خبرگزاری کار ایران

لزوم استفاده از محصولات مراقبت از پوست و مو؛ سلامتی را قدر بدانیم!

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۱۵۶

فکر می‌کنید اقدامات رسیدگی به پوست و مو با انواع محصولات بهداشتی مراقبت از پوست از کجا شروع می‌شود؟ آن لحظه‌ای که به حمام می‌روید و پوستتان عاری از آلودگی‌های محیطی است؟ لحظه‌ای که به خواب می‌روید و بی تحرک‌تر از همیشه هستید؟ اما ما تصور می‌کنیم اهمیت دادن به پوست و مو ساعت و زمان نمی‌شناسد و هر لحظه موقعیت مناسبی برای پرداختن به سلامتی است!

تغذیه فاکتور مهمی است که همیشه برای حفظ سلامتی تن روی آن تاکید شده است. اما برای پوست و مو هیچ چیز بهتر از یک ترکیب موضعی نیست که به صورت مستقیم با ناحیه تماس پیدا کند.

خوشبختانه و به لطف محصولات مراقبتی مو و پوست رسیدگی به این دو عنصری که بیش از هر چیز دیگری در ظاهر ما تاثیر دارند دشوار نیست. فقط کافی است ساز و کار استفاده از آن را از منابع معتبری مثل مجله اینترنتی مینی ژوپ مو به مو دنبال کنید.

مراقبت از پوست را شوخی نگیرید!

اگر اهل استفاده از محصولات مراقبت از پوست باشید حتما تا کنون توانسته‌اید حقایقی را در مورد پوست خود کشف کنید که منحصرا مربوط به خود شما هستند؛ بله فقط خودِ خودِ شما!

برای خرید هر نوع محصول مراقبت از پوست و حتی مو باید جنس و حساسیت پوستی خودتان را در وهله اول بشناسید. مثلا در حالی که منظره پوست خشک گاهی پوسته پوسته و زبر است، پوست چرب منافذ بازی دارد و همیشه چرب و براق‌تر به نظر می‌رسد.

همین موضوع هم در طراحی فرمولاسیون ویژه محصولات مراقبتی پوست در نظر گرفته شده است. اما اکثر مصرف کنندگان اطلاعات کافی درباره پوست خود ندارند و عجولانه تصمیم گیری می‌کنند. این در حالی است که اکثر محصولات محبوب و صاحب نام و نحوه پاکسازی و مراقبت پوست با استفاده از آن‌ها در مجله اینترنتی مینی ژوپ با نگاهی موشکافانه و دیدگاه بی طرفانه نقد می‌شود.

برنامه مراقبت پوستی ویژه خودتان داشته باشید

 لزوم استفاده از محصولات مراقبت از پوست و مو؛ سلامتی را قدر بدانیم!

 

فرقی نمی‌کند چه نوع پوستی دارید. پوستی معمولی که طبق شرایط محیطی گاه ملتهب و چرب می‌شود. پوست چرب که همیشه براق به نظر می‌رسد یا پوستی خشک و حساس که گاه ملتهب و پوسته پوسته شده است. به هر حال شما به یک رژیم ویژه با محصولات موثر در مراقبت از پوست نیاز دارید که هرگز با بهترین تغذیه ممکن هم تامین نمی‌شود.

پاک کننده‌ها و تونرها محصولاتی ملایم هستند که با PH سازگار با پوست شما طراحی شده‌اند. شستشو با این محصولات بر خلاف پاک کننده صابونی پوستتان را خشک نمی‌کند و البته انواع و اقسام مناسب هر محصول را بر اساس پوستتان می‌توانید در مجله اینترنتی مینی ژوپ دنبال کنید.

پای ثابت دیگری که باید در برنامه مراقبتی پوستی خود قرار دهید مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها هستند. محصولات ویژه مراقبت از پوست که به صورت تخصصی تولید می‌شوند و باید در مرحله خاصی به کار گرفته شوند. ضمن این که ترکیبات همه این محصولات مورد تایید نیست و مشابه محصولات بهداشتی برای مراقبت از مو، بهتر است فرمولاسیون گیاهی یا نیمه گیاهی داشته باشند.

بر اساس جنس پوستتان ممکن است به ترکیبات خاصی مثل لایه بردار، ماسک صورت یا روغن‌های بدن نیاز داشته باشید. در این حالت بحث کنترل چربی پوست برای هر محصول مطرح می‌شود که به صورت تخصصی در مجله اینترنتی مینی ژوپ بررسی و در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

راز نهفته در موهای زیبا همین جاست!

اگرچه عوامل زمینه ساز متعددی می‌توانند زیبایی و درخشندگی موهای شما را دستخوش تغییر کنند اما داشتن موهایی زیبا چندان هم مرموز نیست. بخش عمده این راه به نوع محصولات مراقبت از مو مربوط می‌شود که استفاده می‌کنید. محصولاتی که شاید هرگز نگاهی تخصصی به آن‌ها نداشته‌اید و با دنبال کردن مجله اینترنتی مینی ژوپ دیدگاهتان بالاخره متحول شود.

اولین اشتباه تک تک ما نگاهی است که به پوستمان داریم. نگاهی که باعث می‌شود پوست را نظیر یک زمین خالی در نظر بگیریم و کیفیت کاشت هر نوع بذری را در آن ارزیابی کنیم. اما این رویکرد آزمایشی نه تنها بی فایده است بلکه می‌تواند ماهیت واقعی پوستتان را هم تغییر دهد. چنان چه که برخی از عوض شدن جنس پوست و مو در درازمدت شکایت می‌کنند.

رژیم غذایی موهای خود را تامین کنید

 لزوم استفاده از محصولات مراقبت از پوست و مو؛ سلامتی را قدر بدانیم!

به خوبی می‌دانیم که دور و اطراف شما از انواع مختلف محصولاتی برای پر شده و احتمالا چندین قلم از آن‌ها را هم امتحان کرده‌اید. مثلا اگر موهای رنگ شده شکننده‌ای دارید از انواع شامپو مخصوص موهای رنگ شده گران قیمت استفاده کرده‌اید اما بی نتیجه بوده است. یا این که هر بار شامپو ضد ریزشی را استفاده کرده‌اید که حاوی سولفات بوده و التهاب پوست سر را بیش‌تر کرده است.

اگر دنباله رو مطالب تخصصی مجله اینترنتی مینی ژوپ بوده باشید اکنون متوجه شده‌اید که مراقبت از مو می‌تواند خیلی تخصصی‌تر از پوست پیش برود. تظاهرات خوشایند یا ناخوشایندی که ما در سطح پوست ممکن است مشاهده کنیم در مو به صورت تدریجی و گاه مخفی ایجاد می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا نسبت به نگهداری و تقویت مو در اغلب موارد بی توجه باشیم.

بر همین اساس متخصصان پوست و مو انواعی از محصولات مراقبتی مو را برای هر نوع مو توصیه می‌کنند؛ البته به شرط این که خرید آن‌ها کاملا آگاهانه صورت گیرد.

اولین عامل موثر نوع شامپو است که می‌تواند شستشو سطحی روزانه یا عمیق داشته باشد. شامپوها انواع و اقسامی دارند و حتی مدل‌های گیاهی و خاص بدون سولفات هم امروزه عرضه شده‌اند. ضمن این که خیلی از آن‌ها کاربرد درمانی دارند و خرید یک شامپو ضد قارچ یا شوره با وجود منابع تخصصی نظیر مجله اینترنتی مینی ژوپ کار سختی نیست.

اصل اول در استفاده از انواع محصولات مراقبتی برای پوست و مو، حفظ رطوبت ذاتی است. بنابراین اکثر متخصصان توصیه می‌کنند در کنار شامپو از سرم یا ماسک مو استفاده شود. ماسک یا سرم مو یک مکمل تقویتی هستند که همیشه یک تاثیر یکسان و ثابت روی موهای شما ندارند.

خیلی از مواقع و بعد از یک دوره ممکن است مجبور شوید محصول مراقبت از موی خود را تعویض کنید. ضمن این که برخی از بانوان به مرور به ماسک و سرم‌های مراقبت از مو خانگی روی می‌آورند.

فراموش نکنید که نرم کنندگی و آبرسانی دو فاکتور جداکننده هستند که باید در خرید محصولات بهداشتی برای مراقبت از مو در نظر گرفته شوند. اگرچه نرم کننده اثرات کوتاه مدت دلپذیری روی ساقه مو دارد اما این آبرسان است که می‌تواند موهای شما را از بد حالت شدن و ریزش ناشی از آن محافظت کند.

و در آخر بدانید که:

با وجود تنوع گول زننده انواع محصولات مراقبت از مو و پوست موجود در بازار، انتخاب محصولی که با مو و پوست شما سازگار باشد و از طرفی هم امتحان خود را پس داده باشد آسان نیست. نوع شستشو مو می‌تواند منافذ موها را ببندد و آن‌ها را ضعیف‌تر کند. در عین حال یک محصول مراقبت از پوست گران قیمت اما اشتباه هم ممکن است جنس پوستتان را تغییر دهد.

پیشنهاد ما انتخاب هر محصول مطابق با نقدهای تخصصی موجود در مجله اینترنتی مینی ژوپ ، تجربه کاربران و میزان فروش و محبوبیت آن محصول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز