خبرگزاری کار ایران

نقاط دیدنی در شهر آنتالیا را بیشتر بشناسید

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۹۶۲

یکی از جاذبه‌های خوب تور آنتالیا در منطقه کمر قرار دارد و می‌توانید در آنجا از طبیعت زیبای کوه های توروس را مشاهده کنید.

ایلنا؛ شهر آنتالیا یک شهر ساحلی و بسیار زیبا در کشور ترکیه است که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. این شهر شامل سواحل بسیار خوبی می‌شود و در آنجا بنادر تفریحی وجود دارد. از تفریحات محبوب در این شهر قایق سواری و گشتن در دریای زیبای مدیترانه و همچنین کشتی کروز سواری است. طبیعتی زیبا در اطراف آنتالیا قرار دارد که آنجا را به مکانی بسیار خوب و دیدنی تبدیل کرده است. در شهر آنتالیا هتل های بسیار خوب و 5 ستاره ساخته شده است و امکانات لوکس و مجللی در آنجا به مسافران و گردشگران این شهر ارائه می‌گردد. شهر آنتالیا شامل مراکز خرید و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های بسیار خوب است. در شهر آنتالیا جاذبه‌های متعدد گردشگری وجود دارد و در ادامه این متن قصد داریم تعدادی از این جاذبه‌های خوب را به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

تله کابین آنتالیا

یکی از جاذبه‌های خوب تور آنتالیا در منطقه کمر قرار دارد و می‌توانید در آنجا از طبیعت زیبای کوه های توروس را مشاهده کنید. تله کابین آنتالیا از جاذبه‌های بسیار خوب و هیجان انگیز این شهر است و در آنجا می‌توانید با رفتن به بالای کوه از مناظر بسیار زیبا بهره ببرید و از آنجا دریای زیبای مدیترانه را مشاهده کنید. طبیعت بسیار زیبایی در آنجا وجود دارد و آب و هوایی خوب را می‌توانید در بالای کوهستان داشته باشید.

شهر قدیمی فاسلیس آنتالیا

به گزارش سفر باتو ، از نقاط دیدنی تاریخی و بسیار جالب که در منطقه چام یووا قرار گرفته است شهر فاسیلیس است. این شهر قدیمی از دوران اسکندر مقدونی و یونان باستان به جا مانده است و آنجا مکانی بسیار پر رونق از نظر تجاری به شمار می‌رفته است. در آنجا می‌توانید از طبیعت زیبای اطراف این ناحیه هم لذت ببرید و باقی مانده این شهر زیبای یونانی را مشاهده کنید که شامل ویرانه هایی از معابد و خانه ها می‌شود.

کلیسای سنت نیکولاس آنتالیا

دیگر بنای جالب در شهر آنتالیا که در منطقه دمره قرار گرفته است کلیسای سنت نیکولاس است که بنایی باستانی و دیدنی به شمار می‌رود که در دوران حکومت بیزانس ساخته شده است و به قرون 5 الی 12 میلادی باز میگردد. آنجا محلی مقدس برای مسیحیان بوده است و آرامگاهی برای یکی اسقف هم در آنجا قرار گرفته است که نماد بابانوئل در سال میلادی هم هست. آنجا شامل سالنی زیبا و بزرگ می‌شود و توریست‌های زیادی از این کلیسا دیدن می‌کنند.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

در شهر آنتالیا نقاط تفریحی و توریستی متعددی وجود دارد که یکی از معروف ترین تفریحات این شهر پارک های آبی آنجا است و یکی از پارکهای خوب آنتالیا پارک آبی آکوا لند است. این پارک شامل انواع سرسره های بزرگ و کوچک می‌شود و دارای فضایی زیبا و دیدنی است. در آنجا انواع استخر ها و امکانات مختلف برای تفریح و استراحت وجود دارد و می‌توانید از سونا و جکوزی هم بهره ببرید. این مجموعه دارای رستوران، کافی شاپ و امکانات بسیار خوب است.

همچنین تور استانبول را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.

سواحل آنتالیا

در شهر آنتالیا ساحل های بسیار عالی قرار دارند که برخی از این سواحل موفق به دریافت نشانه پرچم آبی هم شده اند که به معنی داشتن دریای شفاف و مناسب برای تفریحات آبی و قایق سواری است. کیفیت بسیار بالای شنهای آنجا باعث شده بسیاری از سراسر دنیا برای لذت بردن از هوای خوب و آفتابی به شهر آنتالیا سفر کنند. سواحل خوبی در این شهر وجود دارد که می‌توان به ساحل ماسه‌های طلایی و ساحل نور اشاره کرد. در آنجا می‌توانید در نزدیکی سواحل این شهر به انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های خوب با مناظر زیبا هم دسترسی داشته باشید.

برج ساعت آنتالیا

یکی دیگر از دیدنی های تاریخی در شهر آنتالیا برج ساعت است. این برج زیبا در ناحیه ای از شهر به نام کالیسی قرار گرفته است که به بخش قدیمی شهر آنتالیا می‌گویند که شامل بافت قدیمی و زیبا می‌شود و توریست ها آنجا را بسیار دوست دارند. این برج در دوران حکومت بیزانس یا روم شرقی ساخته شده است و در دوران های بعد از آن مورد بازسازی و تغییراتی قرار گرفته است. آنجا شامل انواع مغازه‌ها و رستوران‌ها در اطراف این برج است. کنار این برج هم یک مسجد قرار گرفته است که ساخت آن به دوران عثمانیان باز می گردد. با تور ازمیر سفری خاطره انگیز داشته باشید.

اسکله قدیمی آنتالیا

دیگر دیدنی معروف که در شهر آنتالیا باید حتماً به آنجا سر بزنید اسکله قدیمی این شهر است که در آنجا انواع جاذبه‌های مختلف شهر مانند رستوران و کافه و فروشگاه قرار گرفته است و می‌توانید در آنجا قایق های مختلف را مشاهده کنید که در اسکله پهلو گرفته اند و این ناحیه یک منطقه زیبا و قدیمی در شهر آنتالیا به شمار می‌رود. در آنجا می‌توانید از خدمات تفریحی و گردشگری هم بهره ببرید و برای خود قایق های تفریحی کرایه کنید و به سفر هیجان انگیز با قایق های تفریحی بروید یا این که به غواصی و ماهی گیری بپردازید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز