خبرگزاری کار ایران

آیا ابزارهای تبلیغاتی خاص را می‌شناسید؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۰۳

لایت باکس فریم لس آلومینیومی ، به آن دسته لایت باکس هایی گفته میشود که از نمای روبرو شما هیچگونه قاب و چهارچوب و زواری را چه از جنس آلومینیوم و چه از جنس ورقهای آهن مشاهده نمی‌کنید.

تاچه میزان به تبلیغات کسب و کار خود اهمیت می‌دهید؟

سالهاست در معابر عمومی با تجهیزات تبلیغات بصری از جمله بیلبورد، استرابورد و حتی بنرهای تبلیغاتی که در سطح شهرها اجرا شده است چشمانمان آشنا شده است.

لایت باکس ها تابلوهای جذاب تبلیغاتی هستند که بستر بسیار عالی برای تبلیغات بصری به شمار می آیند . این تابلوها در جانمایی های متفاوت کاربردها و قابلیت های ویژه ای دارند . lightbox  ها ، قاب های نورانی هستند که با متریال گوناگون از قبیل آلومینیوم ، چوب ،  pvc ، smd  ، مهتابی ، پلکسی گلاس و … ساخته می شوند.

لایت باکسهای تهران لایت باکس در چند تنوع مختلف ازجمله:

  • فریم لس
  • کریستالی
  • مگنت
  • اسنپ فریم
  • شهری
  • اسکرول
  • دکوراتیو
  • سفارشی

قابلیت نصب و اجرا به صورت اشکال متفاوت را دارا می باشند و انواعی از قبیل: لایت باکس دیواری ، لایت باکس چرخشی ، لایت باکس استند (پایه دار) ، لایت باکس سقفی ، لایت باکس صنعتی ، لایت باکس آویز ، لایت باکس نازک ( با ضخامت بسیار کم  ) و …را شامل می شوند .از جمله کاربردهای لایت باکسها می توان به استفاده در مجتمع های تجاری ، فروشگاه ها ، نمایشگاههای عرضه محصول ، سالن های زیبایی ، مترو ، فرودگاه ، رستوران و کافی شاپ ها و ... اشاره کرد .

لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس آلومینیومی ، به آن دسته لایت باکس هایی گفته میشود که از نمای روبرو شما هیچگونه قاب و چهارچوب و زواری را چه از جنس آلومینیوم و چه از جنس ورقهای آهن مشاهده نمی‌کنید.

لایت باکس کریستالی.

در لایت باکس کریستال بر خلاف لایت باکس معمولی ، برای تبلیغات و نمایش تصویر می توان بر روی متریال بک لایت طرحی چاپ کرد. این نوع لایت باکس از دو لایه پلکسی گلاس به ضخامت  ۸  و ۲ میلیمتر ساخته شده و ما بین این دو لایه از چاپ بک لیت استفاده می شود.

لایت باکس مگنت

مجموعه‌هایی که تغییر و تعویض تصویر تبلیغاتی خود را در بازه زمانی کوتاه انجام میدهند گزینه استفاده از لایت باکس مگنت بهترین پیشنهاد خواهد بود. در این نوع لایت باکس امکان تعویض تصویر لایت باکس به سادگی میسر است .

لایت باکس اسنپ فریم

هدف از ساخت لایت باکس اسنپ فریم دستیابی به حداقل ضخامت می باشد . ضخامت فریم در لایت باکسهای فریم لس کمتر از ۳ سانتی متر است . این لایت باکس ها در دکوراسیون داخلی بعنوان پنجره های مجازی مورد استفاده قرار می گیرند.

لایت باکس شهری (معابر عمومی)

در اکثر معابر عمومی کلان شهر ها استفاده از بیلبورد، استرابورد و تابلوهای تبلیغاتی متداول گشته است. تابلوهای تبلیغاتی که گاها منابع نوری از پشت تصویر به طرح نور می تاباند را لایت باکس شهری میگویند که متناسب با طرح ارائه شده توسط مشتریان و یا طرح پیشنهادی سازنده قابلیت اجرا را دارد.

میادین اصلی و فرعی، معابر عمومی پرتردد، بلوارها، خیابان های اصلی و فرعی فضاهای مناسبی به جهت نصب لایت باکس معابر عمومی می‌باشند.

این نوع لایت باکس ها در ابعاد استاندارد 120*180 سانتی متری ساخته و یا متناسب با سفارش مشتری با ابعاد دلخواه ساخته می‌شود.

جهت آشنایی با مشخصات دقیقتر این محصول به وب سایت تهران لایت باکس مراجعه فرمایید.

اسکرول لایت باکس (لایت باکس چرخشی)

مدت زمانی است در معابر عمومی کلان شهر ها و یا حتی فضاهای مشترک مراکزتجاری تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده میکنیم که طرح قابل رویت آنها طی بازه زمانی مشخصی بصورت اتوماتیک تغییر می کند.

این تابلوهای تبلیغاتی مدرن معروف هستند به اسکرول لایت باکس.

تابلوهای اسکرول لایت باکس با درجه حفاظتی مختلف و همچنین طرح و سایز مدنظر مشتریان تولید و ارائه می‌شود.

دکوراتیو

در منازل مسکونی و مراکز اداری تابلوهایی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد که طرح هایی همچون مناظر، طبیعت، حیوانات و یا اشکال انتزاعی داشته باشد. این نوع لایت باکس ها در تنوع طرح، رنگ و سایز قابلیت اجرا را دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نمونه های اجرا شده به وب سایت تهران لایت باکس مراجعه فرمایید.

آیا ابزارهای تبلیغاتی خاص را می‌شناسید؟

سفارشی

لایت باکس های سفارشی بدون محدودیت در رنگ، طرح، سایز در مجموعه تولیدی تهران لایت باکس قابلیت اجرا و ساخت را دارند. جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها میتوانید به وب سایت تهران لایت باکس مراجعه نموده و با ما در ارتباط باشید.

تابلوهای راهنما (sign)

در طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها ، تابلوها و نشانه های راهنمایی طراحی می شود که برای اطلاع رسانی در اماکن عمومی نصب می گردد که کاربردهای متفاوتی دارد که بنا به محل استقرار آن ، طیف وسیعی از فعالیت های انسانی و نشانه های طراحی داخلی را به نمایش می گذارد . هر تابلو پیامی دارد که می تواند با یک طراحی درست و استاندارد به شکل صحیح پیام را انتقال دهد .

آیا ابزارهای تبلیغاتی خاص را می‌شناسید؟

  • تابلو های راهنمای سقفی چیست ؟

فضاهای پر رفت و آمد مثل فروشگاهها ،بیمارستان ها ، ترمینال ها ، فرودگاهها و اماکنی از این دست به دلیل وسعت فضا نیاز به دیده شدن از زوایا و فواصل مختلف را دارند . این مشکل با تعبیه کردن تابلوهای آویز سقفی

hanging singحل شده است .این تابلوها جدا از صرفه جویی در وقت ، باعث هدایت ترافیک عبور و مرور مراجعین می گردد .

هر تابلو پیامی دارد که می تواند با یک طراحی درست و استاندارد به شکل صحیح پیام را انتقال دهد .

  • تابلوهای راهنمای دیواری (wall sign)

در طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها ، تابلوها و نشانه های راهنمایی طراحی می شود که برای اطلاع رسانی در اماکن عمومی نصب می گردد که کاربردهای متفاوتی دارد و بنا به محل استقرار آن ، طیف وسیعی از فعالیت های انسانی و نشانه های طراحی داخلی را به نمایش می گذارد .

  • استندهای راهنما (way finding)

استندهای راهنما از جمله ادوات راهنمایی بسیار رایج می باشد که در انواع اماکن عمومی برای اطلاع رسانی طبقات ، مسیریابی و نمایش محصول به همراه عرضه اطلاعات از آن استفاده می شود . به دلیل واقع شدن استند روی سطح زمین ، مکان یابی محل استقرار استند و متریال و طراحی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید هر کدام از محصولات شرکت ایمن موج می‌توانند با شماره‌های تماس بگیرند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز