خبرگزاری کار ایران

استفاده از هنر ایرانی گره چینی در دکوراسیون ایرانی

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۲۲

گره چینی چیست؟ گره چینی شامل چه محصولاتی می‌شود؟ بورس خرید گره چینی کجاست؟ استفاده گره چینی در دکوراسیون ایرانی

آیا به دنبال تغییرات جزئی در دکوراسیونتان هستید؟ در این مطلب در مورد محصول گره چینی می‌باشد، محصول گره چینی جزو محصولات دکوراتیو است که از دیر باز در ایران مورد استفاده قرار میگرفته است، این محصول در دسته‌های متنوعی در فروشگاه اینترنتی ویکی دکو موجود می‌باشد. گره چینی به یکسری از المان‌های تکرار شونده‌ی هندسی میگویند. این هنر از جایگاه خاصی در تاریخ و معماری ایران برخوردار است، متاسفانه این هنر به اندازه‌ی کافی در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی شناخته شده نیست که باید بیشتر به این موضوع توجه گردد. این محصولات در هر دکوراسیونی قابل استفاده است. با ما همراه باشید که این محصول را بیشتر بشناسیم و در مورد انواع کاربرد آن بیشتر بدانیم.

محصولات دکوراتیو گره چینی

استفاده از هنر ایرانی گره چینی در دکوراسیون ایرانی

محصول گره چینی نسبت به سالیان گذشته بیشتر شناخته شده و به عنوان محصولات دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار میگیرد، گره چینی بر روی دیوار و حتی به عنوان قفسه و قاب آیینه، کتابخانه، سقف کاذب با طرح دلخواه و ... مورد استفاده میگیرد، این تنوع را می‌توانید در سایت اینترنتی ویکی دکو مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید گره چینی را در ابعاد دلخواهتان از فروشگاه ویکی دکو سفارش بدهید، محصولات گره چینی به صورت رنگی و ساده موجود می‌باشند. محصولات تزئینی گره چینی قیمت بسیار مناسبی دارد و شما آن را می‌توانید از ویکی دکو تهیه کنید. محصولات گره چینی یک نمای جدید به دکوراسیونتان اضافه میکند. توجه داشته باشید که با نورپردازی گره چینی، زیبایی آن دو چندان خواهد شد.

استفاده از گره چینی به عنوان درب و پنجره

از دیگر کاربرد‌های گره چینی استفاده از آن به عنوان درب و پنجره می‌باشد، تنوع رنگی در درب و پنجره‌ی گره چینی بالا است و در مدل‌های مینیمال و شلوغ موجود می‌باشد، انواع مختلفی از گره چینی در بازار ایران وجود دارد که برای خرید و تهیه‌ی گره چینی ساده می‌توانید به سایت ویکی دکو مراجعه کنید. شما می‌توانید اندازه، طرح و رنگ دلخواهتان را برای ما ارسال کنید تا آن را آماده و ارسال کنیم، امکان نصب پنجره‌ی گره چینی روی پنجره‌ی قدیمی نیز وجود دارد. برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی اندازه گیری و نحوه‌ی سفارش با ما در ارتباط باشید.

از کجا گره چینی بخرم؟

استفاده از هنر ایرانی گره چینی در دکوراسیون ایرانی

برای خرید و تهیه‌ی گره چنین ابتدا مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید سس از طریق واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید تا سفارش شما را ثبت کنیم، سایت اینترنتی ویکی دکو دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید به این سایت اعتماد کنید. پس از ثبت سفارش، کار نهایی شما کمتر از دو هفته ی کاری به دست شما خواهد رسید.  همچنین مطلب تاثیر گره چینی بر دکوراسیون داخلی را مشاهده کنید. محصول گره چینی در دکوراسیون‌هایی چون خانه، رستوران‌ها، اماکن مذهبی، دکوراسیون‌های هنری و ... کاربرد دارد. برای مشاهده‌ی نمونه کار و مدل‌های گره چینی به این سایت مراجعه کنید.

تمامی محصولات گره چینی از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشند و توسط دست ساخته می‌شوند که ارزش کار را بیشتر خواهد کرد.

همچنین اعطای نمایندگی و پذیرش سفارشات در تعداد‌های بالا نیز پذیرفته می‌شود، فقط کافی است که با ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را به شما عزیزان ارائه کنیم.

همچنین سوالات متداول محصول گره چینی را در زیر برای شما فراهم کرده ایم.

ارسال به شهرستان چگونه صورت میگیرد؟ توسط باربری و یا تیپاکس با هماهنگی شما ارسال خواهد شد.

پس از ثبت سفارش، کارنهایی چند روزه ارسال می‌شود؟ کمتر از 7 روز کاری آماده و ارسال خواهد شد.

قیمت گره چینی چگونه محاسبه می‌شود؟ قیمت گره چینی بر اساس متراژ و متریالی که در ساخت آن استفاده میگردد محاسبه می‌شود.

آیا ساخت گره چینی در اندازه‌ی دلخواه وجود دارد؟ بله، برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری: گره چینی

 ما در این مطلب سعی کردیم که اطلاعاتی که می‌تواند مفید باشد را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم، اگر قصد دارید که یک تغیٌیری در دکوراسیون خود ایجاد کنید، می‌توانید از محصول گره چینی استفاده کنید، محصولاتی که در سایت ویکی دکو ارائه می‌شود شامل وسائل تزئینی، کتابخانه، پنجره، درب و ... می‌باشد، همچنین فروشگاه ویکی دکو محصولاتی چون پارکت لمینت، کاغذ دیواری، پوستر دیواری، روشوفاژی، پاراوان و انواع پرده را ارائه میکند.

امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته شده باشد، همچنین نظرات خود را در قالب کامنت با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز