خبرگزاری کار ایران

معرفی تولیدی کلاه نقاب دار و کلاه تبلیغاتی | آفرنگ جامه

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۵۶۲

کلاه نقابدار امروز تبدیل به یک پوشش و استایل ضروری برای کسانی شده که می خواهند در مقابل اشعه نور خورشید به فعالیت بپردازند.

کارگاه تولیدی کلاه نقابدار

آدم ها چه به صورت فطری و غریزی و چه به صورت هوشمندانه همواره از آنچه سبب آسیب رساندن به آنها می شود دوری جسته یا راهی برای مقابله و محافظت شدن از آن یافته اند. یکی از چیزهایی که تابش مستقیم و زیادش به پوست بدن آسیب می رساند، اشعه نور خورشید است که برای آن بجز انواع کرم های ضد آفتاب چاره ای اندیشیده شده است و آن کلاه نقابدار است. این کلاه  به جهت نقاب تعبیه شده در قسمت جلویش همچون سایه بان عمل کرده و از پوست صورت شما در برابر اشعه مضر نور خورشید و در نتیجه آن آفتاب سوختگی محافظت می کند. در واقع کلاه نقابدار از ۳ قسمت نقاب یا لبه، سرپوش یا قسمتی که سر را می پوشاند و بر روی آن قرار می گیرد و بند تنظیم یا رگلاژ که در قسمت پشت و انتهای سرپوش قرار گرفته ساخته شده است.

از کلاه نقابدار چه استفاده ای می شود؟

کلاه نقابدار امروز تبدیل به یک پوشش و استایل ضروری برای کسانی شده که می خواهند در مقابل اشعه نور خورشید به فعالیت بپردازند، حال ممکن است این فعالیت یک پیاده روی ساده باشد یا نوعی کار که در هر صورتش می تواند پوشش مناسبی در برابر نور خورشید و محافظت از پوست باشد. علاوه بر آن کلاه نقابدار می تواند برای جنبه های مد و زیبایی مثلا یک فرد تاس بدون اعتماد بنفس را تا حدی نجات بدهد یا چهره کسی را که می خواهد ناشناس بماند را تا حدی استتار کند یا به زیبایی تیپ و استایل شما از طریق ست شدن با البسه دیگر بیافزاید یا در برخی مدل های از جنس چرم و دارای خز و پوشش روی گوش، سر شما را از سرما حفظ کند یا در حوزه تبلیغات نقش یک هدیه تبلیغاتی پر طرفدار و کارآمد را بازی کند یا استفاده ورزشی داشته باشد.

جنس و کیفیت کلاه نقابدار

در تولید کلاه نقاب دار از پارچه های مختلفی استفاده می شود که شاید بتوان مهمترین الیاف طبیعی مورد استفاده در ساخت کلاه را انواع نخ، حریر، پشم، چرم و... یا مهمترین الیاف مصنوعی در تولید کلاه را پلی استر، اکریلیک، نایلون و... دانست. همچنین بعضا از ترکیب دو الیاف طبیعی و مصنوعی نیز در تولید کلاه استفاده می شود که از جنس و کیفیتی مشابه الیاف طبیعی و بعضا از کیفیتی برتر برخوردار است. با اینحال برخی الیاف مصنوعی هم چون نایلون هستند که در تولید کلاه استفاده می شوند و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

انواع کلاه نقابدار

شکل و شمایل طراحی کلی کلاه نقابدار همه مثل هم است منتها در جزئیات دارای تفاوت هایی است مثلا ممکن است از نقاب کوتاه یا بلند برخوردار باشد یا قسمت سرپوش آن با یکدیگر اندکی فرق کند یا بند قسمت پشت سرپوش آن که می تواند رگلاژی یا ثابت باشد. البته انواع کلاه به لحاظ جنس ساخت و رنگ بندی  و طرح و نقش چاپ یا گلدوزی شده بر رویش هم قابل بازشناسی از هم  است و دارای انواع متنوع و گسترده ای است.

معرفی تولیدی کلاه نقاب دار و کلاه تبلیغاتی | آفرنگ جامه

خدمات چاپ و گلدوزی بر روی کلاه نقابدار

اگر بخواهیم با مثالی اهمیت خدمات چاپ و گلدوزی بر روی انواع کلاه را شرح دهیم باید گفت که کلاه بدون انجام خدمات چاپ و گلدوزی به مثابه عروس یا دامادی می ماند که برای شب عروسی شان هنوز به آرایشگاه نرفته اند، تازه اگر آرایشگاه هم بروند، خوب و بد شدن تیپ و قیافه شان بستگی به تبحر و تجربه کاری آن آرایشگاه دارد و قطعا شما هم شاید شاهد عروسی هایی بوده اید که برخی عروس و دامادها پس از مراجعه به یک آرایشگاه نه تنها زیبا نشده اند بلکه تیپ و قیافه زیبای طبیعی خود را نیز از دست داده اند. با اینحال با این مثال به روشنی می توان دریافت که چطور یک کیفیت چاپ خوب یا گلدوزی ظریف می تواند در زیبایی و نمایش بهتر آنچه بر روی کلاه چاپ یا گلدوزی می شود تاثیرگذار باشد که البته در حوزه تبلیغات بسیار پر اهمیت است.

قیمت کلاه نقابدار

رابطه مستقیمی بین قیمت یک کلاه با جنس پارچه مورد استفاده اش یا طراحی آن وجود دارد و از آنجاییکه معمولا در تولید کلاه نقابدار از الیاف پارچه های متنوعی اعم از طبیعی یا مصنوعی یا ترکیب این دو الیاف استفاده می شود لذا قیمت های ارزان یا بعضا گرانی هم دارند. مجموعه تولیدی کلاه افرنگ جامه با ارائه و عرضه انواع متنوعی از کلاه نقابدار در سایت خود که از قیمت های مناسب و کاملا رقابتی هم برخوردار است همواره به عنوان یک تولید کننده مرجع انواع کلاه چون کلاه نقابدار شناخته می شود.

معرفی تولیدی کلاه نقاب دار و کلاه تبلیغاتی | آفرنگ جامه

راهنمای سفارش کلاه تبلیغاتیاطلاعات تماس گروه تولیدی آفرنگ جامه

www.afrangjameh.ir

02163429 - 02166563007 - 02166593659

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز