خبرگزاری کار ایران

معرفی جامع انواع توری به همراه کاربردهای هر یک

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۲۷۱

از دیرباز، یکی از مهم ترین نیاز های انسان، تامین امنیت و احساس آرامش بوده است. یکی از راه های بسیار موثر در حفظ حریم شخصی، استفاده از انواع توری های مفتولی است. در این مقاله به توضیح جامع انواع توری از جمله توری سرندی، توری مرغی، گابیون، حصاری و ... میپردازیم و کاربرد های هر یک را با شما در میان میگذاریم.

معرفی انواع توری

  • توری سرندی

توری سرندی از لغت "سرند کردن" به معنای غربالگری نشات میگیرد و اکثر مواقع نیز در همین مورد کاربرد فراوان دارد. این توری از مفتول گالوانیزه یا فولادی ساخته شده که با چشمه های مربعی شکل در سایز های مختلف توسط کارشناسان آهنیتو در بازار آهن شادآباد به فروش میرسد. از کاربرد های این توری میتوان به غربالگری و سرند کردن شن و ماسه، غلطک های کارخانجات مواد غذایی، ساخت قفس مستحکم حیوانات و ... میتوان نام برد.

  • توری حصاری

و اما توری حصاری! فنس یا توری حصاری یکی از بهترین صنایع مفتولی جهت حفاظت از ملک شخصی، باغ و ویلا است. یکی از مهم ترین مزایای فنس نسبت به دیوار آجری امکان مشاهده داخل محوطه باغ از بیرون است. علاوه بر این برای تامین امنیت بیشتر معمولا روی فنس را با حصاری از سیم خاردار میپوشانند.

توری حصاری در انواع گالوانیزه، پی وی سی و مفتول سیاه قابل سفارش گذاری است. قیمت توری حصاری بسته به قطر و جنس مفتول، حجم خرید و سایز چشمه متفاوت است. با توجه به نوسانات مختلف بازار پیشنهاد میشود حتما با کارشناسان مجرب آهنیتو در بازار شاداباد تماس حاصل نمایید تا بهترین قیمت امروز را به شما بدهند.

  • توری مش

توری مش یا Wire Mesh مجموعه ای بافته شده از مفتول های مستحکم است که بصورت افقی و عمودی در نقاط اتصال روی همدیگر جوش خورده اند. از مزایای این توری میتوان به قیمت مقرون به صرفه، استحکام فوق العاده، نصب آسان و عدم اکسید شدن اشاره کرد. از توری مش به علت استحکام بالا در زیرسازی ساختمان و تقویت بتن، حصارکشی اطراف باغ و منزل شخصی، ساخت قفس یا حتی در طراحی فضای خارجی منزل میتوان استفاده نمود.

توری مش محصولی با کاربرد های فراوان از موارد امنیتی گرفته تا فیلتراسیون هوا است. توری مش دارای دو نوع اساسی است: مش بافته شده و مش جوش داده شده. نحوه ساخت توری مش دقیقا مانند فرایند پارچه بافی است و مفتول بلندی بصورت موازی از طریق دستگاه در بافت توری تنیده میشود.

  • توری فرنگی

توری فرنگی همانند توری مرغی و گابیون دارای چشمه های شش ضلعی میباشد و بدلیل گالوانیزاسیون گرم یکی از محبوب ترین توری ها برای شمال کشور است. مهم ترین ویژگی قابل ذکر برای توری فرنگی، عدم زنگ زدگی و خوردگی این توری است. همچنین استفاده از چشمه سایز کوچک برای این توری میتواند به شما جهت دفع آفات و حیوانات موذی کمک کند. از این توری اکثرا جهت حصارکشی اطراف باغ، سقف سوله ها و جلوگیری از سقوط اشیاء در ساختمان سازی استفاده میشود.

  • توری گابیون یا سنگی

معرفی جامع انواع توری به همراه کاربردهای هر یک

توری سنگی یا گابیون جزو سرسخت ترین توری های تولیدی آهنیتو است. از این توری که هم با چشمه 6 ضلعی و هم مربعی تولید میشود، به علت دوام بسیار بالا، قیمت مقرون به صرفه، تخلخل بالا، طول عمر بسیار زیاد و امکان استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی، در ساخت سازه های زیبای سنگی، مصارف نظامی، سیستم های تصفیه کننده آب و ... استفاده میشود.

امروزه استفاده از توری سنگی جهت زیباسازی محوطه باغ و حیاط بسیار باب شده است. شما میتوانید از سایت آهنیتو و تماس با کارشناسان اهنیتو، قیمت روز انواع توری بخصوص توری گابیون را کسب کرده و با مشاوره ای دقیق اقدام به خرید بهترین فنس کنید.

  • توری مرغی

نامگذاری این فنس دقیقا بر اساس کاربرد اصلی آن انجام شده است. توری مرغی یا Chicken Wire Netting توری مخصوص نگهداری حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس است ولی کاربرد های متعدد دیگری نیز دارد. از جمله این کاربرد ها میتوان به پوشش سقف سوله ها، مستحکم سازی دیوار ها قبل از گچ کاری، کمپوست کردن برگ درختان و ... اشاره داشت.

برش زدن و نصب توری مرغی بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. همچنین نوع گالوانیزه این توری به علت استفاده از آبکاری فلز روی در مقابل خوردگی و زنگ زدن بسیار مقاوم است. شما میتوانید قیمت روز توری مرغی را از کارشناسان مورد اطمینان آهنیتو بگیرید.

  • توری پرسی

توری پرسی مجموعه ای مفتول های با قطر بالا میباشد که پس از کشش های مقاومتی، با بافتی هماهنگ به هم تنیده شده اند. از جمله کاربرد های توری پرسی میتوان به ساخت قفس حیوانات، سقف کاذب، غلطک های سرندی، ساخت در و پنجره، مهار سنگ در اطراف جاده ها و معادن اشاره کرد.

نکاتی که قبل از خرید فنس باید بدانید!

معرفی جامع انواع توری به همراه کاربردهای هر یک

  1. ابعاد حصار مورد نیاز

متغیر های فراوانی مانند موقعیت مکانی زمین، نوع حیوان نگهداری شده و ابعاد ملک، هنگام خرید توری وجود دارد. بنابراین اهمیت دارد که قبل از خرید توری حتما زمانی را جهت مشاوره و مشخص کردن نیاز های خود اختصاص دهید. اگر نیاز بیشتری به امنیت دارید، استفاده از سیم خاردار روی نرده ها را باید امتحان کنید. اگر نیاز به زیبایی بصری در محیط باغ و ویلای خود دارید، میتوانید از توری سنگی استفاده کنید.

  1. حتما به جنس توری دقت کنید!

توری ها در انواع مختلفی تولید میشوند. علاوه بر این، جنس مفتول مورد استفاده در توری ها با توجه به نیاز های مختلف متفاوت است. توری ها در انواع گالوانیزه گرم و سرد، مفتول سیاه و پی وی سی تولید میشوند. اگر شما در منطقه ای با آب و هوای مرطوب زندگی میکنید، حتما باید از نوع گالوانیزه ضد زنگ استفاده کنید.

  1. قدرت و استحکام مورد نیاز

داشتن اطلاعات کامل در مورد نوع فنسی که میخواهید، میتواند به شما کمک زیادی بکند. محصولات مفتولی که با کشش مقاوم شده اند حتی با وجود قطر مفتول کمتر، در قیاس با فولاد کم کربن مستحکم تر هستند. شما میتوانید از کارشناسان مجرب برای انتخاب توری مناسب مشاوره بگیرید.

  1. جستجو و پیدا کردن مناسب ترین قیمت

یکی از روش های جستجو برای دریافت بهترین قیمت، جستجو در گوگل است. راه دیگر مراجعه حضوری به مرکز بازار آهن در شهر خود است. در تهران بازار آهن شاداباد مرجع خرید انواع صنایع مفتولی است. شرکت آهنیتو در بازار شاداباد یکی از معتبر ترین مکان هایی است که میتوانید از آن خریدی مطمئن با بهترین قیمت داشته باشید.

معرفی بهترین سایت جهت سفارش انواع توری

شرکت آهنیتو (Ahanito) به مدیریت اقای کرمی از سال 88 تاسیس شد و در جهت رفع موانع تولید و حذف واسطه های فراوان اقدام به ایجاد سایت و مشاوره رایگان در جهت خرید انواع توری نمود. این مجموعه دارای انبار بسیار بزرگی از توری حصاری، پرسی، سرندی، ورق پانچ و .. در بازار شادآباد تهران میباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز