خبرگزاری کار ایران

فرصت را برای خرید اقساطی خودرو و تحویل فوری آن از دست ندهید

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۲۳

خرید اقساطی خودرو برای کسانی که توانایی خرید خودرو به صورت نقدی را ندارند، یک شرایط ویژه است. البته اگر در این راه با مشکلات زیادی روبرو و از خرید خودرو پشیمان نشوند. اگر شما هم قصد دارید خودروی خود را به صورت قسطی خریداری کنید، حتماً در این مقاله همراه ما باشید.

ما در این مطلب شرایط ویژه و خاصی برای خرید اقساطی خودرو پیش روی شما می‌گذاریم تا به راحتی بتوانید خودروی دلخواه‌تان را خریداری کنید. پس این فرصت را از دست ندهید.

قطعا این روزها از قیمت باورنکردنی خودرو با خبر هستید و می‌دانید که روز به روز به قیمت آن افزوده می‌شود. این شرایط  باعث شده است خرید خودرو برای بسیاری از اقشار جامعه غیرممکن باشد. در نهایت خرید اقساطی خودرو آخرین راه حل برای رفع این نیاز است. مراکز زیادی وجود دارد که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کنند. اما اجرای مقررات کدام یک از این مراکز واقعا امکان‌پذیر باشد، مسئله مهمی است.

شرایط فروش اقساطی سایپا چگونه است؟

امکان خرید اقساطی خودروهای سایپا باعث افزایش تقاضای مشتریان از برند سایپا شده است. برای استفاده از فروش اقساطی سایپا می‌توانید در هر بازه‌ زمانی، شرایط متفاوتی انتخاب کنید. همچنین برای فروش هر کدام از محصولات سایپا یک شرایط خاص وجود دارد. ممکن است خرید به صورت پیش‌خرید، انجام قرعه‌کشی، تحویل کوتاه یا بلندمدت، با قرارگیری سند در رهن بانک و مقررات دیگر باشد. اگر شرایط پرداخت اقساط را دارید می‌توانید با کارشناسان مراکز فروش محصولات سایپا گفت‌وگو کرده و خودروی مورد نظر را با شرایط مناسب خودتان خریداری نمایید.

شرکت‌ها در قبال فروش اقساطی سایپا مبلغی سود دریافت می‌کنند!

شاید در ابتدای خرید اقساطی خودرو به مسئله‌ی سود دریافتی مجموعه ‌ها ی فروش توجه نداشته باشید و برای داشتن خودرو ذوق‌زده شوید. اما فراموش نکنید، مجموعه ‌های فروش اقساطی محصولات سایپا علاوه بر مبلغ اصلی خودرو مقداری سود دریافت می‌کنند. پس حین قرارداد حتما  به میزان سود دریافتی دقت و در صورت عدم توانایی پرداخت سود مدل دیگری انتخاب کنید.

فرصت را برای خرید اقساطی خودرو و تحویل فوری آن از دست ندهید

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو چگونه است؟

خودروهای ایران خودرو طرفداران زیادی دارد. به همین خاطر، فروش اقساطی ایران خودرو یکی دیگر از خدمات مجموعه های فروش خودرو است. این برند در مقایسه با دیگر شرکت‌های داخلی، خودروهای بسیار باکیفیتی تولید می‌کند که سهم بسیار زیادی در بازار فروش خودرو در ایران را به خود اختصاص داده است. اگر به خرید از این برند خودروسازی داخلی علاقه دارید می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط قانونی اقساطی اقدام به خرید کنید.

هنگام عقد قرارداد حتما به شرایط ثبت شده توجه کنید.

هر شرکتی برای فروش اقساطی ایران خودرو شرایط خاصی را در نظر می‌گیرد. این شرایط در قرارداد فروش ثبت می‌شود. بنابراین هنگام عقد قرارداد کمی حوصله به خرج دهید و حتما به شرایط ثبت شده توجه کافی داشته باشید. سپس با آگاهی کامل و بر اساس شرایط مالی خود سفارش خود را انجام دهید.

همچنین شما موظف هستید، در تاریخ مشخص شده اقساط ماهانه را پرداخت کنید. پس برای این که هنگام پرداخت اقساط دچار مشکل نشوید، یک بار به طور کامل اقساط و سود آن را حساب کنید و محاسبات انجام شده را با شرایط مالی خود بسنجید.

سایاخودرو فرصت ویژه برای خرید اقساطی خودرو و تحویل فوری آن

یکی از دغدغه‌هایی که در خرید اقساطی خودرو برای خریداران وجود دارد، تحویل دیرهنگام و مدت‌دار خودرو است. نیاز فوری خریدار، مشخص نبودن زمان دقیق تحویل، ترس از افزایش قیمت و... مشکلات ناشی از خرید خودرو به این شیوه است. در این میان، مجموعه‌ی سایا خودرو به عنوان مرکز فروش اقساطی انواع مدل‌های خودروی ایرانی و خارجی شرایط تحویل فوری خودرو را برای مشتریان فراهم گرده است. در واقع با بهره مندی از این روش فروش در مجموعه‌ی سایا خودرو، شما می‌توانید در مدت زمان  کوتاهی خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

خرید خودرو از سایا خودرو چه مزایایی برای شما دارد؟

سایا خودرو هدف اصلی خود را برپایه رفاه و آسایش مشتریان  قرار داده است تا آنان بتوانند در شرایط بد اقتصادی، خودروی مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند. این مجموعه کاملا صادقانه با مشتریان خود برخورد می‌کند و از همان ابتدا اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار می‌دهد‌. با بررسی مزایای خرید خودرو اقساطی از سایا خودرو متوجه اهداف این مجموعه خواهید شد:

۱.از ابتدای کار سند به نام شما زده می‌شود.

شما هنگام خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو از همان ابتدای کار سند را به نام خود تحویل می‌گیرید و در قالب اجاره به شرط تملیک، تسهیلات پرداخت می‌کنید. این شرایط یک خبر خوب برای شما است. چراکه به سادگی صاحب خودرو می‌شوید و دیگر نیاز نیست برای خرید خودرو دست به هر کاری بزنید و از دیگران پول قرض کنید. ضمنا در این روش، دیگران از خرید اقساطی شما باخبر نمی‌شوند. چرا که سند خودرو به نام شما است. این یعنی اطمینان همه جانبه‌ی مجموعه ی سایا خودرو به مشتریان خود. چنین شرایطی ممکن است در دیگر شرکت‌ها وجود نداشته باشد.

فرصت را برای خرید اقساطی خودرو و تحویل فوری آن از دست ندهید

۲.قبل از پرداخت پول، خودروی خود را تحویل بگیرید.

شما می‌توانید در حین عقد قرارداد خودروی خود را تحویل بگیرید، در حالی که پرداخت مبلغ پس از تحویل خودرو صورت می پذیرد. مطمئنا ارائه‌ی چنین شرایطی آرزوی بسیاری از افراد است تا بدون پرداخت کل مبلغ خودرو، صاحب ماشین شوند.

۳. امکان تعویض خودرو در هنگام پرداخت اقساط وجود دارد.

اگر هنگام استفاده از ماشین احساس کردید، خودروی خریداری شده باب میل‌تان نیست یا تصمیم گرفتید خودروی دیگری خریداری کنید می‌توانید هنگام پرداخت اقساط خودرو را تعویض کنید. این شرایط توجه همه جانبه‌ی مجموعه ی سایا خودرو به خواسته‌ی مشتریان خود را نشان می‌دهد.

در خرید اقساطی خودرو نکات زیر را به یاد داشته باشید.

چنانچه قصد خرید اقساطی خودرو از هر یک از مراکز فروش را دارید، به موارد مهم زیر توجه داشته باشید:

  • سعی کنید اقساط را به موقع پرداخت کنید. زیرا ممکن است خودروسازان و دیگر شرکت‌های مرتبط قرارداد خود را به گونه‌ای ثبت کرده باشند که در صورت عدم پرداخت به موقع از شما جریمه دریافت کنند.
  • همواره خودروهای معیوب و مشکل‌دار صفر کیلومتر در بازار وجود دارد که برخی شرکت‌ها به عنوان خودروی سالم به مشتریان می‌فروشند. پس اگر قصد خرید خودروی صفر کیلومتر دارید، حتما از سلامت کامل خودرو مطمئن شوید و به صورت تخصصی به این موضوع بپردازید.
  • قبل از مراجعه به شرکت فروش اقساطی خودرو بهتر است با آنها تماس بگیرید تا از شرایط باخبر شوید. برخی شرکت‌ها شرایط کاملا متفاوتی نسبت به تبلیغاتشان پیش روی شما می‌گذارند.
  • اگر قصد خرید خودروی اقساطی از فروشنده شخصی دارید، حتما تمام شرایط را به صورت قرارداد در دفترخانه ثبت نمایید تا هنگام بروز مشکل به راحتی بتوانید فرایند قانونی را طی کنید.

کلام آخر

در شرایط اقتصادی کنونی، خرید اقساطی خودرو تنها راه‌حلی است که می‌توان خودروی دلخواه خود را خریداری کرد. بدون این که به توانایی پرداخت هزینه‌ی نقدی آن فکر کنید. اما فراموش نکنید، هر شرکتی قابل اطمینان برای خرید خودروی اقساطی نیست. مجموعه ی سایا خودرو تمام تلاش خود را می‌کند تا مطابق با شرایط حاکم در بازار به خواسته‌های مشتریان پاسخ دهد و تا جایی که امکان دارد برای موثر بودن هر چه بیشتر فعالیت خود به اهداف آن‌ها احترام بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز