مورد نیاز سایت شما، توسط تیم تولید محتوا انجام می‌شود.

در این صورت شما بدون نیاز به دانش فنی و گرافیکی از یک طرف صاحب یک وبسایت با امکانات کامل می‌شوید و از طرف دیگر وبسایت شما در لیست بهترین نمایندگی‌ها در صنف کاری شما قرار داده می‌شود تا کاربران از طریق جستجو در گوگل و بازدید از لیست بهترین نمایندگی‌ها، به راحتی به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

ویژگی ها و مزایای تبلیغات و ایجاد وبسایت در ایران جابینو:

  • ابتدا وبسایت شما در ایران جابینو به صورت رایگان ایجاد شده و کلیه اطلاعات و عکس‌ها توسط تیم حرفه ای آن تولید، طراحی و درج می‌گردد و سپس پس از تایید وبسایت، شما می‌توانید متناسب با نیاز خود برای دوره‌های زمانی 6،1 و یا 12 ماهه، هزینه آن را پرداخت نموده و پس از آن دوره نیز تمدید نمایید. ولی در صورت عدم رضایت، هیچ مبلغی از شما دریافت نمی‌گردد.

خاطرنشان می‌شود دوره‌ی یک ماهه جهت رفاه حال برخی از عزیزان برای تست و کسب اطمینان از عملکرد سایت و تبلیغات قرار داده شده است.

  • در صورتی که فعالیت کاری شما فروش محصولات باشد، سایت فروشگاهی با کلیه امکانات برای شما ایجاد می‌شود و شما بدون نیاز به داشتن فروشگاه، می‌توانید محصولات خود را از طریق این سایت به کاربران معرفی کرده و به فروش برسانید.
  • در صورتی که کار خدماتی داشته باشید، سایت کاتالوگ با کلیه امکانات برای شما ایجاد می‌شود که در این صورت شما می‌توانید کلیه‌ی خدمات خود را با درج عکس و توضیحات کامل معرفی کرده، شرکت ها و برندهایی که با آنها کار کرده‌اید را ثبت کنید و اگر ویدیوهایی در رابطه با فعالیت خود و نمایش نمونه کارهای خود دارید، برای نمایش به کاربر در سایت خود درج نمایید.
  • کلیه قسمت‌های سایت داینامیک بوده و صاحبین مشاغل به راحتی می‌توانند از طریق کنترل پنلی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود تمامی اطلاعات درج شده در سایت را مدیریت نمایند.
  • طراحی سایت، تبلیغات جهت معرفی سایت و افزایش مشتری، خرید هاست و دامنه، پشتیبانی سایت، طراحی عکس‌ها و کار با کنترل پنل سایت و... نیازمند صرف هزینه و داشتن دانش در این زمینه می‌باشد که بسیاری از صاحبین کسب و کار، فرصت و هزینه لازم برای یادگیری را ندارند؛ به همین دلیل ایران جابینو با داشتن کادری مجرب کلیه این امکانات را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد تا فرصتی جهت رونق کسب و کار خود داشته باشید.

اگر شما هم از درج آگهی کسب و کارتان در صفحات مختلف بی نتیجه مانده‌اید، بهتر است در اولین فرصت به سراغ ایران جابینو بروید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز