خبرگزاری کار ایران

خانه سرمایه؛ موفقیت در ساخت خانه‌ای از جنس هوش و دانش

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۳۳۲

باید دری وجود داشته باشد که ثروتمندان درست‌کار از آن وارد دنیای پول و ثروت شده‌ باشند. این در و دروازه دور و گمنام است اما روش‌هایی برای رسیدن به آن وجود دارد که فقط و فقط انسان‌های آگاه و آموزش‌دیده امکان یافتنش را دارند.

برای رسیدن به پول و امکانات چه باید کرد؟ اجداد ثروت‌مند یا حتی چند ردیف جلوتر از اسلاف یعنی حتی پدرهای گرامی و جیب‌هایشان را که کنار بگذاریم، روش‌های دیگری هم برای رشد و رسیدن به موفقیت مالی وجود دارد. بالاخره همان اسلاف و اجداد هم که از ابتدا ثروتمند نبوده‌اند (بحث‌مان اصلا با دوستان علاقه‌مند به واژه شش‌حرفیِ اختلاس نیست) پس باید دری وجود داشته باشد که ثروتمندان درست‌کار از آن وارد دنیای پول و ثروت شده‌ باشند. این در و دروازه دور و گمنام است اما روش‌هایی برای رسیدن به آن وجود دارد که فقط و فقط انسان‌های آگاه و آموزش‌دیده امکان یافتنش را دارند.

شاید عناوین مختلف به گوشتان خورده باشد: فعالیت در صندوق سرمایه گذاری یا مشارکت در بازار سهام یا بازار ارز دیجیتال که این روزها بیشتر از گذشته درباره‌اش می‌خوانیم و می‌شنویم. اما چه باید کرد؟ کدام سمت‌وسو از فعالیت‌های اقتصادی می‌تواند راه‌گشای کار باشد؟

رسیدن به ثروت؛ آرزویی دست‌نیافتنی و مبهم؟

ثروتمندشدن آرزویی نشدنی و دور از دسترس نیست. حتما می‌پرسید پس چرا تعداد اندکی از افراد وجود دارند که می‌توانند به رشد و تمکن مالی دست پیدا کنند. این پرسش‌تان بسیار متین و به‌جاست. اما پاسخی که به شما می‌دهیم، از آن هم متین‌تر است. ثروتمند‌شدنِ درست و اصولی قلق دارد، تلاش می‌طلبد و از همه مهم‌تر پیش‌نیازی مهم و اساسی به نام آگاهی را لازم دارد. نمی‌توان بدون دانستن اصطلاحات اقتصادی، پیگیری جدی اخبار و تقویت قوه تحلیل در خود به پیروزی و رشد اقتصادی رسید.

تنها چیزی که می‌تواند شما را در این مسیر به‌شکلی عمیق و دقیق یاری کند، آموزش و یادگیری است. مثلا بورس یکی از بسترهای پرظرفیت فعالیت‌های اقتصادی است که برای ورود به آن نه رقبای قلدر و سختی پیش رویتان است و نه سرمایه‌ای آن‌چنانی می‌خواهید. اگر دل به کلاس بورس و فیلم آموزشی بورسی و گذراندن دوره‌های مفید بدهید، بعد از مدتی می‌توانید یکی از کاربلدترین تحلیل‌گران عرصه آن شوید و معاملات پرسود و نابی برای خودتان ترتیب بدهید.

رمز موفقیت در فعالیت در بازار بورس این است که با پیچ‌وخم‌های مسیر آن آشنایی داشته باشید. ریسک در بازار بورس وجود دارد و این اصلا و ابدا چیزی نیست که بر کسی پوشیده و پنهان بماند اما ریسک در تمام ابعاد زندگی‌مان هست. ریسک‌های مختلف زندگی از طریق آگاهی و پیش‌بینی کم‌خطر و کم‌خطرتر می‌شوند. آگاهی برای فعالیت در بورس هم به معنای یادگیری و شرکت در دوره آموزشی بورس است.

کلاس و دوره بورس؛ مفید و کاربردی یا هزینه‌ای بیهوده؟

خانه سرمایه؛ موفقیت در ساخت خانه‌ای از جنس هوش و دانشخانه سرمایه؛ موفقیت در ساخت خانه‌ای از جنس هوش و دانش

شرکت در دوره بورس به شما کمک می‌کند تا دیدی درست نسبت به این بازار مهم پیدا کنید. وقتی که از دور به بازار سهام و اصطلاحاتی مانند عرضه اولیه، تابلوخوانی و... می‌نگرید با خودتان فکر می‌کنید که با جنگلی از اطلاعات و ترفندهایی روبه‌رو هستید که از هیچ‌یک سر درنمی‌آورید. این حس طبیعی است. اما اگر قصد رشد اقتصادی دارید و می‌خواهید که ابعاد مالی زندگی‌تان را با گشایش و رفاه همراه کنید، نیاز به مقابله با چنین حسی دارید.

با وجود کلاس آموزش بورس و دوره‌های متنوعی که شما را گام‌به‌گام به سوی آگاهی و وموفقیت یاری می‌کنند، جای نگرانی و واهمه باقی نمی‌ماند. واقعیت این است که بازار بورس ظرفیت بالایی برای رشد سرمایه در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر مالکی بزرگ نیستید و ارثی زیاد به شما نرسیده است، این بازار می‌تواند همان سکوی پرتابی باشد که شما را به پول و ثروت می‌رساند. بسیاری از افراد هستند که این مطلب را کاملا قبول دارند ولی خودشان حاضر نیستند که پا به میدان بگذارند و با دریافت آموزش‌های درست و اصولی به موفقیت برسند.

واگذارکردن سرمایه به دست کسانی دیگر برای فعالیت در بورس می‌تواند تصمیمی درست باشد اما تا زمانی که امکان یادگیری و آگاهی برای خودتان مهیاست، چرا سرمایه‌تان را به دست کس دیگری بسپارید که حتی اگر دلسوزترین فرد عالم هستی هم باشد، از نیازها و افکارتان برای برنامه‌ریزی آینده به اندازه خودتان باخبر نیست؟ انتخاب مسیر درست یادگیری و روی‌آوردن به موسسات خوش سابقه در این حوزه، شما را یاری می‌کند که در کنار اساتید خبره به موفقیت در بورس نزدیک شوید.

پس تنبلی، ترس، تشویش یا هر حس منفی دیگری را کنار بگذارید و بدانید که هیچ‌کس به اندازه شما نمی‌تواند تصمیمات هوشمندانه اقتصادی برای زندگی‌تان بگیرد.

انتخاب دوره‌های آموزش بورس؛‌ راه و چاه چیست؟

به‌دنبال میل و اشتیاقی که این روزها برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس میان افراد به وجود آمده است، دوره‌ها و موسسات بسیاری هم قارچ‌گونه سر از خاک بیرون آورده‌اند و هر یک داعیه رساندن افراد به موفقیت‌های مالی کلان را دارند. در میان این همه تبلیغ و گزینه باید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

موسسه خانه سرمایه از آن موسساتی است که سال‌ها قبل از آنکه بورس با بازی‌های تبلیغاتی و هیجانات واقعی و غیرواقعی میان مردم همه‌گیر شود، در مسیری امن و آرام به دانشجویان خود مسیر درستِ فعالیت در این زمینه را نشان می‌داد و می‌دهد. خانه سرمایه و تیم خبره آن با ارائه دوره و پکیج آموزش بورس و فعالیت‌های اقتصادی دیگر به درک و تجربه‌ای ارزشمند از نیازهای مخاطب ایرانی خود رسیده‌اند و گواه تلاش‌ها و مسیر استاندارد آموزشی‌شان، صدها دانش‌آموخته‌ای است که بعد از فارغ‌التحصیلی از مجموعه خانه سرمایه و فعالیت در بورس، خودشان بدل به آموزگارانی حرفه‌ای در این حیطه شده‌اند.

اگر قصد شرکت در دوره‌های بورس را دارید باید به تیم‌هایی این‌چنینی اعتماد کنید. تیم‌هایی که برای رفاه حال مخاطبان خود و رشد درونی‌شان وقت، سرمایه و دانش صرف می‌کنند. نتیجه چنین هزینه‌ای سودی سرشار برای همه طرفین درگیر در تعامل است؛ یعنی هم دانشجویان با شرکت در دوره‌های خانه سرمایه به آگاهی و دانش کافی برای پای‌گذاشتن در مسیر صحیح اقتصادی می‌رسند و هم خود مجموعه می‌تواند ضمن رسیدن به اهداف آموزشی‌اش به سود و درآمد دست پیدا کند.

دوره‌های خانه سرمایه؛ دوره‌های استاندارد را انتخاب کنید

خانه سرمایه با درک نیازهای مخاطبان خود، اقدام به راه‌اندازی دوره‌های متنوعی کرده و می‌کند. مثلا در نظرگرفتن دوره‌های حضوری یا عادی و دوره‌های غیرحضوریِ موسوم به دوره نوین از جمله فعالیت‌های درخشان این سیستم بوده است. دوره‌های آموزشی شش‌ماهه خانه سرمایه با ۱۴۰ ساعت آموزش بورس به دو شکل عادی (حضوری) و نوین (غیرحضوری) در اختیار افراد مختلف قرار می‌گیرد.

برای کسانی که به‌دنبال یادگیری هستند اما بنا به موانع مختلف از جمله مشغله کاری، دوری از تهران و...، امکان حضور در دوره‌های خانه سرمایه را ندارند، دوره نوین می‌تواند غنیمتی بی‌نظیر باشد. ضمن اینکه این دسته از افراد می‌توانند پکیج آموزش بورس را که ارزشی معادل ۴ میلیون تومان دارد به رایگان دریافت کنند.

ساعات آموزش بورس دوره‌های خانه سرمایه متنوع و جامع است و تلاش شده تا انواع اطلاعات لازم برای شناخت بورس از جمله تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، روانشناسی بازار سرمایه و عناوین جدیدی مانند ارز دیجیتال در آنها گنجانده شود. غیرحضوری‌بودن یا حضوری‌بودن دوره‌ها در خانه سرمایه هیچ تفاوت و تمایزی ایجاد نمی‌کند. یعنی هر دو دوره دارای کیفیتی یکسان هستند و هرگونه خلأ در مسیر آموزش می‌تواند از طریق پشتیبانی دوره‌ها که از سوی کارشناسان صورت می‌گیرد، به‌سادگی رفع شود. برای رشد وضعیت اقتصادی‌تان فقط و فقط روی پاهای خود بایستید و مطمئن باشید که نتیجه رشدی آگاهانه را دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز