خبرگزاری کار ایران

کاربرد سقف و دیوار کاذب پی وی سی pvc

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۱۰۴

نوسازی واحد از فعالیت‌هایی می‌باشد که بسیاری از محل‌ها به آن نیاز دارند. در نوسازی معمولا به دکوراسیون داخلی توجه ویژه‌ای می‌شود.

نوسازی واحد از فعالیت هایی می باشد که بسیاری از محل ها به آن نیاز دارند. در نوسازی معمولا به دکوراسیون داخلی توجه ویژه ای می شود. امروزه با توجه به وجود تجهیزات بسیار مناسب برای دکور کردن واحد ها می توان گفت عمل نوسازی نیز بسیار آسانتر از قبل شده است و همچنین می توان با استفاده از متریال های مختلف واحد ها را بسیار جذاب تر از قبل کنید. از بخش های مهمی که باید در بازسازی مورد توجه قرار بگیرد سقف و دیوار است که با استفاده از انواع مختلف پوشش ها آنها را دکور می کنند. در این مقاله قصد بررسی کاربرد سقف و دیوار PVC در را داریم که نوعی از سقف ها و دیوارهای کاذب می باشند.

ویژگی های سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی یکی از انواع پوشش های سقفی می باشد که امروزه هم برای دکور کردن واحد های نوساز مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای نوسازی واحد های قدیمی. این پوشش های کاذب تشکیل شده از پلی وینیل کلراید می باشند که نوعی پلاستیک بسیار مقاوم است و از این متریال در ساختمان سازی بسیار استفاده می شود. این محصولات مانند سقف های کناف می توانند به شکل های مختلفی نصب شوند و همچنین تنوع بالایی در طرح و مدل دارند که باعث شده تا جوابگوی نیاز هر نوع سلیقه ای باشد.

کاربرد سقف و دیوار کاذب پی وی سی pvc

سقف PVC دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که باعث شده تا  افرادی زیادی از این نوع پوشش استقبال کنند. یکی از دلایلی که از این محصولات برای نوسازی واحد ها استفاده می شود عایق بودن آنها در برابر حرارت، برودت و صوت است که مزیت بسیار مهمی به شمار می رود.

نصب و اجرای سقف PVC

کاربرد سقف و دیوار کاذب پی وی سی pvc

نصب و اجرای سقف pvc کار سخت و پرهزینه ای نمی باشد و معمولا در مدت کوتاهی انجام می گیرد. این محصولات علاوه بر اینکه هزینه تمام شده مناسبی دارند، هزینه نصب آنها نیز بسیار مقرون و به صرفه است.

 

مراحل نصب نیز بدین صورت است که ابتدا دیوار ها را اندازه گیری کرده و سپس با توجه به اندازه ها جوینت های مخصوص نگهداری را برش زده و برای دیوار آماده می کنند. جوینت ها در سرتاسر دیوار نصب می شوند و سپس پنل های سقف پی وی سی بر روی آنها سوار شده و کار را تکمیل می کند. البته پنل های سقفی را در آخر با استفاده از چسب و یا پرچ نیز به طور کامل ثابت می کنند.

خصوصیات دیوارهای کاذب پی وی سی

کاربرد سقف و دیوار کاذب پی وی سی pvc

بسیاری از ویژگی هایی که برای سقف های کاذب با این جنس ذکر کردیم برای دیوار های PVC نیز صادق می باشد این محصولات نیز از قیمت مناسبی برخوردارند و نصب آنها در مدت کوتاهی صورت می گیرد.

همچنین از خصوصیات بارز پی وی سی مقاومت در برابر مایعات و رطوبت می باشد در دیوارپوش ها نیز وجود دارد و باعث شده تا این نمونه ها برای نصب در مکان های پرتردد مانند واحد های اداری که رفت و آمد در آنها زیاد است انتخاب خوبی باشند. در صورتی که برای پوشش داخلی دیوار نیاز به بررسی و مشاهده ی طرح ها و رنگ های متنوعی هستید، این دیوارپوش ها برای شما انتخاب بسیار مناسبی است.

نصب و اجرای دیوارپوش PVC

اجرای دیوار PVC مانند سایر دیوارهای کاذب نیز در مدت کوتاهی انجام می شود. برای نصب و اجرای دیوارپوش های پی وی سی ابتدا باید زیرسازی را انجام داده و بر روی آن سازه هایی فلزی برای قرار گرفتن تایل های دیوارپوش را سوار کرد.  این سازه ها را به خوبی تراز می کنند تا هنگام قرار گیری سطح صافی را برای دیوارپوش ها به وجود بیاورند. در این روش فضایی در زیر پوشش برای لوله ها و سیم کشی در نظر گرفته می شود تا مطمئن باشید که به آنها آسیبی وارد نمی شود.

کاربرد سقف و دیوار کاذب پی وی سی pvc

به صورت کلی اجرا سقف و دیوار PVC در نوسازی خیلی پیچیده نمی باشد و به راحتی نصب می شود اما بهتر است این کار را خودتان انجام ندهید و از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا طول عمر مفید دیوارپوش ها نیز برای شما حفظ شود و استفاده از دیوارپوش و کفپوش پی وی سی لذت بخش تر از قبل باشد.

کاربرد سقف و دیوار PVC در واحد ها

همانطور که تا اینجا احتمالا شما نیز به این نتیجه رسیده اید، پنل های کاذب پی وی سی کاربرد های بسیاری در انواع واحد ها دارند. تنوع بسیار بالا در طرح و مدل های این محصولات سبب شده تا بتوان آنها را محل های مختلفی مانند واحد های اداری، تجاری و یا مسکونی مورد استفاده قرار بگیرند.

کاربرد سقف و دیوار کاذب پی وی سی pvc

همچنین برخی از ویژگی های که برای این محصولات وجود دارد مانند مقاومت خود در برابر مایعات و رطوبت می توانید به راحتی آنها را در مناطق شرجی کشور که از آب و هوای مرطوبی برخوردارند نیز نصب کنید.

مزایای استفاده از سقف و دیوار PVC در نوسازی

 

از خصوصیات دیوار و سقف های کاذب پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد که باعث شده تا آنها را در بسیاری ساختمان های مسکونی یا تجاری استفاده نمایند :

  • عایق سازی در برابر حرارت، برودت و صدا
  • نظافت آسان نسبت به دیوارپوش های دیگر
  • قیمت مقرون به صرفه
  • طول عمر بسیار بالا
  • نصب سریع و نسبتا آسان

آکس طرح و ساخت کناف

مقاله کاربرد سقف و دیوار PVC توسط شرکت آکس طرح و ساخت تهیه و تدوین شده است و می تواند به شما برای انتخاب بهتر دیوارپوش و کفپوش کمک کند. همچنین در صورتی که قصد ساخت یا بازسازی ساختمان خود را دارید می توانید به سایت این مجموعه به آدرس Axknauf.ir مراجعه کرده و از خدمات اجرایی و مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز