خبرگزاری کار ایران

تبلیغ یار | بانک اطلاعات تخصصی تبلیغات و مشاغل مربوطه

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۳۹۸

مجموعه تبلیغ یار پس از پیمودن راهی بس دور و دراز در حوزه تبلیغات که با تلاش و پشتکار و دانش فنی متولیانش همراه بوده، امروز به عنوان مرجع تخصصی تبلیغات شناخته می شود. مرجعی که رشد و پیشرفتش یک دفعه ای و یک شبه شکل نگرفته و برای رسیدن به جایگاه امروزش خون دل‌ها و دود چراغها خورده است.

تبلیغ یار؛ مرجع تخصصی تبلیغات

مجموعه تبلیغ یار پس از پیمودن راهی بس دور و دراز در حوزه تبلیغات که با تلاش و پشتکار و دانش فنی متولیانش همراه بوده، امروز به عنوان مرجع تخصصی تبلیغات شناخته می شود. مرجعی که رشد و پیشرفتش یک دفعه ای و یک شبه شکل نگرفته و برای رسیدن به جایگاه امروزش خون دلها و دود چراغها خورده است. امروز که فضای تبلیغات کسب و کارها گسترش پیدا کرده و سایت ها و مجموعه های ریز و درشت تبلیغاتی شکل گرفته، به سختی می توان یک مرجع تخصصی تبلیغات یافت که در کنار دانش فنی بالایش از سابقه ای دیرین هم در حوزه تبلیغات برخوردار باشد.

داشتن این سابقه سبب می شود تا تجربیات متنوعی کسب کرده باشید و از پستی، بلندی های حرفه و کارتان که فقط به صرف  داشتن دانش میسر نیست، سربلند بیرون بیایید. مجموعه تبلیغ یار ابتدای فعالیتش را از تبلیغ در کف بازار و صنعت چاپ و نشر شروع کرد و تا به امروز که ترجیح تمرکزش بر روی تبلیغات آنلاین(تبلیغ در بستر اینترنت) است، همواره به گواه مخاطبانش جزو سرآمدان این نوع فعالیت بوده است.

ما هر آنچه در حوزه تبلیغات قرار دارد یا به آن مرتبط است را در مجموعه ای تخصصی به نام تبلیغ یار به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده گرد هم آورده ایم تا بتوانیم بدون کم و کاست مورد اتکای تبلیغات حجم عظیمی از صاحبان کسب و کارها باشیم. در این مرجع تخصصی تبلیغات، همه نوع خدمات تبلیغات از ایده پردازی و مشاوره گرفته تا درج آگهی تبلیغاتی و وجود بانکی غنی از تبلیغات که با فهرست بندی و طبقه بندی هدفمند همراه شده، ارائه می گردد که در نوع خود خدمات بهینه و ارزشمندی است و فقط در تبلیغ یار ممکن است.

امکانات و توانمندی های مجموعه تبلیغ یار

مجموعه تبلیغ یار با فراهم آوردن یک سری امکانات گسترده تبلیغات و ایجاد ظرفیت های لازم که به سبب توانمندی های تخصصی منابع انسانی اش در حوزه تبلیغات است، کار بزرگی کرده و بسترهای جدید و مناسبی را برای تبلیغات کسب و کارها بوجود آورده است، لذا صاحبان کسب و کار از این پس می توانند با مراجعه به سایت تبلیغ یار از مواهب این امکانات و توانمندی های ارزشمند که حاصل کار شبانه روز و تیمی مجموعه تبلیغ یار است، به صورت های متنوعی چون خدمات نمایشگاهی، چاپ، دیجیتال مارکتینگ، هدایای تبلیغاتی و رسانه های محیطی و... برخوردار شوند و علاوه بر آن، خود وجود یک بازار بزرگ رقابتی با مخاطبین هدف بی شمار که برای صاحبان کسب و کار ارزشمند و حیاتی است، مزیتی بس بزرگ محسوب می شود، ما با ایجاد سایت تبلیغ یار که به صورت حرفه ای سئو شده و انجام یک سری برنامه های تبلیغاتی خاص دیگر که بیشتر به تعامل ما با رسانه ها، سازمان ها و... مربوط می شود، محیط تبلیغاتی عظیمی برپا کرده ایم تا به کسب و کار مشاغل رونق و به نیازمندی های توده مردم خدمات بخشیم.

تبلیغ یار | بانک اطلاعات تخصصی تبلیغات و مشاغل مربوطه

چرا تبلیغ یار برای کسب و کار شما مفید است؟!

اگر از صاحبان کسب و کارهای موفق هستید باید تابحال دریافته باشیدکه چرا تبلیغ یار برای کسب و کار شما مفید است و قطعا می دانید که تبلیغات زمانی می تواند موثر واقع شود که در جای مناسب و به شکلی درست انجام پذیرد و جز آن آب در هاون کوبیدن است و بازده خوبی ندارد، حال هر چقدر هم که برای تبلیغات هزینه کرده باشید. از این رو تبلیغ یار به عنوان اولین و جامع ترین پایگاه اطلاع رسانی در حوزه تبلیغات، با جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات فعالان این حوزه، بانکی جامع و تخصصی پدید آورده که محل مناسبی برای درج تبلیغات کسب و کار شماست، افزون بر آن با توجه به رویکرد و هدف ترسیمی وب سایت تبلیغ یار، مرورگر گوگل هم تمام جستجوهایی که توسط مخاطبان در پهنه وب انجام می گیرد را آنالیز کرده و آنچه مرتبط یا مربوط به تبلیغات کسب و کارهای سایت تبلیغ یار می شود را در نتایج اولیه صفحات خود پیشنهاد می کند. البته با توجه به تخصصی بودن فعالیت ما در حوزه تبلیغات و به جهت پایین نیامدن سطح کیفی و حرفه ای سایت تبلیغ یار، کیفیت فنی تمام آگهی ها را بررسی و اعمال فیلترینگ می کنیم تا از انتشار آگهی های غیر حرفه ای یا دارای سطح کیفی نامناسب اکیدا خودداری شود.                           

تبلیغات تخصصی رایگان

وجود ساز و کار تبلیغات تخصصی کاملا رایگان در سایت تبلیغ یار باعث می شود تا صاحبان کسب و کارها، دیگر برای انجام تبلیغات، بخشی از سود ناخالص خود را هزینه نکنند و با استفاده از پنل ثبت اطلاعات سایت و متعاقبا ثبت نام در آن در ظرف چند ثانیه مبادرت به درج تبلیغ خود نمایند. در این آشفته بازار هزینه های گزاف تبلیغاتی که بعضا با پرداخت به شرکت ها و سایت های گمنام حوزه تبلیغات انجام می گیرد و خروجی مناسبی هم در پی ندارد، سایت نام آشنای تبلیغ یار به میدان آمده و علاوه بر خدمات تخصصی مشاوره تبلیغاتی، آگهی تبلیغاتی صاحبان کسب و کارها را نیز به رایگان در سایت خود منتشر می کند. 

تبلیغ یار | بانک اطلاعات تخصصی تبلیغات و مشاغل مربوطه

ارزش های جاری در تبلیغ یار

مجموعه تبلیغ یار معتقد است که بدون داشتن دیسیپرین خاص و اهداف ارزشی، نمی توان در پیشبرد اهداف بلند مدت به موفقیت های چشمگیر دست یافت لذا همواره خود را ملزم به رعایت یک سری اصول و قواعد می داند، این اصول و قواعد از ضمانت رایگان بودن همیشگی تبلیغات گرفته که کمک شایانی به صاحبان کسب و کارهاست تا تعهد در ارائه بهترین خدمات تبلیغات، صداقت و رازداری در قبال اعتماد شما و سرعت عمل در تحقق بخشیدن به رویایی که با درج تبلیغات در سایت ما به دنبالش هستید و... همه جزو اصول و رفتار تغییر ناپذیر مجموعه تبلیغ یار است.

تبلیغ یار | بانک اطلاعات تخصصی تبلیغات و مشاغل مربوطه

www.dir.tabliqyar.com

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز