خبرگزاری کار ایران

بازسازی آپارتمان

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۹۱

بازسازی آپارتمان از جمله خدماتی است که بسیاری از ما این روزها به آن نیاز داریم افزایش قیمت آپارتمان‌های نوساز نیز مزید بر علت شده است؛ تا بسیاری از افراد ترجیح دهند ساختمان فعلی خود را بازسازی کند.

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان از جمله خدماتی است که بسیاری از ما این روزها به آن نیاز داریم افزایش قیمت آپارتمان‌های نوساز نیز مزید بر علت شده است؛ تا بسیاری از افراد ترجیح دهند ساختمان فعلی خود را بازسازی کند.

برای مشاوره رایگان و تخمین هزینه بازسازی خانه خود با شرکت نوین کاران تماس بگیرید، تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند تماس بگیرید 09125070813

برآورد هزینه بازسازی خانه

همانطور که می دانید مواردی که هنگام درخواست تخمین قیمت باید مورد توجه قرار دهید؛

چه چیزهایی قرار است تغییر کند

کدام بخش‌ها باید بازسازی شود

از چه متریال و با چه کیفیتی باید استفاده شود

سبک مورد نظر

در واقع این موارد کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید تخمین هزینه دریافتی کاملا دقیق است. همچنین شخصا می‌توانید هزینه مواد اولیه (که بخش مهمی از هزینه بازسازی خانه های قدیمی را شامل می‌شود.) را استعلام کرده و تخمین بزنید.

پس قبل از هر اقدامی اول چک لیستی از مواردی که می خواهید تغییر کنند تهیه نمایید. سپس با کمک یک شرکت معتبر از جزئیات کار و مراحل بازسازی، مواد مصرفی، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز هزینه احتمالی کار را تخمین بزنید. بنابراین اگر می‌خواهید به‌طور دقیق از هزینه بازسازی آپارتمان خود مطلع شوید؛ بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان

02133351632

 

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان

قیمت هر متر مربع بازسازی

هزینه بازسازی ساختمان اعم از رنگ، کاغذ دیواری، تعمیر کفپوش، تغییر سقف ، تعویض کابینت، تغییرات در نورپردازی و … حداقل از متری 350 هزار تومان شروع می‌شود. که البته این قیمت با توجه به متریال انتخابی میزان کیفیت محصولات انتخابی متغیر می‌باشد. تخمین زدن هزینه دقیق با توجه به متراژ درخواستی شما و درخواست‌هایتان محاسبه خواهد شد.

هزینه بازسازی آپارتمان

تغییرات اساسی در بخش‌های مختلف، تغییرات داخلی ساختمان و همچنین تغییرات دکوراسیون داخلی در هزینه شما نقش اساسی ایفا می‌کند. اگر اطلاعات دقیق نسبت به آنچه می‌خواهید نداشته باشید، نه تنها بازسازی خانه شما به نتیجه مطلوب نخواهد رسید بلکه خسارات مالی اضافی بر شما تحمیل خواهد شد. پس قبل از تصمیم، در ارتباط با هزینه بازسازی آپارتمان خود و مراحل کاری اطلاعات کافی به دست آورید. تا آگاهانه هزینه را مدیریت کنید وموجب تغییر آنچنانی در هزینه بازسازی خانه نشوید

مشاوره رایگان

09125070813

۱ – تخریب و نوسازی

متاسفانه با توجه به کیفیت پایین ساخت در کشور ما ، خانه‌ها به سرعت فرسوده و نیاز به بازسازی دارند.بازسازی منزل بسیار کم هزینه تر از تخریب و ساخت کامل خانه و یا خرید خانه ای جدید خواهد بود.

بازسازی دیوار

شاید بخواهید دیواری را تخریب کنید ، یا دیوار هارا جابه جا راجابه جا کنید ، از نوع پوشش دیوار خسته شده اید

برای انتخاب نوع پوشش دیوار می‌توانید از مشاوران گروه معماری رامکو راهنمایی بگیرید و مناسب‌ترین نوع پوشش را باتوجه به دکوراسیون خانه انتخاب کنید.

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است ، و در این قلب و مرکزیت بیشترین زمان را در آشپزخانه بانوان و خانم ها سپری میکنند و نیاز به فضای دلباز و دلنشین و کاربردی دارند که بتوانند در آن احساس راحتی داشته باشند.

شما با مشاوره با ما به راحتی ‌می‌توانید آشپزخانه ایده آل خود را با کمترین هزینه بدست بیاورید.

بازسازی کف

بازسازی کف یکی از آیتم‌های مهم در تغییر دکوراسیون ساختمان ‌می‌باشد.خصوصا برای خانواده هایی که فرزند کوچک و خردسال دارند کف عنصر مهمی بشمار می رود . کف پوش ها انواع متنوعی دارند و کارایی های متفاوتی دارند که به برخی از انها اشاره می کنیم : پارکت، لمینیت، سنگ و سرامیک و …

در انتخاب کف پوش مناسب باید به عوامل مختلفی مانند کاربری مکان، میزان رفت و آمد و دکوراسیون توجه کرد.

بازسازی آپارتمان

بازسازی سقف

بعد از کف ساختمان سقف بیشترین تاثیر را بر دکوراسیون منزل شما دارد و با انتخاب مدل سقف و نور پردازی مناسب می توانید جلوه ی ویژه ای را به خانه ی خود ببخشید.

شما می‌توانید با اجرای انواع سقف‌های دکوراتیو مانند سقف کناف، چوبی، گچبری، ام دی اف و یا انواع دیگر، فضای خانه را متفاوت و چشمگیر کنید

با تغییر نورپردازی علاوه بر افزودن زیبایی به فضا ‌می‌توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

مشاوره متخصصان ما را از دست ندهید.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی این قسمت از خانه که عبور لوله های تاسیساتی را دارد بسیار حساس و مهم است و باید با دقت کامل توسط متخصصین جهت جلوگیری از مشکلات انجام شود.

تعویض کاشی کاری‌ها، اضافه کردن سرویس بهداشتی فرنگی و یا وان ، ایجاد سرویس مستر از متداولترین درخواست‌های مشتریان از ما هستند.

برای بررسی شرایط سرویس بهداشتی و حمام منزل خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان گروه معماری رامکو بهره مند شوید.

بازسازی تاسیسات

بسیاری از خانه‌های قدیمی‌ برای بازسازی، نیاز به ایجاد تغییرات در تاسیسات خود دارند.بسیاری از مردم تمایل دارند سیستم‌های گرمایشی و یا سرمایشی خود را تغییر دهند. استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدرن علاوه بر بالا بردن بهره‌وری انرژی برای ساکنین ساختمان نیز آرامش به همراه ‌می‌آورد. برای بررسی شرایط تاسیسات منزل خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان گروه معماری رامکو بهره مند شوید.

بازسازی آپارتمان

بازسازی خارجی (نما)

اگر نمای ساختمان شما قدیمی ‌بوده و یا بخش‌هایی از آن تخریب شده است. ‌می‌توانید آن را تغییر دهید.

علاوه بر نما، بازسازی خارجی ‌می‌تواند شامل : طراحی و اجرای محوطه سبز، پارکینگ و روف گاردن نیز باشد.

در سال های اخیر ، تمایل به استفاده از روف گاردن‌ها افزایش یافته است .استفاده از روف گاردن هم محیط شهری را دلپذیر ‌می‌کند هم برای ساکنین لذت بخش است. مشاوره متخصصان ما در این زمینه را از دست ندهید.

بازسازی تراس و بالکن

متاسفانه با اپارتمانی شدن منازل مسکونی و عدم داشتن حیاط های خصوصی در خانه تنها فضایی که با هوتی ازاد در تماس است : بالکن و تراس و روف گاردن است

اما این فضای به مکانی برا نگه داشتن وسایل پیک نیک و خشک کردن لباس استفاده می شود در صورتی که استفاده های بسیار بهتر و کاربردی تر میتوان از آن داشت از جمله استراحت عصرانه و انجام کارهای شخصی و ….مشاوره متخصصان ما در این زمینه را از دست ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز