خبرگزاری کار ایران

ارائه بهترین خدمات نصب دوربین مداربسته توسط شرکت جهان تجارت

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۷۲

شرکت جهان تجارت خرسند است که در سالیان اخیر به رضایت 94 درصدی مشتریان خود دست پیدا کرده است ، که این امر حاصل سال ها تجربه و به کارگیری متخصصین و نیرو های با تجربه در ضمینه تجهیزات امنیتی و نصب دوربین مدار بسته بوده است.

ایلنا؛ در سال‌های‌ اخیر که توسعه روز افزون تکنولوژی و حضور رقبای متعدد در بازار، موجب فزونی عرضه نسبت به تقاضا شده است، برای شرکت‌ها چاره‌ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است. در هر نقطه از جهان که بازار انحصاری به بازار رقابتی تبدیل گردد، حتما رویکرد مشتری مداری و جلب رضایت مشتری نیز به عنوان یکی از اصول اولیه کسب و کار تلقی خواهد شد  که این امر مهترین رسالت شرکت جهان تجارت یکی از فعالان در حوزه نصب دوربین مدار بسته است.

امروزه در شرکت‌های موفق، برنامه‌های ارتباط با مشتری به منظور جلب رضایت و وفاداری مشتریان به جدیت دنبال می‌شوند و دیگر هیچ فروشنده حرفه‌ای به تنها یک بار فروش به هر مشتری فکر نمی‌کند. شرکت‌ها اکنون به دنبال ارتباطات بلندمدت با مشتریان هستند و هزینه‌های لازم برای جلب رضایت و وفادار کردن مشتری را به عنوان یک سرمایه گذاری دیده و از آن استقبال می‌کنند.

ارتباط مستقیم با مدیر عامل :

همچنین باید در نظر داشته باشید که مشتریان ناراضی در انتقال نارضایتی خود به دیگران فعال‌تر عمل می‌کنند و چندین برابر مشتریان راضی، در مورد تجربه منفی خود با دیگران صحبت خواهند کرد. از طرفی مشتریان اکنون به طیف وسیعی از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اینترنتی دسترسی دارند که می‌توانند به راحتی نظرات خود را در سطح گسترده‌ای منتشر نمایند. بنابراین شرکت‌ ما  بیشتر از گذشته، نگران رضایت مشتری و بصورت جدی پیگیر شکایات و انتقادات مشتریان ناراضی می باشد .

از این رو شرکت جهان تجارت تصمیم به راه اندازی خط ارتباطی مستقیم  مشتریان  عزیز با مدیر عامل کرد که مشتریان عزیز بتوانند تمام شکایات و انتقادات را به صورت مستقیم با مدیرت مجموعه جهان تجارت در میان بگذارند.

 برخورد صحیح با مشتریان :

پرسنل شرکت جهان تجارت تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت آنها را انجام داده تا بتواند رضایت مندی آنها را جذب نماید و همچنین کارکنان شرکت جهان تجارت وظیفه اصلی خود می دانند تا در هر شرایطی ادب و احترام و اخلاق کاری را در برخورد با مشتریان محترم رعایت نماید .

شرکت جهان تجارت خرسند است که در سالیان اخیر به رضایت 94 درصدی مشتریان خود دست پیدا کرده است ، که این امر حاصل سال ها تجربه و به کارگیری متخصصین و نیرو های با تجربه در ضمینه تجهیزات امنیتی و نصب دوربین مدار بسته  بوده است.

شرکت جهان تجارت در راستای کسب رضایت مشتریان عزیز اقدام به اجرای طرح تعویض طلایی از سال 1394 کرده است که این طرح باعث رضایت بالای مشتریان گردیده است .

طرح طلایی تعویض بی قید و شرط :

شرکت جهان تجارت بعد از نصب دروبین مدار بسته و تجهیزات امنیتی  و تحویل پروژه به مشتریان گرامی به مدت یکسال دستگاه دی وی آر و دوربین مداربسته را در صورت مشکل و ایراد و بروز هر گونه مشکلی بدون هیچ  قید و شرطی دستگاه و دوربین را تعویض و به صورت کاملا رایگان یک دستگاه جدید جایگزین می کند.

خدمات 10 ساله به تمام مشتریان عزیز:

شرکت جهان تجارت به منظور احترام و رضایت مندی مشتریان از سال 1389 تا به امروز خدمات پس از فروش را همیشه به مشتریان خود ارائه کرده است و همیشه پاسخگوی نیاز های مشتریان خود بوده است.

از این رو شرکت جهان تجارت خود را مکلف نموده که  خدمات فنی کامل و مشاوره تلفنی و حضوری را به مدت 10 سال برای سیستم های نصب شده توسط این شرکت را  به مشتریان محترم ارائه نماید .

به هر مشتری یک کد مشتری در شرکت جهان تجارت اختصاص می یابد که این کد  تمامی سابقه مشتری اعم از فاکتور خرید زمان نصب و راه اندازی سیستم و هم چنین ریز تجهیزات نصب شده در آن به صورت سابقه درج می شود که بعد از گذشت سالها بتوانیم به مشتریان محترم خدمات پس از فروش مناسبی ارائه دهیم .

مشتریان محترم می توانند به مدت 10 سال از تمامی خدمات پشتیبانی شرکت به صورت تا محدود استفاده نمایند.

مشاوره رایگان حضوری و تلفنی:

 پرسنل فروش شرکت جهان تجارت با تجربه و دانش بالا به مشتریان عزیز به صورت رایگان مشاوره تلفنی می دهند و اگر مشتریان تقاضای کارشناسی حضوری را داشته باشند با ارسال متخصصان تجهیزات امنیتی در محل به مشتریان مشاوره رایگان خواهند داد .

قیمت منصفانه :

تمامی محصولاتی که در شرکت جهان تجارت به فروش می رسد با انجام کارشناسی قیمت بازار با پایین ترین میزان سود در میان رقبا به مشتریان عزیز ارائه می شود تا باعث رضایت مندی کامل مشتریان عزیز در کالا و قیمت خرید آن شود .

مجموعه جهان تجارت بیش از 90 % درصد قطعات و تجهیزات مصرفی خود را وارد می نمایید تا بتواند قیمتی منصفانه و با کیفیت بالا به مشتریان محترم ارائه نماید.

بررسی و استعلام سلامت کارایی سیستم بعد از گذشت چند ماه  بعد ار نصب  و تحویل به مشتری :

متخصصان ما در شرکت جهان تجارت بعد از گذشت چند ماه  با مشتریان گرامی تماس حاصل می نمایند و به صورت تلفنی از سالم بودن سیستم نصب شده اطمینان حاصل می نمایند و در صورت خرابی و نیاز  ، با اعزام تیم عیب یابی مشکل سیستم را رفع و دوباره سیستم را به صورت کاملا سالم به مشتریان عزیز تحویل می دهند.

شرکت جهان تجارت خدمات فروش و نصب دوربین مداربسته داهوا را بهترین قیمت و به صورت کاملا رقابتی ارائه می نماید.

بررسی دوره ای به صورت رایگان توسط تیم فنی شرکت جهان تجارت به مشتریان عزیز داده می شود .

 تمامی تلاش تیم جهان تجارت بر این است که بتوانند هر سال که از تاسیس این مجموعه می گذرد مشتریان بیشتری با این مجموعه آشنا شده و دارای رضایت صد در صدی از کار با این شرکت داشته باشند ، همین امر هم باعث شده در این سال ها تلاش ما برای بهبود خدمات به شما مشتریان عزیز بیشتر شود .

امیدواریم بتوانیم آن طور که شایسته شما است امنیت محل کار و زندگی شما را تامین کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز