خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 11 سریال آقازاده و سریال عاشقانه 2 گیسو

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۷۵۸

برنامه پخش هفته آتی شبکه نمایش خانگی: قسمت 11 و 12 سریال آقازاده فیلم خوب بد جلف 2 و همچنین تدارکات پخش فصل دوم سریال عاشقانه 2 گیسو نیز در حال انجام می باشد. در این نوشتار برای راحتی شما کاربران عزیز امکان دانلود قانونی تمامی این عناوین مهیا شده است.

به گزارش ایلنا، برنامه پخش هفته آتی شبکه نمایش خانگی: قسمت 11 و 12 سریال آقازاده فیلم خوب بد جلف 2 و همچنین تدارکات پخش فصل دوم سریال عاشقانه 2 گیسو نیز در حال انجام می باشد. در این نوشتار برای راحتی شما کاربران عزیز امکان دانلود قانونی تمامی این عناوین مهیا شده است.

این در حالی ست که در هفته گذشته در اتفاقی بی سابقه دو قسمت نهم و دهم سریال آقازاده یکجا و در قالب یک فایل تقریبا 2 ساعته پخش شد. این اتفاق به دلیل تاخیر یک هفته ای به جهت دهه نخست ماه محرم می باشد. به نظر می رسد که در واقع سازندگان آقازاده خواستند که به نوعی جبران مافات این غیبت یک هفته ای را بکنند تا همچنان به مخاطبینشان احترام گذاشته باشند. لازم به ذکر است با این که در این هفته دو قسمت از آقازاده برای علاقمندان در سایت قرار گرفت ولی هیچ گونه افزایش قیمتی را شاهد نبودیم و در واقع یک قسمت از آقازاده رایگان تقدیم به بینندگان شد

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

دانلود قسمت 11 سریال آقازاده و سریال عاشقانه 2 گیسو

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که چگونه راضیه یا مانلی سابقه با جلب توجه یک وزیر به حریم خصوصی او راه پیدا می کند و از این طریق به تهیه و تدارک یک سری مدارک (اعم از عکس، فیلم و…) می پردازد تا با این کار نیما بتواند از این وزیر یا باج بگیرد یا این که به وسیله پدر نیما، موجبات برکناری وی را از وزارت مهیا کنند و خود بحری بزرگ به این سمت بنشیند.

این کش و قوس ها و دام ها و تله ها ادامه پیدا می کند تا جایی که نقشه مانلی در یک هتل و اتاق خواب آن جا عملی می شود. سپس در هنگام گذر از خیابان، یک سارق موتور سوار کیف آن ها را دزیده و به مدارک لورفته دسترسی پیدا می کند. این ها چیزهایی بود که شنیدنش برا فردی مانند حامد بسیار سخت و دردناک بود. چرا که باید باور می کرد که همسرش روزی دست به چنین کارهایی می زده است و چنین پیشینه ای داشته است.

راضیه بعد از ترک از این قرار ملاقات با تینا به گفتگو می نشیند و از او کمک می خواهد. قرار می شود که تینا آدرس هتل محل اقامت او را پیدا کند، آن گاه مانلی را به هتل بفرستد و با دادن مقادیری پول وی را از انگیزه های خود برای تلاش جهت دستیابی به مانلی باز دارند. در ادامه به روند فساد و تجارت های آلوده نیما بحری و تینا پرداخته می شود، خریدهای املاک و زمین های کلان در شمال کشور، تاسیس یا خریدن سهام یک بانک بزرگ و… از آن سو تلاش حامد و همکارانش برای پیدا کردن رد قانون شکنی های او نیز شدید تر می شود.

در این بین خطراتی حتی برای خود حامد نیز به وجود می آید. این کش و قوس ها تا مراحل بسیاری ادامه پیدا می کند. در بخش دیگر سریال، فلش بک های همیشگی آقازاده را داریم. جایی که به مراسم تعیین مهریه و زمان عقد و عروسی راضیه و حامد بر می خوریم. خرید سفره عقد و دیگر مسایلی که در این مواقع رایج است. پدر نیما که موقعیت را حطرناک می بیند در تلاش است که با زدوبندهایی که دارد به مقام وزارت برسد. به خاطر عدم همکاری یکی از وزرای دولت، تصمیم می گیرن زیرآب او را بزنند تا بتواند وی به جای او بنشیند.

دریافت قانونی این سریال : دانلود سریال آقازاده

دانلود قسمت 11 سریال آقازاده و سریال عاشقانه 2 گیسو

کمدی محبوب و پرطرفدار «خوب، بد، جلف ۲» به نام فرعی ارتش سری که از بهمن ماه 98 آغاز به اکران کرد و در کمتر از 1 ماه به دلیل شیوع کرونا از نمایش در سینما ها باز مانده بود در تیرماه مجدد به روی پرده رفت ولی با افت سینماها در جذب مخاطب، راهی اکران آنلاین شد و اینک پس از سر کردن دوره 1 ماهه اکران آنلاین برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود.

خوب بد جلف 2 در واقع دنباله‌ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال ۹۴ ساخته شد. در سری دوم این فیلم؛ گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آن جا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و……

سام درخشانى، پژمان جمشیدى، حامد کمیلى، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش, فرهاد آییش, امیرمهدى ژوله، مارال فرجاد، على اوجى ، شکیب شجره بازیگران خوب بد جلف 2 ارتش سری را تشکیل داده اند.

دریافت قانونی : دانلود فیلم خوب بد جلف 2

دانلود قسمت 11 سریال آقازاده و سریال عاشقانه 2 گیسو

فصل دوم سریال عاشقانه یا همان گیسو، چند هفته ای است که پس از سپری کردن یک دوره پیش تولید نسبتا طولانی، به فاز فیلمبرداری رسیده است و بازیگران آن به جلوی دوربین منوچهر هادی رفته اند. گیسو برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود. در این فصل بازیگران کلیدی مهمی از جمله مهناز افشار، فرزاد فرزین و احتمالا بهاره کیان افشار و پانته آ بهرام جضور ندارند. و به جای آن نام دو بازیگر ایرانی جدید یعنی هانیه توسلی و سانیا سالاری به همراه یک بازیگر ایتالیایی به چشم می خورد.

سایر هنرپیشه های فصل اول عاشقانه از جمله ساره بیات , محمدرضا گلزار ، هومن سیدی و حسین یاری، منوچهر هادی را در سریال گیسو همراهی کرده اند. فصل اول عاشقانه در کنار سریال شهرزاد از محبوب ترین سریال های تاریخ شبکه نمایش خانگی بود که با استقبال بی نظیری همراه شد. شما می تونید از طریق این لینک به دانلود فصل اول سریال عاشقانه دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که فرزاد فرزین در این روزها مشغول فیلمبرداری و همکاری مجدد پس از سریال مانکن باز هم با حسین سهیلی زاده در قالب سریال جدیدی است با نام ملکه گدایان. این سریال با بازی فرزاد فرزین، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، باران کوثری، رضا بهبودی، الهام کردا، آرمان درویش و محمدرضا غفاری چند هفته ای است که کلید خورده است.

درباره خط داستانی «عاشقانه 2؛ گیسو» هنوز اطلاعات دقق تری در دست نیست ولی این گونه که گفته شده است، درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

دریافت قانونی : دانلود فصل دوم سریال عاشقانه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز